Gå til innhold

Lei av å vente.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å vente jeg............

VIL GIFTE MEG NÅ!!!!!

Synes til og med det er altfor lang tid til svarfristen på invitasjonene :sjarmor: Den er 1. mai.

Vil vite nå nå nå nå............

..........og få mannen i mitt liv NÅ..............

:sjarmor: Puh............der fikk jeg ut masse ventemodus som har hopet seg opp................ :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 73 dager igjen nå og bare 10 helger!!

Tenk på det, du... Bare 10 helger!

Akkurat den tanken er nok til å muntre meg litt opp i allefall, men huff så utålmodig jeg også er! Venter meg ihjel på at folk kan hute seg til å svare! De er da så ufattelig TREGE!!!

*pust*

Men det er bare 10 helger igjen...

Skrevet

:hoho::hoho: Roooooolig missy - - det kommer det kommer.

Men jeg antar det hjalp litt å få ut steam ;)

Skrevet

Jepp det hjalp godt det ja, og at Isiselin sier det bare er ti helger igjen!!!!!!!!!!! Jippi!!!!!!!!!!! :ler:

Skrevet

Vår svarfrist går ut i morgen! Men skjønner din frustrasjon. Jeg begynte å vente på svar samme dagen jeg sendte ut invitasjonene jeg :ler:

45 dager igjen for min del....Nå bare nyyyyter jeg denne før-tiden :-) Koser meg med forberedelsene!

Skrevet

Vi har også førtifem dager igjen, men vår svarfrist går ikke ut før neste onsdag (fordi det var den datoen vi ble kjærester....)

Mangler fakktisk en del svar,

så vi regner med et renn i tida fremover.... :ler:

Skrevet

fatter ikke hvorfor folk skal bruke så lang tid på å svare nei..

vi har svarfrist 1.juni siden vi gifter oss i slutten av juli, og det føles litt lenge til ja...

Skrevet
fatter ikke hvorfor folk skal bruke så lang tid på å svare nei..

Det kan jo f.eks være de som forsøker helt frem til svarfristen å få ordnet (hva det nå er) årsaken til at de ikke kan, slik at de skal kunne..

Skrevet

Vår svarfrist går ut i dag, og vi mangler også noen svar. De fleste har faktisk ventet helt til uka før påske med å svare....

Vi har også fått noen avbud (av folk vi virkelig trodde kom). Vi lurer på om vi skal sende ut en ny runde med invitasjoner men det er kanskje i litt teit - at de da vil føle seg som second best?

Skrevet
Vår svarfrist går ut i dag, og vi mangler også noen svar. De fleste har faktisk ventet helt til uka før påske med å svare....

Vi har også fått noen avbud (av folk vi virkelig trodde kom). Vi lurer på om vi skal sende ut en ny runde med invitasjoner men det er kanskje  i litt teit - at de da vil føle seg som second best?

Jeg hadde bare blitt veldig fornøyd om jeg hadde mottatt en innbydelse litt senere enn alle andre. Er jo veldig hyggelig å i det hele tatt bli bedt da..... Folk forstår jo at slikt koster penger, og man derfor må prioritere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...