Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

HJEEEEEEELP :sjokk:

det nærmer seg et år siden jeg og kjæresten min ble sammen.. og "snart" et år siden vi for lovet oss ( 16. mai og 7. aug.) jeg har så lyst til å kjøpe noe fint til han en av de dagene. tenke først på klokke,emn det er innamari dyrt da... :roll:

Noen som har noen forlag???? ANYTHING?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kva med å lage ei minnebok? Med bilder og tekst og dikt og songar frå tida dykkar saman?

Skrevet

God middag? Blomster? Aftershave/parfyme/deosett? Genser?

Skrevet

tror ikke den generelle mannen bryr seg så mye om minnebok og sånt klisj.. om ikke det er en romantisk type da.. det er sånt vi liker ;) spør han om det er noe koselig han kunne tenke seg å gjør sammen med deg i forveien, så kan du planlegge det kanskje.. finn ut om det er noe han ønsker seg, noe han nevner i forbifarta kanskje, som han ikke tenker over.. kan være noe helt enkelt.. det gjorde jeg, og han jubla da han åpna gaven.. kjempekjekt.. og ikke glem å fortell han hvor fin, bra, snill, smart og deilig han er, og hvor gla du er i han ;)

Gjest gjest1
Skrevet
tror ikke den generelle mannen bryr seg så mye om minnebok og sånt klisj.. om ikke det er en romantisk type da.. det er sånt vi liker ;) spør han om det er noe koselig han kunne tenke seg å gjør sammen med deg i forveien, så kan du planlegge det kanskje.. finn ut om det er noe han ønsker seg, noe han nevner i forbifarta kanskje, som han ikke tenker over.. kan være noe helt enkelt.. det gjorde jeg, og han jubla da han åpna gaven.. kjempekjekt.. og ikke glem å fortell han hvor fin, bra, snill, smart og deilig han er, og hvor gla du er i han ;)

Hmfr... Du har vel rett.. Var vel litt drømmetenking frå mi side.. :ler: Jaja..

Kva med å bestille ein time med gokart-kjøring då? (det var vel eit mandig ikkje-pusete forslag?)

Gjest Anonymous
Skrevet
Kva med å lage ei minnebok? Med bilder og tekst og dikt og songar frå tida dykkar saman?

Jeg gav kjæresten min en "minnebok" så han kunne se når vi var langt borte fra hverandre f.eks når han var på sjøen. Skrev et lite brev til han på side 1, og så limte jeg inn noen bilder av oss og oppfordret han til å fylle ut boka, siden jeg visste at han hadde mange bilder i konvolutter. Og på den siste siden av det jeg hadde fylt ut limte jeg kvitteringa på elkjøp med gaven hans som lå helt innerst under treet :D Spill-konsoll, som nå jeg har "arvet" :)

Uheldigvis hadde jeg et bilde av kjæresten som lå å sov i senga mi, og på den hang håndjerna mine som jeg fikk i gave med noen venninner. Selvfølgelig så familien hans det, og MÅ kommentere det hver gang jeg er på besøk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...