Poeten Skrevet 28. juni 2013 #1 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg skal bygge nytt kjøkken, enten straight eller next fra HTH. Hvilke dupeditter og skuffer og skap synes du er smarte og kjekt og ha? Har tenkt på sånn tandem uttrekksskap. Har du best erfaring med skuffer eller skap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 30. juni 2013 #2 Del Skrevet 30. juni 2013 Har ingen erfaring med dette kjøkkenet, men anbefaler generelt en stor mengde skuffer fremfor skap. Mye enklere å finne frem i og ha oversikt i, aldri mer glemte ting bakerst eller å måtte flytte ut alt foran for å få tak i noe bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 30. juni 2013 #3 Del Skrevet 30. juni 2013 Skuffer er kjekt i stedet for benkeskap. Om du baker og har kjøkkenmaskin: Skap med innsats til kjøkkenmaskin. Det krever dog at du har god nok plass til å bruke eit skap til slikt. Hjørnebenkeskap bør kunne dras heilt ut så du kan få fatt til grytene innerst i skapet. Sokkelskuffer viss HTH fører det. Steinbenkeplate er digg, men koster. Tenk igjennom om du vil ha enkel kum, eller om du kjem til å bruke eventuelt utslagskum. Me gjekk for enkel kum da erfaringen tilsa at me kom til å bruke utslagskumen veldig lite. Det meste går i oppvaskmaskinen, og viss eg skal vaske opp for hand så skyller eg ofte heile oppvasken før eg setter i gang med å vaske. Veldig nøgd med stor enkel kum. Får til og med ovnsplatene oppi der Men det spørs på korleis DU vasker opp. Velg ein praktisk avfallsordning. Me har ei stor skuff som trekkes ut og med innsatser til bioavfall, restavfall, og ein større til plast/papir. Det fungerer fint for oss. Tenk igjennom om du har kaffemaskin e.l. som skal stå framme. Microbølgeovn osv. Kanskje du vil dedikere eit hjørne til slikt så du slepper å ha det stående rundt omkring. Sørg for stikkontakt over benk der du vil bake/mikse osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå