AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jeg snakket om en dame med samboeren min, en dame rundt 30! Hvor jeg sa at hun trenger ikke all den botoxen og fettfryseren osv når hun er flott som hun er! Så fikk jeg denne: er du missunelig eller? Dette har han også komentert et par få tall ganger om andre pene jenter til meg Hvordan skal jeg tolke dette?Anonymous poster hash: f3ddd...6fa
Gjest gjest Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Jeg snakket om en dame med samboeren min, en dame rundt 30! Hvor jeg sa at hun trenger ikke all den botoxen og fettfryseren osv når hun er flott som hun er! Så fikk jeg denne: er du missunelig eller? Dette har han også komentert et par få tall ganger om andre pene jenter til meg Hvordan skal jeg tolke dette?Anonymous poster hash: f3ddd...6fa Tar hun botox når hun bare er 30??? Da hadde jeg spurt om det samme som deg...
Gjest Anonym Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Tar 30-åringer botox? Ja-ja, Da lærte jeg noe nytt idag også! Ps. samfunnet er blitt groteskt!
mandel92 Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Tjaa, er det ofte du kommenterer negativt om andre damer? Kan hende han syns det blir slitsomt i lengden og bare vil ha deg til å holde kjeft? Er en uting å kommentere andres utseende i hytt og pine..
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Tjaa, er det ofte du kommenterer negativt om andre damer? Kan hende han syns det blir slitsomt i lengden og bare vil ha deg til å holde kjeft? Er en uting å kommentere andres utseende i hytt og pine.. det er faktisk noe jeg ikke gjør, hvertfall ikke foran kjæresten! Å det jeg sa om hun her var ikke negativt i det hele tatt, jeg sa hun var en så flott dame at hun virkelig ikke trenger det! TSAnonymous poster hash: f3ddd...6fa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 "Er du misunnelig eller?" -Høres ut som et svar, bare for å fylle tomrommet. Og botox er vel ikke så utbredt blant 30-åringer. Om ikke det er for svetteproblemer da evt. Jeg hilste på en frøken i 40-årene (ish), som hadde tatt en del botox i ansiktet. Henne selv med blondt hår og ufin sminke, i en sliten lang rosa cardigan (og et helt flatt bryst) og noen tights. Hun så vemmelig ut. Og leiligheten hennes var fylt opp med rosa og "liksom feminine" ting. Nesten ingenting av normale møbler og masse diverse fjas som lå rundt om på gulvet. Heyhey, for en frøken. Så henne forøvrig igjen i dag på gaten da jeg kjørte forbi. Hun gikk i de samme klærene og så like sliten ut. Nei, botox.. Jeg ser ikke bort i fra at det gjør mer med en, enn bare å stramme opp huden. Anonymous poster hash: 19275...62e
mandel92 Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 det er faktisk noe jeg ikke gjør, hvertfall ikke foran kjæresten! Å det jeg sa om hun her var ikke negativt i det hele tatt, jeg sa hun var en så flott dame at hun virkelig ikke trenger det! TSAnonymous poster hash: f3ddd...6fa Det er bra at du ikke gjør! Kanskje han bare ikke visste hva han skulle si? Eller kanskje han synes hun er pen? Vanskelig å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå