Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en super fyr. Var ute med han i dag, og han ba meg sitte på fanget hans. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få mer oppmerksomhet fra han, fordi han går rundt å snakker med så mange jenter. Noe felles dere gutter liker? Åh, dette er så vanskelig..

- Jente 21

Anonymous poster hash: 159e6...86a
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du får være deg selv. Hvis ikke det er nok, er han heller ikke noe å satse på.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke jeg får gjort noe ut av meg, noe som spesielt gjør at han legger merke til meg. Hmh.

Skrevet

Hvordan var situasjonen når han spurte om du kunne sitte på fanget hans? Jeg tenker at det er en måte å flørte på/komme nær deg på. Men samtidig sier du at han prater (...?) med mange jenter, kanskje han er en flørtete type (...?).

Aldri opplevd at en fyr har bedt meg sitte på fanget hans på første date selv i hvert fall, og tror jeg hadde tenkt at det var litt merkelig og "glatt". Men som sagt, kommer kanskje an på settingen.

Og uansett bør du være deg selv, og ikke kaste deg inn i noe som føles rart og/eller feil (les: som gjør deg usikker hele tiden).

AnonymBruker
Skrevet

Fikk han bender når du satt på fanget hans?

Anonymous poster hash: 43745...f7a
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var situasjonen når han spurte om du kunne sitte på fanget hans? Jeg tenker at det er en måte å flørte på/komme nær deg på. Men samtidig sier du at han prater (...?) med mange jenter, kanskje han er en flørtete type (...?).

Aldri opplevd at en fyr har bedt meg sitte på fanget hans på første date selv i hvert fall, og tror jeg hadde tenkt at det var litt merkelig og "glatt". Men som sagt, kommer kanskje an på settingen.

Og uansett bør du være deg selv, og ikke kaste deg inn i noe som føles rart og/eller feil (les: som gjør deg usikker hele tiden).

Vi var masse folk som var ute å drakk. Jeg stod rundt ett bord rett foran han, og han drar meg inntil han, sånn at jeg automatisk havner på fanget hans, da benken han satt på ikke var så høy. I det ene øyeblikket snakker han i telefon, mens i det andre står han med en annen jente. Etter en stund mister vi en veninne, så jeg dro han med meg for å lete etter hun. Plutselig blir han stoppa og begynner å snakke med en annen jente. Jeg orka ikke vente på han mer, så jeg bare reiste.

AnonymBruker
Skrevet

Har sjanse for å møte han i dag og, men vet ikke hva jeg skal gjøre ut av meg. Herregud, jeg høres klein ut. :P Er forresten 22.

Skrevet

Ikke gjör noe utav deg er mitt tips. Bare vær deg selv. Om man gjör saa mye utav seg selv kan det lett gjenomskues at du er ute etter oppmerksomhet, hvertfall hvis du gjör noe utav deg paa en keitete maate. Le, ha det morro og bare kos deg uten aa tenke paa at han alltid skal legge merke til deg :)

• Liker 1
Skrevet

Har sjanse for å møte han i dag og, men vet ikke hva jeg skal gjøre ut av meg. Herregud, jeg høres klein ut. :P Er forresten 22.

Åja, da skjønner jeg. Dere var "ute" en gjeng - ikke ute på date. Men han flørtet jo litt da i hvart fall, selv om jeg synes han virker som en litt flørtete type. Hadde han vært ordentlig interessert, så burde han jo holdt fast på deg den kvelden. Men hvis det fortsatt er så tidlig at målet er å få øynene hans opp for deg, så får du gripe muligheten i kveld. Men aner ikke hvordan du skal få oppmerksomheten da.

Men hvis jeg liker noen, så sier jeg det bare rett ut faktisk. Ikke nødvendigvis at jeg har et crush (hvis det er tilfellet), men sånn at jeg har lagt merke til han tidligere, og synes han er kjekk eller noe. Aldri slått feil det.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar jenter:) Jeg får bare være meg selv, å håpe på at jeg treffer på han. Viser han ikke noe interesse, så ser jeg på det som lost case.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...