AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Med barn i huset har jeg ofte tatt meg i å si helt absurde setninger som jeg aldri trodde jeg kom til å si høyt! Feks: "Nei, ikke putt perler i navlen til søsteren din!" "Pus trenger IKKE å bade i do!" "Det er ikke lov å smøre smør på pus!" Og så videre, også videre... Har dere noen? Anonymous poster hash: 580a9...24b 16
Bernardette Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 "Selvsagt, vennen min, er du den eneste som ser mamma naken" 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 "Nei, vi tørker ikke buser på pus!" Anonymous poster hash: 5768c...078 4
Erica❤ Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Tusen takk! For en fin papphøne! Ehh hva? STRUTS ja! Seffølgelig! For en fin struts! 13
Andreas H Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Det var riktignok min bedre halvdel som sa dette, men jeg regner med at det teller likevel: Jeg satt foran Xbox-en en kveld og holdt ikke helt styr på tiden. Plutselig var det leggetid for minstemann. Da hørte jeg fra soverommet at "Pappa kommer så fort han har dødd, lille venn". Det trodde jeg aldri jeg ville få høre. Guttungen er forresten altfor liten til å forstå ordene, så hun skremte ham ikke Jeg pauset naturlig nok spillet og kom styrtende umiddelbart. 19
Skjoldmøy Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Hvorfor står det tomme melkekartonger i oppvaskmaskinen? 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Det var riktignok min bedre halvdel som sa dette, men jeg regner med at det teller likevel: Jeg satt foran Xbox-en en kveld og holdt ikke helt styr på tiden. Plutselig var det leggetid for minstemann. Da hørte jeg fra soverommet at "Pappa kommer så fort han har dødd, lille venn". Det trodde jeg aldri jeg ville få høre. Guttungen er forresten altfor liten til å forstå ordene, så hun skremte ham ikke Jeg pauset naturlig nok spillet og kom styrtende umiddelbart. Hehe, jeg har også hatt noen sånne kommentarer. Foreldrene mine syns ikke det var så moro. Anonymous poster hash: 5768c...078
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 "er det du som har bæsjet i klesskapet mitt" "nei jeg kommer ikke til å pille frøene ut av jordbærene dine, du kan helt fint spise dem" "du har puttet hva i øret?" Anonymous poster hash: 1d068...556 5
LillaFrosk Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Husker jo aldri noen av disse.. Tror jeg en gang så meg nødt til å si: "neinei, ikke pakk foten i nesa" (.. dukkefot), også måtte jeg bekreftende spørre: "Åååja, så du vil sitte i KJØLESKAPET?" (hun var i halvsvime midt på natten) 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 "Neste gang du redder en skadet fugl og tar den med hjem, må du si ifra før du glemmer den under senga di..." "Ikke vis tissen til turistene! IKKE VIS TISSEN TIL TURISTENE!" "Ble du utvist, bare for å ha vist rumpa til skoleinspektøren?!" "Ugga-bugga-Satan-hugga er ikke et satanisk rituale, og det er iallfall ikke greit å rope i kirken, uansett hvor teit læreren er!" "Mista du en dildo i hodet til læreren?! HAHAHA, sjukt bra! ...jeg mener, det var slemt, skam deg! ...hvor faen fikk du en dildo fra, forresten?" "Nei, nei, nei, ikke stikk fingeren i rumpen til damen!" "Her har du penger til en krone-is. Bare ikke vis tissen til damen bak kassen, ok?" Anonymous poster hash: 473ec...421 8
Bernardette Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 "Ikke vis tissen til turistene! IKKE VIS TISSEN TIL TURISTENE!" "Ble du utvist, bare for å ha vist rumpa til skoleinspektøren?!" "Her har du penger til en krone-is. Bare ikke vis tissen til damen bak kassen, ok?" Hvorfor sitter jeg igjen med inntrykket av at du har svært ekshibisjonistiske barn? 10
Gamerfrue Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 "Dagens ungdom..." og "Alt var bedre før" 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #20 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har ikke gress på tissen...nei, ikke skjegg heller.Anonymous poster hash: d3417...d9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå