Gå til innhold

Treningsmerket Skins - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen med erfaring om Skins kompresjonstights? Er de gode og hvor får man kjøpt de? Har ikke hørt sååå mye om det men det jeg har hørt er at de er bedre enn 2xu...?

Anonymous poster hash: a4574...6d7

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har både Skins og 2xU. Om du kjøper de som heter 400 fra Skins, er de litt videre i livet enn de som heter 200. Mange jeg har snakket med synes 2xU er for stramme i livet, så det kan man altså unngå ved å kjøpe Skins 400. Selv synes jeg 2xU passer fint, og Skins 400 blir ørlite løse i livet. For å være helt ærlig merker jeg lite forskjell på kompresjonen på de to tightsene, men skulle jeg kjøpt ennå en tights, ville jeg nok valgt 2xU. Så jeg holder en knapp på 2xU. :)

Skrevet

Min erfaring, som hankjønn:

2XU har best kompresjon, men de er lave i livet og dersom jeg ikke strammer snoren godt får jeg rørleggersprekk når jeg bøyer meg fremover. De er også notorisk vanskelige å få av seg når du er sliten. Føler meg som et spedbarn i blant når jeg ligger på badegulvet og kaver.

Skins (A400) er mest behagelig i livet og gir god kompresjon sammenlignet med vanlig tights.

Jeg ville rett prøvd begge deler! Det er ikke noe vits å kjøpe noe du ikke kommer til å gå med dersom den ene føles ubehagelig å ha på.

PS. Det er vanvittig mye å spare på å bestille fra utlandet:

http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=1843

http://www.wiggle.co.uk/?s=compression

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med kompresjonstights?

Anonymous poster hash: 26264...1cd
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg liker både Skins og 2xu, og synes de egentlig er like gode. Kanskje skins er hakket bedre fordi de er ikke så lav i livet som 2xu.

Hva er egentlig vitsen med kompresjonstights?

Anonymous poster hash: 26264...1cd

Fantastisk god restitusjon og bedrer blodomløp.

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som vet størrelsene på Skins i forhold til 2XU? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...