Gjest Lurer Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hei jeg bare lurer på om det er noen fra frodig.no her? Skal møte en fyr derfra men mistenker at han er player og lurer på noen av deres erfaringer derfra?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 kva heiter han?Anonymous poster hash: fabdb...fe0
Gjest Anonym Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 kva heiter han?Anonymous poster hash: fabdb...fe0
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Var innom der for en del år siden. Møtte en ufyselig og frastøtende kar der inne som mente at han var gudsgave til ( frodige/store ) kvinner. Nettopp fordi han var slank og veltrent og at vi frodige/store damer burde prise oss lykkelig over at en slik kar som han ville ha oss... Noe som kom tydelig frem da jeg pent takket nei til hans ''fristende'' tilbud. Ble lei hele siden til slutt da de fleste mannfolka jeg kom i kontakt med var ute etter å tilfredsstille en viss fetisj fremfor å bli kjent, venner eller utvikle det til noe mer.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Lol. Player på frodig.no? Hvis man så desperat så må man jo nesten se ut som et takras. Anonymous poster hash: 64e2e...d0a
Lakenskrekk Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Har hatt et par dater med et par stykker fra frodig. Han ene var litt suspekt og sikkert gift på annet hold uten å ville innrømme det, men jeg trakk meg ut av hele greia før det skjedde noe som helst... En annen jeg datet var en som var over gjennomsnittet opptatt av pupper... veldig opptatt av pupper.... ...og etter det slettet jeg meg derifra...
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har akkuat registrert meg der, men det så jo ut som en veldig amatørside?? Den hadde det tungvinde forumoppsettet, der siteringene går i hverandre nedover, og man må scrolle helt opp på toppen for å se hvem som skrev sist. og jeg skjønner ingenting av meldingsfuksjonen. Den er jo som å skrive mail, men skal man skrive over eller under den som først sa hei? Og så tungvindt at man må skrive sånn spamkode for hver melding. Håper noen kan svare på dette her, for jeg har fått brev som jeg ikke er sikker på hvordan jeg skal svare på. Og må man opprette nytt emne eller ny tråd for hver gang man svarer? Så noen gjorde det. æææææhh, for en rar side.. Anonymous poster hash: 9526a...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 *hast has hast* Anonymous poster hash: 9526a...4e7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Nå er jeg mann da, men tror date med noen derfra kan gå både bra og dårlig. Jeg ble kjent med ei ung jente derfra for en stund siden som var veldig tilbakeholden om personlig info og ikke hadde bilde på profilen eller noe, men jeg ga det litt tid og når jeg så bilde av henne innså jeg at hun virkelig var en skjult skatt. Hun er uten tvil den vakreste der inne, og jeg følte meg så heldig som fant henne før alle andre menn fikk sett henne. Dessverre var redselen hennes for å gå på en smell med en creepy fyr så stor at jeg aldri fikk nummeret hennes og senere ble hun helt inaktiv der inne og jeg har mistet kontakten med henne. Har sett henne noen ganger i byen, men tør ikke hilse i tilfelle hun valgte meg bort fordi hun synes jeg var ekkel. Mitt råd til deg er å gi det en sjanse og lære han å kjenne. Ikke la redselen stoppe deg. Uansett hvordan erfaringer tidligere folk har hatt så kan han være riktig for deg. Anonymous poster hash: 8e9d3...f98
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Nå er jeg mann da, men tror date med noen derfra kan gå både bra og dårlig. Jeg ble kjent med ei ung jente derfra for en stund siden som var veldig tilbakeholden om personlig info og ikke hadde bilde på profilen eller noe, men jeg ga det litt tid og når jeg så bilde av henne innså jeg at hun virkelig var en skjult skatt. Hun er uten tvil den vakreste der inne, og jeg følte meg så heldig som fant henne før alle andre menn fikk sett henne. Dessverre var redselen hennes for å gå på en smell med en creepy fyr så stor at jeg aldri fikk nummeret hennes og senere ble hun helt inaktiv der inne og jeg har mistet kontakten med henne. Har sett henne noen ganger i byen, men tør ikke hilse i tilfelle hun valgte meg bort fordi hun synes jeg var ekkel. Mitt råd til deg er å gi det en sjanse og lære han å kjenne. Ikke la redselen stoppe deg. Uansett hvordan erfaringer tidligere folk har hatt så kan han være riktig for deg. Anonymous poster hash: 8e9d3...f98 Så du er erfaren med meldings funksjonen, altså? Kunne du svart på om man skal skrive over eller under den teksten avsenderen av brevet har skrevet? Og hvorfor blir det en ny tråd for hvert svar i en melding? Anonymous poster hash: 9526a...4e7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Så du er erfaren med meldings funksjonen, altså? Kunne du svart på om man skal skrive over eller under den teksten avsenderen av brevet har skrevet? Og hvorfor blir det en ny tråd for hvert svar i en melding? Anonymous poster hash: 9526a...4e7 Skriv over. Og hva mener du med ny tråd? Anonymous poster hash: 8e9d3...f98
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Skriv over. Og hva mener du med ny tråd? Anonymous poster hash: 8e9d3...f98 takk:) for hver gang vi skriver, så blir det liksom flere tråder nedover med RE: og så RE RE: og RE RE RE: osv... Da blir det jo en lang remse nedover i innboksen, selvom alt er i samme samtale. er det normalt? eller gjør jeg feil `? Anonymous poster hash: 9526a...4e7
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 takk:) for hver gang vi skriver, så blir det liksom flere tråder nedover med RE: og så RE RE: og RE RE RE: osv... Da blir det jo en lang remse nedover i innboksen, selvom alt er i samme samtale. er det normalt? eller gjør jeg feil `? Anonymous poster hash: 9526a...4e7 Jeg skriver over. Og det blir sånn RE-greier, men det er ikke noe å bry seg om!
Gjest Daenerys Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Tråden er ryddet for identifisering. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå