Gjest Trådstarter Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hei, Skal prøve å gjøre en lang historie kort: * Jeg var sammen med en dame i 2,5 år (nå min eks-kjæreste) * Rett når vi hadde blitt sammen har det seg slik at jeg og en venninne av min eks nesten kysset på en fest, men begge var i forhold så dette skjedde ikke. * Det gikk til skeis med begge våres forhold for en god stund siden og her forleden så møttes vi og tok noen glass vin, drinker etc. * Det ene førte til det andre og jeg endte opp i samme seng som hun (mye skjedde, men ble ikke "komplett" samleie da hun ikke ville pga. vennskapet til min eks. *Hun fortalte meg at hun tidligere hadde en liten "crush" og at jeg hadde sjangs for 3 år siden, men at det var synd jeg da ikke grep den. Hun sa også at hun liker meg veldig godt i dag, men at ting ikke kan skje pga. at min hun og min eks er venner (de er ikke gode venner, og har ikke pratet sammen på lenge). * Etter en tid så spurte jeg om hun ville komme på besøk, hvor hun ikke svarte på det spørsmålet, men noe annet. Når jeg da igjen spurte så svarte hun ikke. Altså er hun veldig "avvisende". Ka dokk tru grunnen til dette er? Er jeg tjukk i huet som lurer på dette? Hilsen en frustrert vestlending!
Gjest anonym Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Hei, Skal prøve å gjøre en lang historie kort: * Jeg var sammen med en dame i 2,5 år (nå min eks-kjæreste) * Rett når vi hadde blitt sammen har det seg slik at jeg og en venninne av min eks nesten kysset på en fest, men begge var i forhold så dette skjedde ikke. * Det gikk til skeis med begge våres forhold for en god stund siden og her forleden så møttes vi og tok noen glass vin, drinker etc. * Det ene førte til det andre og jeg endte opp i samme seng som hun (mye skjedde, men ble ikke "komplett" samleie da hun ikke ville pga. vennskapet til min eks. *Hun fortalte meg at hun tidligere hadde en liten "crush" og at jeg hadde sjangs for 3 år siden, men at det var synd jeg da ikke grep den. Hun sa også at hun liker meg veldig godt i dag, men at ting ikke kan skje pga. at min hun og min eks er venner (de er ikke gode venner, og har ikke pratet sammen på lenge). * Etter en tid så spurte jeg om hun ville komme på besøk, hvor hun ikke svarte på det spørsmålet, men noe annet. Når jeg da igjen spurte så svarte hun ikke. Altså er hun veldig "avvisende". Ka dokk tru grunnen til dette er? Er jeg tjukk i huet som lurer på dette? Hilsen en frustrert vestlending! Ting tar tid...Ikke sikkert hun er avvisende... Hvis avvisning: Du valgte ikke henne i starten + at det er venninna til exen din
Gjest Murica Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Litt tjukk i hodet er du jo, hun sier selv hun ikke vil pga du er eksen til venninna hennes. 1
Gjest Anonym Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 I mitt hode er det liksom forbudt å prøve seg på eksen til noen av mine venninner. Jeg sier ikke at det aldri kan skje, men da må det være en helt spesiell kjemi dere to imellom. Husker jeg likte en type veldig godt, en venninna mi var sammen med. Det er slutt mellom dem nå, men det er noe med at han var sammen med henne som gjør at jeg ikke hadde blitt ordentlig interessert i han. Det er ingen fasit, men mulig hun føler du er en type som ser på andre damer når du er sammen med noen, at du er upålitelig, litt sleasy type? I og med at du tydeligvis la litt an på henne selv om du hadde kjæreste, er ikke et bra trekk spør du meg! Er du ordentlig interessert i henne, eller mer at det gir deg ekstra bekreftlese, siden det er litt tabu, siden det er venninna, helt ærlig?
Gjest Trådstarter Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Takk for svar. Til sistemann. Jeg la ikke an på hun når vi begge var sammen med andre, og er ganske langt ifra sleasy vil jeg si Ang. ditt siste spørsmål. Det har ikke noe med at hun er venninnen til min eks. Jeg liker hun veldig godt og kunne tenkt meg å bli bedre kjent med hun:)
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Sier meg enig i at om det er eks til en venninne ikke skal ha noe å si, og for den saks skyld andre nære relasjoner. Fortid er fortid og for to som vil satse skal ikke dette være hinder. Når det gjelder problemet ditt; tror faktisk løpet er kjørt. Tyvärr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå