Gå til innhold

Lykke til og gratulerer på forhånd til Kiara :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er vel den store dagen, så vil ønske lykke til og gratulerer! Nyt dagen og hverandre!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, lykke til og gratulerer :)

Skrevet

Lykke til! Og gratulerer! :blomst:

Skrevet

Gratulerer :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

lykke til

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg så ikke før nå at du også hadde laget tråd, Semydfe - beklager!!

Men da ønsker jeg Kiara masse lykke til i denne tråden også :)

Skrevet

Gratulerer og lykke til :hjerte::bryllup:

Skrevet

Masse lykke til, og hipp hurra. Krysser fingrene for at dere får en fantastisk dag, og at vi får se bilder.

Skrevet

Lykke til Kiara og kos deg på den store dagen. Ønsker dere alt godt! :-)

Gjest Kiara!
Skrevet

Neimen!! To tråder bare til meg! Nå mædere gi dere.

Her har jeg akkurat stått opp for å skrive talen. Ikke så lenge siden vi la oss men det spiller jo liten rolle i en uke som denne. Jeg må bare innrømme at jeg gleeeeeeder meg mer til ferie på mandag en dette her, men det er vel pga det ikke helt har gått opp for meg dette her.

Det blir regn i sløret til min store skuffelse, så om seks timer kommer telt nr3 opp. Selv skal jeg drapere stoff i taket og finne plass til photoboothen som vi helt har glemt i kaoset. :s

gift blir vi!! Rapport kommer. ;-) og takk igjen for all støtte underveis, dere har vært uvurdelige for en usikker og sart brud.

Skrevet

Masse lykke til kiara! Synd med regn, men dagen blir nok utrolig fantastisk likevel :-) Har et lite håp om bilde av deg i den vakre kjolen også, du kommer til å være helt nydelig, det er jeg sikker på :)

Skrevet

Lykke til! :) Håper været blir bedre utover dagen, men det hele blir nok bra uansett skal du se. Snart er du overlykkelig på et nivå der du uansett ser rosa skyer. ;)

Skrevet

Massevis av lykke til i dag!! :) :) :D

Skrevet

Masse lykke til, Kiara! Og gratulerer! :blomst:

Skrevet

Tenker masse på dere i dag! Det har vært spennende å følge veien din hit! Håper dagen blir som dere ønsker :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...