Gå til innhold

dere som har brudepiker brudesvenner,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når går de ned kirkegulvet? 7-8 meter foran bruden ? hvordan gjør dere det presten var liiiiivredd for at de skulle ta oppmerksomheten min (jeg bryr meg ikke, egentlig bare gla for litt distraksjon hater å være midtpunkt)

å de er trossalt våre barn å det viktigste i våre liv.

Jeg tenker at de går inn 7-8 meter foran jeg og min far.

Anonymous poster hash: 4e1d6...bfc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gikk rundt 10 meter foran tenker jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Adriane
Skrevet

Vår brudepike skal gå hånd i hånd med meg, og forhåpentligvis stjele massevis av oppmerksomhet :fnise:

Skrevet

Vår brudepike skal gå hånd i hånd med meg, og forhåpentligvis stjele massevis av oppmerksomhet :fnise:

awww så koselig da :) det er backupen på minsten her :D

:laugh:

AnonymBruker
Skrevet

bra det ikke bare er meg som ikke trives som midtpunkt :)

Ts

Anonymous poster hash: 4e1d6...bfc

Skrevet (endret)

Her ble brudepiken bært av sin mor, som var min forlover (og bestevenninne). Hun var såpass liten at det ble litt vanskelig å gå selv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

forloveren min tar en unge i hver hånd og de tre går ca halve midtgangen før jeg og min far går. Det er iallefall planen ;) Dersom jeg plutselig går med to unger i armene - så takler jeg nok det også ;)

Skrevet

Planen var at hun skulle gå et par meter foran pappa og meg, men så ble det til at hun gikk med min pappa i den ene hånda og i den andre armen holdt han meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...