panic-attack Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Kunne tenke meg en artig vri på bryllupsnotisen, vi har vært sammen ca 15 år å har tre relativt store barn. noen kloke hoder som kan komme opp med noe artig
Gjest Adriane Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Bryllupsnotis? Er det sånn annonse i avisen? (Og hvor mye kan i såfall stå?)
panic-attack Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2013 Bryllupsnotis? Er det sånn annonse i avisen? (Og hvor mye kan i såfall stå?) sånn i avisen. her trykker de det de får tilsendt. sikkert i mangel på annet stoff (bor på landet)
Gjest Adriane Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 (endret) OK Akkurat nå klarer jeg ikke komme opp med noe ordentlig artig, bare flåsete greier (for sent på kvelden og sliten, hehe). Men jeg skal ha det i bakhodet, og se om jeg kommer på en artig vri Endret 28. juni 2013 av Adriane
panic-attack Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2013 OK Akkurat nå klarer jeg ikke komme opp med noe ordentlig artig, bare flåsete greier (for sent på kvelden og sliten, hehe). Men jeg skal ha det i bakhodet, og se om jeg kommer på en artig vri topp, var inne på noe i ste. Noe slik: ENDELIG gifter mamma (navn) og papppa (navn) seg. I (kirke klslett osv) hilsen navn på barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå