Gjest Kira Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Er mistenksom av natur da jeg har fått en del negative erfaringer med menn i årenes løp. Etter ett stygt brudd for noen måneder siden bestemte jeg meg for å ikke treffe noen på en stund. Men så dukket det opp en da, og vi har snakket på chat i over en mnd, snakket om alt mulig, flørtet osv-fyren er selvfølgelig veldig nysgjerrig ( er jeg og ) føler jeg liker han, og at han liker meg,flørten er blitt litt slik "kyss" type ting.. altså mer enn hva jeg var villig til, men han holder på sitt og vil treffes. Han skal ut i helgen med venner, og har spurt mye om jeg ikke vil treffe han da..( han sier han skal luske seg vekk ) meeen-siden jeg ikke er naiv av natur er det helt sikkert påskudd til å stikke hvis han ikke liker meg, ev at de skal bedømme meg;) Får litt gi f følelse og "bring it on" kan jo bli latterkick og bli vurdert, er selvsikker for å si det slik. Noen som har erfaring med å møte menn med venner på byen? og hvordan kan voksne menn like en dame så godt når de ikke har møtt en? snakket i timesvis da, likevel;)
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde gjort det. Du er jo utpå byen, og har sjansen til å stikke om du ikke liker han. Anonymous poster hash: 5c288...86d 2
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Er mistenksom av natur da jeg har fått en del negative erfaringer med menn i årenes løp. Etter ett stygt brudd for noen måneder siden bestemte jeg meg for å ikke treffe noen på en stund. Men så dukket det opp en da, og vi har snakket på chat i over en mnd, snakket om alt mulig, flørtet osv-fyren er selvfølgelig veldig nysgjerrig ( er jeg og ) føler jeg liker han, og at han liker meg,flørten er blitt litt slik "kyss" type ting.. altså mer enn hva jeg var villig til, men han holder på sitt og vil treffes. Han skal ut i helgen med venner, og har spurt mye om jeg ikke vil treffe han da..( han sier han skal luske seg vekk ) meeen-siden jeg ikke er naiv av natur er det helt sikkert påskudd til å stikke hvis han ikke liker meg, ev at de skal bedømme meg;) Får litt gi f følelse og "bring it on" kan jo bli latterkick og bli vurdert, er selvsikker for å si det slik. Noen som har erfaring med å møte menn med venner på byen? og hvordan kan voksne menn like en dame så godt når de ikke har møtt en? snakket i timesvis da, likevel;) høres ut som en grei måte å møtes på. du og har jo mulighet for å stikke da om du ikke liker han og 1
Gjest Kira Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Jeg går alene ( vil ikke involvere andre inn i dette ) er ikke min stil å bare stikke fra mennesker heller.. skjønner ikke hvordan han kan "like meg" når han ikke har møtt meg..
Gjest anonym Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Du må gjerne møte han, men ha i tankene at det er mange playere der ute, spesielt på nett, er min erfaring.
Gjest kira Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Hva mener dere med playere? Hvordan går de frem?
Gjest frua Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Er mistenksom av natur da jeg har fått en del negative erfaringer med menn i årenes løp. Etter ett stygt brudd for noen måneder siden bestemte jeg meg for å ikke treffe noen på en stund. Men så dukket det opp en da, og vi har snakket på chat i over en mnd, snakket om alt mulig, flørtet osv-fyren er selvfølgelig veldig nysgjerrig ( er jeg og ) føler jeg liker han, og at han liker meg,flørten er blitt litt slik "kyss" type ting.. altså mer enn hva jeg var villig til, men han holder på sitt og vil treffes. Han skal ut i helgen med venner, og har spurt mye om jeg ikke vil treffe han da..( han sier han skal luske seg vekk ) meeen-siden jeg ikke er naiv av natur er det helt sikkert påskudd til å stikke hvis han ikke liker meg, ev at de skal bedømme meg;) Får litt gi f følelse og "bring it on" kan jo bli latterkick og bli vurdert, er selvsikker for å si det slik. Noen som har erfaring med å møte menn med venner på byen? og hvordan kan voksne menn like en dame så godt når de ikke har møtt en? snakket i timesvis da, likevel;) man kan absolutt like noen man ikke har møtt.. jeg møtte samboeren min på nettet. likte han godt før jeg møtte han og det var gjensdig og vi er veldig lykkelige sammen nå
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Hva mener dere med playere? Hvordan går de frem? Vil kun få deg til sengs. Men det merker du nok, hvis det er bare det han vil. Tnker og på playere , om en som alltid holder på med flere samtidig.
Gjest Kira Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Ja, merker det fort hvis han vil det.. synes han virker så oppriktig og snill jeg, vet ikke, har avist han noen ganger før, men det har nå bare blitt slik likevel..
