AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 når går de ned kirkegulvet? 7-8 meter foran bruden ? hvordan gjør dere det presten var liiiiivredd for at de skulle ta oppmerksomheten min (jeg bryr meg ikke, egentlig bare gla for litt distraksjon hater å være midtpunkt) å de er trossalt våre barn å det viktigste i våre liv. Jeg tenker at de går inn 7-8 meter foran jeg og min far. Anonymous poster hash: 4e1d6...bfc
Anglofil Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 De gikk rundt 10 meter foran tenker jeg. Mvh Yvonne
Gjest Adriane Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Vår brudepike skal gå hånd i hånd med meg, og forhåpentligvis stjele massevis av oppmerksomhet
panic-attack Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Vår brudepike skal gå hånd i hånd med meg, og forhåpentligvis stjele massevis av oppmerksomhet awww så koselig da det er backupen på minsten her :D
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Vår brudepike skal gå hånd i hånd med meg, og forhåpentligvis stjele massevis av oppmerksomhet bra det ikke bare er meg som ikke trives som midtpunkt Ts Anonymous poster hash: 4e1d6...bfc
Anglofil Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Her ble brudepiken bært av sin mor, som var min forlover (og bestevenninne). Hun var såpass liten at det ble litt vanskelig å gå selv. Mvh Yvonne Endret 28. juni 2013 av Yvonne
Tarzani Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 forloveren min tar en unge i hver hånd og de tre går ca halve midtgangen før jeg og min far går. Det er iallefall planen Dersom jeg plutselig går med to unger i armene - så takler jeg nok det også
pusla Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Planen var at hun skulle gå et par meter foran pappa og meg, men så ble det til at hun gikk med min pappa i den ene hånda og i den andre armen holdt han meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå