AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 ...vil dere fortelle meg litt om hvordan det fungerer? Vil "bolle-magen" bli mindre? Og hvordan kvinne seg opp til å ikke spise alt som er godt? Jeg spiser hovedsakelig kun mat som inneholder mye karbohydrater, og ikke den sunne typen... Jeg har en "bollemage" eller øl mage om du vil... Og er det mulig å holde seg til en sånn diett uten å spise kjøtt? (spiser ikke fisk, kjøtt eller kylling) men spiser vegetarkjøtt (er det godtatt?) Trenger i grunn å vite det meste om lavkarbo, hvordan det har påvirket dere osv. Og hvilke ferdigmat kan jeg spise? (det kan ikke inneholde kjøtt, men melk og egg er greit) Jeg er lettere overvektig og ønsker å gå ned 10 kg (trener fra før, men skal begynne med styrke og) og man skal telle kalorier på lavkarbo dietter også? Og ja, kan man bruke det som en diett og ikke livsstilendring? Altså, 1-2 måneder for å så gradvis gå over til et mer "normalt" kosthold? Trenger all den informasjonen jeg kan få, men ønsker ikke noe dritt om hvor teit lavkarbo er osv. Jeg er ikke fornøyd slik jeg er nå og jeg er heller ikke sunn, jeg har prøvd flere ganger å holde meg til "lavkalori" men når det kommer til usunne ting så er det enten alt eller ingenting for meg, og da er det på tide å velge ingenting, for det har jeg ikke prøvd ennå. Ville satt stor pris på svar:) Anonymous poster hash: fdee6...732
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Ja, magen vil sannsynligvis bli mindre, lavkarbo er den beste måten å slanke bort magefett på. Hvis du er vegetarianer bør du velge en moderat lavkarboversjon, spis langsomme karbohydrater. Bønner, linser, frø, lavkarbobrød, hjemmelaget müsli etc. Du må nesten lese innholdsfortegnelsen på "vegetarkjøttet" for å se om du kan spise det. Når det gjelder ferdigmat er det lite du kan spise. Noe av poenget med lavkarbo er å spise "ren" mat i form av råvarer. Det krever litt matlaging. Spiser du lavkarbo får du mindre søtsug, appetitten reguleres av seg selv. Det er en dårlig ide å bruke lavkarbo som diett og gå tilbake til vanlig kosthold igjen, du vil sannsynligvis legge på deg igjen. Men utskeielser i begrenset grad er vanligvis mulig. Her finner du mye info: www.lavkarbo.no
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Ja, magen vil sannsynligvis bli mindre, lavkarbo er den beste måten å slanke bort magefett på. Hvis du er vegetarianer bør du velge en moderat lavkarboversjon, spis langsomme karbohydrater. Bønner, linser, frø, lavkarbobrød, hjemmelaget müsli etc. Du må nesten lese innholdsfortegnelsen på "vegetarkjøttet" for å se om du kan spise det. Når det gjelder ferdigmat er det lite du kan spise. Noe av poenget med lavkarbo er å spise "ren" mat i form av råvarer. Det krever litt matlaging. Spiser du lavkarbo får du mindre søtsug, appetitten reguleres av seg selv. Det er en dårlig ide å bruke lavkarbo som diett og gå tilbake til vanlig kosthold igjen, du vil sannsynligvis legge på deg igjen. Men utskeielser i begrenset grad er vanligvis mulig. Her finner du mye info: www.lavkarbo.no Javel? Kan du underbygge denne påstanden men noe håndfast? Anonymous poster hash: bc005...a89
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Javel? Kan du underbygge denne påstanden men noe håndfast?Anonymous poster hash: bc005...a89 Nei, det kan jeg ikke, mener bare å ha lest det, vet at mange har erfaringer med det, og at min egen mage ble slankere selv om jeg ikke var overvektig.
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har PCOS og dermed mye fett rundt magen. Når jeg gikk over på lavkarbo så har magen blitt betydelig mindre. Har ikke minsket så mye andre steder på kroppen enda. Så for min del så har det hjulpet veldig på magefettet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå