Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror aldri jeg har opprettet en slik tråd før, men nå er jeg litt i tvil her..

Hva synes dere om denne kjolen fra Acne? Jeg er egentlig helt forelsket i den, men fargen er det jeg både elsker og hater. Synes den er helt fantastisk, men samtidig er jeg litt redd for at den er uflatterende? Jeg er ganske lys i huden, har blå øyne og mørkt brunt hår/vipper/bryn.

Og synes dere den er verdt prisen?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg trur vel kanskje den kan bli veldig blass mot heilt lys hud?

Gjest Guilty
Skrevet

Enig med Alt godt angående det med at den kanskje er litt blass mot lys hud. Tror den hadde vært finere om man hadde litt gyllen hud.. Men, kan godt hende den ser kjempebra ut på lys hud og altså, vanskelig å vite det når man ser over nettet og ikke får sett den mot sin egen hudfarge :)

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig. Ser de har den i svart, men jeg synes den lyseste var finest. Hadde styrt unna fargen om jeg har vært veldig blekt, men det er litt vanskelig å vite når jeg ikke vet hvor lys du er.

Anonymous poster hash: f83a9...fe4
AnonymBruker
Skrevet

hadde vært veldig blek*

Anonymous poster hash: f83a9...fe4
Skrevet

Det første som slo meg da du skrev at du er lys i huden, + da jeg så bildet , var denne sketsjen med Atle Antonsen :

Hadde absolutt valgt en annen farge til lys hud,ellers er kjolen fin den :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke super-blek, men ikke akkurat gyllen heller. Legger ved et bilde jeg har lagt ut her tidligere. Dette er fra i vinter og her er jeg sannsynligvis på mitt blekeste. Er ikke så lett å vurdere ut fra et bilde av ansiktet heller, men..

30_10_2012makeup.png

Skrevet

Jeg er ikke super-blek, men ikke akkurat gyllen heller. Legger ved et bilde jeg har lagt ut her tidligere. Dette er fra i vinter og her er jeg sannsynligvis på mitt blekeste. Er ikke så lett å vurdere ut fra et bilde av ansiktet heller, men..

30_10_2012makeup.png

Så pen du er!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fint snitt. Kjedelig farge. Og hvis du ikke har en lang og smekker hals. Så kan en slik halslinning fort bli uflatterende.

Endret av Armitage
Gjest Nigiria
Skrevet (endret)

Jeg synes kjolen var helt utrolig fin! Og tror ikke du har noe problem med å "kle" den fargen. Skjønner ikke hvorfor den ikke skal gå fint til lys hud, modellen har jo det:)

Og ja: Synes prisen står til kjolen.

Endret av Nigiria
Skrevet

Jeg tror at den kjolen ville sett smashing ut på deg! I alle fall dersom du er litt høy:) (Ikke at jeg mener at lave ikke kler en slik kjole, men siden den er knelang gjør den seg nok ekstra godt med litt høyde...)

Skrevet (endret)

Så pen du er!

Aw, tusen takk! :)

Jeg har en normal hals, heller lang enn kort. Er bare 164 cm høy, så den blir nok litt lengre på meg, men jeg bruker gjerne høye hæler (10-15 cm).

Sikler også litt på denne kjolen, men der har jeg samme dilemmaet angående fargen.

Noen som vet hvordan Acne er i kjole-størrelsene? Har bare jeans og skjorter fra merket, og får ikke prøvd kjoler med det første, så er litt usikker på hvilken størrelse jeg må ha. tror jeg trenger 32 og den siste kjolen finner jeg ikke i mindre enn 34?

Edit; jeg kjøpte plutselig den siste kjolen. :ler:

Endret av FantasDick
Skrevet

Aw, tusen takk! :)

Jeg har en normal hals, heller lang enn kort. Er bare 164 cm høy, så den blir nok litt lengre på meg, men jeg bruker gjerne høye hæler (10-15 cm).

Sikler også litt på denne kjolen, men der har jeg samme dilemmaet angående fargen.

Noen som vet hvordan Acne er i kjole-størrelsene? Har bare jeans og skjorter fra merket, og får ikke prøvd kjoler med det første, så er litt usikker på hvilken størrelse jeg må ha. tror jeg trenger 32 og den siste kjolen finner jeg ikke i mindre enn 34?

Edit; jeg kjøpte plutselig den siste kjolen. :ler:

I forhold til størrelse i Acne kjoler, så har jeg opplevd at jeg alltid må gå ned en strl. Er man 34.0, så ta 32.

Skrevet

I forhold til størrelse i Acne kjoler, så har jeg opplevd at jeg alltid må gå ned en strl. Er man 34.0, så ta 32.

Filler'n. Har kjøpt den ene kjolen i FR 34 (hadde ikke mindre), og den er på vei nå.

Skrevet

Filler'n. Har kjøpt den ene kjolen i FR 34 (hadde ikke mindre), og den er på vei nå.

Kan være det går uansett da? Isåfall, hvis du kjøpte den siste du linket til så ser det ikke vanskelig ut å legge den inn ved midjepartiet.

Skrevet (endret)

Nyyydelig kjole! Den blir nok veldig fin på deg!

Endret av MiniMjau
Skrevet

Acne er stor i str....

Skrevet

Hva skal du med en så grusom kjole? :klo: Skjule magen eller noe i den duren? For da kunne jeg skjønt at du ville kjøpe en så uflatterende kjole...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en søppelsekk. Splitt i ryggen er trashy hvis det er snakk om hverdagsantrekk.

Anonymous poster hash: b4f55...e79
  • Liker 1
Skrevet

Hva skal du med en så grusom kjole? :klo: Skjule magen eller noe i den duren? For da kunne jeg skjønt at du ville kjøpe en så uflatterende kjole...

Synes du virkelig at den var grusom? Jeg elsker den! Har ingen mage å skjule, men jeg synes den var litt mer edgy enn en typisk bodycon (som viser formene mine best).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...