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.. Jeg synes ikke du burde forestille deg noen situasjon hvor en hel gjeng skal bedømme deg hvertfall. Om vennene kommer til å være der, vil du nok garantert få oppmerksomheten, men du trenger ei noen "bring it on" attitude. Disse menneskene kan jo være noe langt mer laidback for den slags. Derimot, ønsker en å bli satt i en situasjon for å bli vurdert, er ikke det som regel så vanskelig å få til. Også får du jo bare høre med ham da. Det ville sikkert bare ha vært hyggelig det. Han finner vel enten muligheter for å snike seg unna, eller rydde plass ved bordet eventuelt. Og hvordan kan voksne kvinner like en mann så godt når de ikke har møtt en? Har snakket i timesvis, men likevel, ikke sant ? Anonymous poster hash: fb4e2...f9c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 Han skal ut i helgen med venner, og har spurt mye om jeg ikke vil treffe han da..( han sier han skal luske seg vekk ) meeen-siden jeg ikke er naiv av natur er det helt sikkert påskudd til å stikke hvis han ikke liker meg, ev at de skal bedømme meg;) Er vel ikke helt uvanlig å møtes slik første gangen. Kort for å få et inntrykk av hverandre. Går det bra kan møtet enkelt forlenges, eller man kan avtale et nytt møte kort tid etter, og om en av partene ikke synes det går som forventet er det mulighet for å avbryte tidlig. Noen som har erfaring med å møte menn med venner på byen? og hvordan kan voksne menn like en dame så godt når de ikke har møtt en? snakket i timesvis da, likevel;) Hva er det som er så rart med å like mennesker en ikke har møtt annet enn på nettet? Det er massevis av mennesker på nettet jeg aldri har møtt som jeg liker kjempemye. Det kan selvsagt være at jeg ikke liker dem like mye når jeg treffer dem på virkelig, men det er jo derfor man treffes... Anonymous poster hash: 5b2bb...e2a
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Ja, merker det fort hvis han vil det.. synes han virker så oppriktig og snill jeg, vet ikke, har avist han noen ganger før, men det har nå bare blitt slik likevel.. Har du avvist han før, hvordan det? Er han 35 og bor i Oslo siden du ikke svarte på det? Da er han eksen min, vel han kom aldri så langt..heldigvis.. anyway, lykke til! Han er en stor løgner! Var det du som blokkerte du han en gang?
Gjest gjest Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Har du avvist han før, hvordan det? Er han 35 og bor i Oslo siden du ikke svarte på det? Da er han eksen min, vel han kom aldri så langt..heldigvis.. anyway, lykke til! Han er en stor løgner! Var det du som blokkerte du han en gang? Er det han? Nå ble ts stille... Sånn går det når man lufter tankene sine på et nettforum
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #16 Skrevet 28. juni 2013 Har du avvist han før, hvordan det? Er han 35 og bor i Oslo siden du ikke svarte på det? Da er han eksen min, vel han kom aldri så langt..heldigvis.. anyway, lykke til! Han er en stor løgner! Var det du som blokkerte du han en gang? Vet du i det hele tatt hvor mange menn det er i Oslo på den alderen? Trenger ikke se spøkelser ved høylys dag og tro at ALLE er exen din.Anonymous poster hash: a7947...c9a 6
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #17 Skrevet 28. juni 2013 ikke fra oslo.. Han er ikke fra Oslo, men litt utenfor, han bor i Oslo...Er han handy? Møtte du han på sukker?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #18 Skrevet 28. juni 2013 Vet du i det hele tatt hvor mange menn det er i Oslo på den alderen? Trenger ikke se spøkelser ved høylys dag og tro at ALLE er exen din.Anonymous poster hash: a7947...c9a Han er ikke eksen min, jeg styrte unna før det kom så langt, han fremstiller det annerledes selvsagt...
Gjest kira Skrevet 28. juni 2013 #19 Skrevet 28. juni 2013 Denne fyren er IKKE fra Oslo, jeg er ts og har bestemt meg for å møte han- kan ikke tape noe uansett på det. Gjerne en bom tur der jeg føler meg ensom og forlatt, men men er vel en del av livet det og;) ikke på sukker.. om han er handy? har ikke peiling.................men søt er han;)
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #20 Skrevet 28. juni 2013 Denne fyren er IKKE fra Oslo, jeg er ts og har bestemt meg for å møte han- kan ikke tape noe uansett på det. Gjerne en bom tur der jeg føler meg ensom og forlatt, men men er vel en del av livet det og;) ikke på sukker.. om han er handy? har ikke peiling.................men søt er han;) Han er heller ikke fra Oslo, men han bor i Oslo, det var det jeg skrev. Uansett : du må ha masse lykke til ts!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå