Gå til innhold

Trøstetråd for oss med en svært uintressant sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal du jobbe i sommer? Eller skal du kanskje ha ferie, men har ikke nok penger til å dra noe sted? kanskje du bare blir sittende hjemme med alt for mye å gjøre i hagen i sommer?
Da er dette tråden for deg!

Dette er en trøstetråd for oss som ikke skal noe morsomt i sommer, og bare kjede/jobbe ræva av oss!

så tjaa, hva er dine planer i sommer?

Anonymous poster hash: ac806...dcb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg har blitt altfor godt vandt med en fantastisk kjæreste som har tatt meg med til varmere strøk de 3 siste årene.. I år skal jeg ingenting!
Prøver å få med meg en venninne eller to til syden, men enten så kan de ikke, eller så skal de noe annet, ellerså har de ikke råd :-(

huff, jeg synes synd på meg selv nå! hahah

Skrevet

Jeg har ingen planer. Jeg har aldri planer. Helst ville jeg jobbet hele sommeren.

• Liker 5
Gjest Inggolf
Skrevet

Det blir ikke noe mer morro enn man lage sjæl..

Skal ingenting jeg heller, kanskje muligens 2 dager til Kr.Sand for å besøke barndomsbestiss

(men det ser ikke så lovende ut alikevell) men ellers niks, nada, zero. Men jeg ser ingen grunn til å klage for det...Jeg møter tross alt venner noen ganger i uka og tenker å bruke en del tid på stranda og muligens båtturer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen planer. Jeg har aldri planer. Helst ville jeg jobbet hele sommeren.

Så du er glad for at du ikke har noen planer? :-) Det hørtes faktisk ganske deilig ut!

Skrevet

Skal ingenting jeg heller, kanskje muligens 2 dager til Kr.Sand for å besøke barndomsbestiss

(men det ser ikke så lovende ut alikevell) men ellers niks, nada, zero. Men jeg ser ingen grunn til å klage for det...Jeg møter tross alt venner noen ganger i uka og tenker å bruke en del tid på stranda og muligens båtturer.

Sant så sant!

Skulle gjerne ønske været ble litt bedre, så det i alle fall sååå ut som vi hadde forlatt huset i sommer! :fnise:

Skrevet

Så du er glad for at du ikke har noen planer? :-) Det hørtes faktisk ganske deilig ut!

Jeg vet ikke helt. Når er det er fint sommervær her hvor jeg bor, så er det ingen andre steder jeg ønsker å være enn nettopp hjemme, men så er det det hersens sommerværet da! :(

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Når er det er fint sommervær her hvor jeg bor, så er det ingen andre steder jeg ønsker å være enn nettopp hjemme, men så er det det hersens sommerværet da! :(

Off, SÅ enig! Hadde det vært norgevarmt + sol så er jo nettopp norge er kjempe fint sted å være! sole seg, bade, sitte ute til sent på kvelden.. Men neida, regn, regn, regn......... :regn:

• Liker 1
Skrevet

Off, SÅ enig! Hadde det vært norgevarmt + sol så er jo nettopp norge er kjempe fint sted å være! sole seg, bade, sitte ute til sent på kvelden.. Men neida, regn, regn, regn......... :regn:

Dessuten går sommeren altfor fort :frown:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg skal jobbe, jobbe, jobbe. Ingen ferie, ikke noen planer.

Jobber stort sett bare nattevakt og kveldsvakter, gjerne med kun 1 dag i mellom, men jeg biter tenna sammen fordi jeg vet det blir verdt det med noen ekstra tusenlapper i bagasjen når jeg drar til USA i september.

Så får jeg heller bare kollapse på flyet :fnise:

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg venter på at en viss person fra kg skal bli med på en kaffe men hører ikke noe fra h'n :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal jobbe ekstra....har tatt ferien min:-) også skal jeg nyte sommerværet i Oslo :-)

Skrevet

Jeg skal sitte inne på lesesalen og skrive ferdig masteroppgaven min.. Samtidig skal jeg prøve å finne et husvære på stedet jeg har fått jobb. Jobben skal jeg begynne i den dagen masteroppgaven skal leveres... De timene hvor jeg ikke skriver oppgave skal jeg jobbe i deltidsjobben min. Trodde nemlig ikke jeg ville få jobb så fort som jeg gjorde og skulle "sikre" meg litt cashflow inn på konto nå som lånekassen har stoppa utbetalingene. Såe, det var min sommer.. Håper på en uke ferie senere i høst :)

Skrevet

Nyutdannet, uten jobb og inntekt enn så lenge - så da blir det en norsk sommer. Jeg kunne unnet meg en ferietur for jeg har oppsparte penger, men jeg får dårlig samvittighet for å bruke penger på "unødvendige" ting i situasjonen jeg er i akkurat nå. Krysser fingrene for at det blir pent vær på Østlandet - og jeg gleder meg til jul når jeg planlegger å reise til litt varmere strøk :)

Skrevet

Idag har jeg vært på Rema 1000. Og vasket klær

Skrevet

Være på fjellet og går lange turer med familien min:) Brukte litt for mye penger på ferie i fjor for å glede barna så i år må vi være litt mer sparsomme!

Og dra til Ullared på harry shopping:)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Me too :sjokkert:

Skrevet

Jobbe, jobbe, jobbe.

Jeg og, bare at jeg glemte å vaske klær.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg trøster meg selv, ved å bruke opp skattepengene på gaver til meg selv, jeg er ganske high maintenans, men er er verdt deg fordi jeg er så pen og spesiell. :helen:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har installert the Sims 3 og håper at drittpc'n min ikke kollapser. Nesten litt lei meg for at jeg har fullt opp i helgen, veldig fristende å sitte inne og spille :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...