AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hvor høyt opp går ligamentsbåndene? Så hvor høyt opp kan man ha vondt i de? Jeg sleit veldig med å finne en god liggestilling i natt pga bekkenløsning og når jeg våknet etter noen timer med søvn lå jeg veldig feil på siden, og har hatt vondt fra lysken og oppover siden. Lurer på om det kan være ligamentsbåndene, eller bare musklene. Ikke at det har så veldig mye å si egentlig Er bedre nå enn i morges. Anonymous poster hash: 98948...4db
Gjest Duftlys Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Jeg veit ikke, men det jeg veit, er at jeg hadde slike smerter som deg, og det var bekkenLÅSNING faktisk. Skamvondt! Men det hjalp å ligge med pute mellom beina for å avlaste litt. Ispose i skrævet hjalp også
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Hadde mest vondt på siden av magen, veldig lite i lysken og det er helt over nå Trur nok det var en forstrekt muskel. Men takk for svar Har symptomgivende bekkenløsning, altså smerter, men det er bare bake. Har prøvd å sove med pute flere ganger og det hjalp ikke syns jeg, og jeg slang den på gulvet i søvne Anonymous poster hash: 98948...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå