Gå til innhold

Bruke hvite brudesko til rosa kjole i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne sko til en lys rosa kjole jeg skal bruke i et bryllup. I skapet har jeg brudeskoene mine i elfenbensfarget sateng, kan jeg bruke de til kjolen? De er helt enkle, ikke noe strass el.

Det er disse skoene:

127_Jessica_Ivory_6_5cm_1.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det må jo gå helt fint! Hvis ikke du sier at det er brudesko så tenker vel folk at det er en vanlig pensko.

Anonymous poster hash: 6129d...ca8

• Liker 2
Gjest Lonely September
Skrevet

Bruke ting fra mitt eget brullup i en annens ville jeg aldri gjort

AnonymBruker
Skrevet

Brudekjole og slør: OK, helt enig. Men alt annet: hvorfor i alle dager ikke?

Anonymous poster hash: 83489...a0c

• Liker 6
Skrevet

Er det jeg føler på også. Men så er det utrolig gode sko, og jeg sliter med å finne noe som passer til kjolen. Bruker jo smykkene jeg giftet meg i, men ikke noe av det andre.

AnonymBruker
Skrevet

De var veldig pene! Jeg ville brukt dem og tenkt at et bryllup er en koselig anledning for litt gjenbruk fra sitt eget bryllup - så lenge det ikke er snakk om å iføre seg brudekjole og slør, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: e5d2a...01a

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Kjør på, det er en sløsende og lite miljøvennlig tankegang å mene at det man har giftet seg i aldri kan brukes igjen i andre sosiale sammenhenger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brukt dem, men siden du har en helt lys-rosa kjole og ikke mørkere rosa ville jeg ikke valgt mer hvitt tilbehør.

Da ser du fort ut som en brudepike. Jeg vil da tro de fleste med rosa kjoler velger hvite sko? Og mange bruker jo rosa i bryllup?

Anonymous poster hash: f7bda...d3b

Anonymous poster hash: f7bda...d3b
Skrevet

Synes skoene var fine, og jeg hadde aldri lagt merke til etter tenkt over at det var brudesko, synes de ser ut som vanlige pensko. :)

Skrevet

De ser ut som vanlige hvite pensko om man ikke vet at de er brukt i ditt bryllup, så tenker at det må da gå helt fint.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde brukt de jeg og :)

Anonymous poster hash: c73b2...6c5
Skrevet

Takk for svar, da bruker jeg de. Minst 1000 kroner spart, og mye mer miljøvennlig enn å kjøpe nytt hele tiden. Og ikke så dårlig samvittighet for å ha de stående i skapet. :)

Skrevet

herregud så sære enkelte skal være. Bruk nå for all del skoene, undertøyet, smykkene, hårspennene, neglelakken eller hva det nå enn måtte være, la slør og kjole (og tiara) ligge hjemme men ellers er det galskap å kreve at ingenting skal brukes opp igjen. Hvite sko er hvite sko, uansett hvor man har kjøpt dem og hvor man har brukt dem.

• Liker 1
Skrevet

Bruk dem, hadde ikke brydd meg i mitt bryllup dersom noen hadde hvite sko :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...