Gå til innhold

Hvor finner jeg baderomsnips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vender meg nå hit etter en lang runde på diverse butikker. "Pusser opp" det fæle badet i leieleiligheten og har lagt verandaheller på gulv og byttet skap og litt annet. Nå har jeg kommet til de fine detaljene som faktisk gjør det fint.

Har lett etter holder til toalettpapir og noe å lagre dorullene på som passer til hverandre. Det jeg har funnet er i blankt metall eller plast og det hadde vært fint med treverk (bambus el), sink, smijern eller noe annet litt "naturlig". Noen som vet om en butikk som kan ha dette? Har vært på Ikea, Skeidar, Noe for en hver, Nille, Clas Ohlsson, Biltema, Søstrene grene, Tgr osv. Alt jeg finner som er matchene og litt fine har sugekopper og det går ikke på veggen min som er malt strie.

Har også sett dusjforhengringer med blomster i keramikk/glass/porselen på nett som ikke sender hit, men finner heller ikke dette noe sted. Noen som har sett dette noe sted?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

aner ikke noe om det siste. men det andre kan du se etter på europris.

Anonymous poster hash: cc506...572
Skrevet

Jeg var innom Europris og maxbo og de hadde ikke noe særlig. Bare masse som ikke passer til hverandre der også! Har også sett litt på bademiljø og andre sånne butikker, men der er det helt sykt dyrt! Fikk nesten sjokk når jeg så prisene, og de passer desverre ikke til studielånet mitt. :P

Skal ta en titt på Lucky duck i morgen. Om jeg ikke finner det jeg trenger der, finner jeg garantert masse annet jeg ikke ante jeg trengte.

Dusjringene tror jeg ikke jeg finner sånne jeg vil ha her, så da blir det nok ebay. Har funnet litt forskjellig der, men mange sender ikke sånne ting til Norge og hvis de gjør de er frakten så lattelig dyr i forhold til hva man egentlig skal ha så lommeboka hadde blitt glad hvis jeg hadde funnet sånne jeg vil ha her.

AnonymBruker
Skrevet

Uhm... Linken min bare forsvant.. :vetikke: Jaja, lucky duck har egen nettside.

Anonymous poster hash: 9edb9...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...