Gå til innhold

Sønnen vår spionerer mens vi har sex!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Vi har et lite problem i hjemmen. Det har seg slik at sønnen på 8 står utenfor døren, eventuelt åpner den litt så han får kikke inn, mens jeg og mannen min utfører akten.

Er det normal adferd? Har ikke sagt det ovenfor sønnen min enda, fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal gå frem.

Noen som har råd?

Anonymous poster hash: b158a...846

Anonymous poster hash: b158a...846
Videoannonse
Annonse
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Lås døren?? Ha sex når han sover etc??

• Liker 8
Gjest Blubberella
Skrevet

Litt sært at dere fortsetter hvis dere vet at han står og lytter/kikker. Jeg hadde låst døra og vært veldig stille.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

dere forsetter vel ikke etter at det er oppdaget?

låse døren kan dere jo.. evt lage strengere regler om å gå rundt i huset/leiligheten etter sengetid?

han er vel nysgjerrig da, er vel ganske vanlig når man er i den alderen. Har dog intrykk av at de fleste voksne klarer å unngå at barna er våkne og får det med seg.

Anonymous poster hash: 9bf65...2cb
  • Liker 3
Gjest sweetsugar
Skrevet

Kansje han lurer på hva dere holder på med?

Uansett, lås døren og vær stille, heller ikke gjør slike ting med mindre han sover, kan jo være en ide.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eh.. Det er veldig rart og uvanlig gjort av dere å ha sex når han har så stor mulighet til å oppdage det.

Anonymous poster hash: a714e...d18
  • Liker 4
Skrevet

Hvordan klarer du å fortsette å ha sex med din mann hvis du vet sønnen står og ser på? Det hadde være full stopp for min del, om jeg oppdaget ungene...

• Liker 2
Skrevet

Men så slutt og ha sex, geleid ham i seng og lukk igjen soveromsdøra deres!

Neste gang dere har sex passer dere på at han sover, har døra lukket og er ikke så høylytte at dere vekker ham..

Og ja.... Det er slett ikke normalt å ha sex når man vet at barn ser på, dere bør skjerpe dere!

• Liker 2
Skrevet

Men så slutt og ha sex, geleid ham i seng og lukk igjen soveromsdøra deres!

Neste gang dere har sex passer dere på at han sover, har døra lukket og er ikke så høylytte at dere vekker ham..

Og ja.... Det er slett ikke normalt å ha sex når man vet at barn ser på, dere bør skjerpe dere!

Enig. Jeg vil gå så langt som til å si at det kan være skadelig for han å bevitne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Jeg vil gå så langt som til å si at det kan være skadelig for han å bevitne.

:fnise:

Tull og tøys. Husker vi på den alderen, jeg, min søster og sønnen til de som leide kjelerleiliigheten, vi spionerte på hans foreldre gjennom kjellervinduet. Full innsikt. Spenningen gikk kjapt over. Vi har alle klart oss i livet uten traumer fra noen timer på knærne mens leieboerdama også gjorde det.

Anonymous poster hash: ae7d9...97f

• Liker 3
Skrevet

:fnise: Tull og tøys. Husker vi på den alderen, jeg, min søster og sønnen til de som leide kjelerleiliigheten, vi spionerte på hans foreldre gjennom kjellervinduet. Full innsikt. Spenningen gikk kjapt over. Vi har alle klart oss i livet uten traumer fra noen timer på knærne mens leieboerdama også gjorde det. Anonymous poster hash: ae7d9...97f

Det var jo ikke dine egne foreldre.

Jeg påstår ikke at det er skadelig, men det kan være det.

Det kan gjøre noe med han syn på sine foreldre, og/eller hva som er tillat. Dette kan jo vekke følelser i ham som han ikke klarer å fordøye etc.

Det er en mulighet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på mine foreldre uten at det har satt noen varige mén. Absolutt ikke skadelig.

Hvordan iallfverden skal det være skadelig? Litt flaut når man blir eldre, men ikke mer enn det.

Anonymous poster hash: 6c119...edb
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har gått på mine foreldre uten at det har satt noen varige mén. Absolutt ikke skadelig. Hvordan iallfverden skal det være skadelig? Litt flaut når man blir eldre, men ikke mer enn det. Anonymous poster hash: 6c119...edb

Jeg har også overrasket foreldrene mine.

Men her er det snakk om å stå og se på.

Jeg får inntrykk av TS om at det er noe som skjer stadig

Og igjen: KAN være skadelig. Eller forvirrende er nok et bedre valg av ord.

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok vise til en eller annen referanse til at sex mellom noen som er glad i hverandre er farlig å bevitne for barnet i en familie. De har jo ikke noe forhold til det, og de lurer vel på hva som foregår som ved mye annet i den alderen. Om TS er smart så tar man en liten "blomsten og bien" prat på et nivå som passer for en åtteåring og følger opp når han blir noen år eldre og nærmer seg puberteten samt får han til å forstå at "stunden med mamma og pappa" er privat.

Anonymous poster hash: 3dfd7...c97

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på. Lenge før de skjønte at jeg så på. Og visstnok ikke bare engang.

Skjønner ikke problemet ;)

Anonymous poster hash: 6c119...edb

Skrevet

Jeg så på. Lenge før de skjønte at jeg så på. Og visstnok ikke bare engang. Skjønner ikke problemet ;)Anonymous poster hash: 6c119...edb

Synes du foreldrene bør forsøke å hindre at det skjer?

Skrevet (endret)

Jeg oppdaget foreldrene mine noen ganger når jeg måtte bytte på sengen pga mens lekkasje om natten, fordi mamma oppbevarte alt sengetøy i kleskapet på soverommet til henne og pappa! Tok ingen skade av det!

Men lås døren , vi stenger vår soveromsdør når jeg og min mann har oss!

Endret av Anciol
Gjest Gjest
Skrevet

What! fortsetter du å ha sex men en mann når din sønn står i døren å kikker! du må være syk!

Du bør sette deg ned å forklare din sønn at dere gjere vil ha ferd på soverommet. Men forsett ikke med sex når han ser på,det er jo helt på viddene. Dette er slik jeg forstår det ikke barnets far,og det er naturlig at han er nysjerrig på hva denne mannen gjør på soverommet med mammaen hans.. du burde vel kansje vente med å involvere barna! .. Beklager men du hørest ikke ut som en mor som tar ansvar for hverken barnet ditt eller deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...