Gå til innhold

Forstuet håndledd? KRISE!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trente 2.gang med PT'en min i dag. Satser stort på brystpress, og tok hele 40 kg i dag. Iløpet av hele dagen merker jeg at jeg har vanvittig vondt i håndleddet, nesten som forstuelse bare mildere, det gjør vondt bare jeg beveger litt på det.

Det er virkelig krise, det er ikke lenge jeg skal på sesjon og er nødt til å bli sterk i brystpress. Hvor lang tid tar det før det går over?

Hilsen desperat jente

Anonymous poster hash: fbcd8...a7f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så lett å si, du vet jo ikke om den er forstuet en gang!?

Jeg har forstuet håndleddene ganske kraftig flere ganger, og det har pleid å ta et par uker før de blir bra. Det ene har fått vrige men, men da var det en liten brist inne i bildet også.

Jo mindre du bruker det jo fortere blir det bra etter min erfaring.

Anonymous poster hash: 4a2f8...b53
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så lett å si, du vet jo ikke om den er forstuet en gang!?

Jeg har forstuet håndleddene ganske kraftig flere ganger, og det har pleid å ta et par uker før de blir bra. Det ene har fått vrige men, men da var det en liten brist inne i bildet også.

Jo mindre du bruker det jo fortere blir det bra etter min erfaring.

I løpet av uker? Jeg skal på sesjon om 4 uker......

Anonymous poster hash: e2e17...d57

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis jeg ikke husker helt feil så pleide hånda å være fin igjen innen kanskje 2 uker. Jeg har som sagt bare forstua dem skikkelig kraftig, så for din del går det helt sikkert over fortere :)

Bare pass på å ikke bruke den or mye før den føles bra

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis jeg ikke husker helt feil så pleide hånda å være fin igjen innen kanskje 2 uker. Jeg har som sagt bare forstua dem skikkelig kraftig, så for din del går det helt sikkert over fortere :)

Bare pass på å ikke bruke den or mye før den føles bra

Ok, tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: e2e17...d57

Skrevet

Er det bare vondt når du bøyer håndleddet? Er det vondt når du holder hånden helt i ro? Kan du med knyttet neve og rett vrist presse mot f.eks veggen uten at det gjør vondt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...