AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Har noen spørsmål til dere: 1.Skjønte dere før UL at det var tvillinger? I så fall hvordan? 2.Hørte dere flere hjerter som slo da jordmor lyttet på magen for første gang? 3.Andre ting som gjorde at dere ble mistenksomme? Symptomer? Større mage? Hilsen nysgjerrig som mistenker tvillinger i magen..- Anonymous poster hash: 3f58f...e28
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Er nysgjerrig på det samme! Hilsen ikke-gravid, hehe Anonymous poster hash: 5077a...2e3
Gjest Twelve12 Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 (endret) 1.Skjønte dere før UL at det var tvillinger? I så fall hvordan? På UL i uke 8 så vi to fostersekker og to hjerter som slo 2.Hørte dere flere hjerter som slo da jordmor lyttet på magen for første gang? Hørte begge hjertene på første UL, allerede i uke 8 3.Andre ting som gjorde at dere ble mistenksomme? Symptomer? Større mage? Er i uke 12 nå og har stor mage. Ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei egentlig. Begynte med mammabukser allerede i uke 9. Endret 29. juni 2013 av Twelve12
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Har noen spørsmål til dere:1.Skjønte dere før UL at det var tvillinger? I så fall hvordan? 2.Hørte dere flere hjerter som slo da jordmor lyttet på magen for første gang? 3.Andre ting som gjorde at dere ble mistenksomme? Symptomer? Større mage? Hilsen nysgjerrig som mistenker tvillinger i magen..- Anonymous poster hash: 3f58f...e28 Jeg bare visste at det var tvillinger i magen. Jeg var ikke spesielt syk eller noe, men instinktet mitt sa det. Jordmor måtte lete etter begge hjertelydene da jeg var på kontroll hos henne første gang. Hvorfor mistenker du at det er to i magen?Anonymous poster hash: ad69a...d5a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Jeg bare visste at det var tvillinger i magen. Jeg var ikke spesielt syk eller noe, men instinktet mitt sa det. Jordmor måtte lete etter begge hjertelydene da jeg var på kontroll hos henne første gang. Hvorfor mistenker du at det er to i magen?Anonymous poster hash: ad69a...d5a Jeg tror det er 2 fordi jeg har så stor mage. Hatt det siden jeg begynte å vokse i uke 8-9..Men så er det mitt andre svangerskap også, så kan jo være derfor. Men jeg greier ikke å legge ifra meg tanken. Det er nesten så jeg vet at det er tvillinger. Selv om jeg vet at jeg ikke kan være sikker.... Jeg var hos jordmor for 2 uker siden og hun synes magen min var større enn jeg skulle i uke 16 og hun antok at jeg var lenger på vei.. Fant fosterlyden, men kun èn. Denne gangen var jeg også veldig dårlig de første månedene.... Anonymous poster hash: 3f58f...e28
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Jeg tror det er 2 fordi jeg har så stor mage. Hatt det siden jeg begynte å vokse i uke 8-9..Men så er det mitt andre svangerskap også, så kan jo være derfor. Men jeg greier ikke å legge ifra meg tanken. Det er nesten så jeg vet at det er tvillinger. Selv om jeg vet at jeg ikke kan være sikker.... Jeg var hos jordmor for 2 uker siden og hun synes magen min var større enn jeg skulle i uke 16 og hun antok at jeg var lenger på vei.. Fant fosterlyden, men kun èn. Denne gangen var jeg også veldig dårlig de første månedene.... Anonymous poster hash: 3f58f...e28 AB#4 her. Når mistankene dine er så sterke synes jeg du skal bestille en privat UL. Jeg hadde det slik som deg, jeg visste det bare. Anonymous poster hash: ad69a...d5a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Har noen spørsmål til dere: 1.Skjønte dere før UL at det var tvillinger? I så fall hvordan? Vi var på UL i uke 7 og så to hjerter slå. Fikk også høre begge hjerteslagene med innvendig UL. 2.Hørte dere flere hjerter som slo da jordmor lyttet på magen for første gang? Var hos jordmor første gang i uke 16, var ikke noe problem å høre begge hjerteslagene da. Hadde flere UL før uke 16. 3.Andre ting som gjorde at dere ble mistenksomme? Symptomer? Større mage? Jeg hadde lite symptomer, kun sterke menssmerter og de varte omtrent til fødsel, på og av. Magen begynte å vokse for fullt i uke 12, i uke 16 hadde jeg ganske så stor mage. Førstegangsgravid. Anonymous poster hash: 61d12...797
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Ts her. Ettersom JM kun fant én fosterlyd så er det vel bare en i magen? Jeg bare begynte å lure ettersom hun synes magen var større og sånn. Men kan jo hende jeg bare er litt lengre på vei og at det er det som er grunnen....? Ingen vits i å bestille UL når det bare er igjen noen få dager til ordinær?Anonymous poster hash: 3f58f...e28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå