Cilie Skrevet 7. juni 2002 #1 Skrevet 7. juni 2002 Vi må jo bestille time hvis vi skal ha brudekjole, så da lurer jeg på om dette gjelder antrekk til brudgom også?? Eller er det bare å stikke innom?? Og har noen tips til hvor i Oslo/Akershus vi kan gå, og som har bra service? Jeg har kjøpt kjolen min over internett,så jeg vet så lite om disse brudesalongene... Blir glad for svar!!!:-)
Augustbrud02 Skrevet 7. juni 2002 #2 Skrevet 7. juni 2002 Det er ikke alle steder du må bestille time for brudekjoleprøving akkurat, og det går vel oftere raskere med en brudgom når han skal prøve. Jeg vil derfor tro at man ikke trenger å bstille time. Men lurt kan det være å komme litt utenom rushtidene. I Oslo kan jeg anbefale Christiane, der jeg kjøpte undertøyet mitt. For å være sikker kan du sende dem en mail fra hjemmesiden deres for å spørre om du trenger time: http://www.christiane.no/ Forøvrig leide vi antrekk til ham hos Brudespesialisten i Drammen og der trengte ingen av oss time først!
Anki1971 Skrevet 8. juni 2002 #3 Skrevet 8. juni 2002 Vi måtte ikke bestille time der vi leier antrekk til brudgom eller der vi leier til brudesvennen. Men et lite tips - _ikke_ gå i brudesalongen på en lørdag for å prøve, da risikerer dere å måtte vente leeeenge.... 12
june2002 Skrevet 8. juni 2002 #4 Skrevet 8. juni 2002 Min måtte bestille time, det er spørs når tid man velger å prøve tror jeg.. Det er jo så mange bruder som skal prøve kjoler når det nærmer seg sommeren. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå