Anciol Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Andre som liker dead island og spiller det her?
-Jiinxs- Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Fullført Dead Island, og kommet eg godt stykke ut i Riptide. Selv så ble jeg skuffet over at mange av de samme probleme som var i Dead Island, forsatt var tilstede i Riptide :/ De burde ha lært.
Brimi Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Samboeren min spiller, eller spilte dead island.
Anciol Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har just hentet den armerte bilen fra hotellet i spillet, Thug Zombier er skikkelig irriterende! Men brukte litt Molotov og kjøttøks:)
Gjest Crazycatlady Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har spilt det. Et eller annet som er veldig gøy med å drepe zombier Ønsker meg også Riptide.
Klaine Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har kjøpt det på Steam, men har ikke tatt meg tid til å spille det enda. Er det bra?
-Jiinxs- Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har kjøpt det på Steam, men har ikke tatt meg tid til å spille det enda. Er det bra? http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2114535 Jeg ville lastet ned den 'helperen'. Den fikser mye av problemet i spillet, og gjør spillet spillbart.
Anciol Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg har kjøpt det på Steam, men har ikke tatt meg tid til å spille det enda. Er det bra? Ja det er råkult:) er der inne som Fenrisulven , siden det er mannen min sin account jeg bruker NB se opp suicide zombies, thugs etc! Bruk Molotovs visst du skal ta ut en thug! Men se opp for Ram zombies, disse må angripes bakfra og settes fyr på eller forgiftes! Endret 1. juli 2013 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå