AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hei! Har et ønske om noe mer fyldige, mykere lepper (selvfølgelig med naturlig resultat). Har lest litt rundt på nettet og funnet disse tre som brukes. Hva er egentlig forskjellen? Med tanke på både varighet, utseende osv. Ser at de også har forskjellig pris, men finner ikke noen god forklaring på hva som egentlig er forskjellen. Ønsker gjerne å høre om erfaringer da det kommer til disse også? Hvilken ble brukt på deg? Hva ønsket du å gjøre/få med tanke på leppene dine? Hvor lenge satt det i? osv.. Anonymous poster hash: 49e3d...e17
Gjest Kaxxy Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Hm, dette visste jeg ikke! Har tenkt å prøve restylane, men må også finne ut om de andre kanskje er bedre! http://kariianne1989.blogg.no/1354268023_teosyal_fyldigere_lep.html ifølge hun her er teosyal best
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Tror Restylane er mest naturlig, og derfor er det mindre risiko for å få bivirkninger. Jeg har selv tatt Restylane, og jeg ble så fornøyd med resultatet at jeg synes det er ganske leit at det går ut så fort. For meg har det vart ca. 3 mnd, men mot slutten er det "nesten som før". Blir dyrt i lengden, men jeg mener det er verdt det, dersom man har veldig små lepper! Jeg har fyldig underleppe, men ganske smal overleppe, og derfor tok jeg mest i overleppen. Kan hvert fall anbefale Restylane på det sterkeste. Hadde dog vært interessant å prøve de to andre, da jeg tror de varer lengre. Men har ikke hørt at Teosyal har blitt brukt i Norge enda. Juvederm derimot, er vanlig. Anonymous poster hash: a9a84...51e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 kjenner kun folk som har tatt restylane. bra resultat på alle. tenkte å gjøre det selv også. men vanskelig å få det inn i timeplanen min siden jeg jobber så sinnsykt mye Anonymous poster hash: 4715f...6b6
natana Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 1 gang tok jeg juvederm med bedøvelse det varte i 6 mnd før det begynnte å minke, leppene ble aldri like små som før. etter 2 år hadde jeg enda litt fylde i leppa. så ville jeg ha påfyll og prøvde restylane med bedøvelse. denne minket veldig fort tok maks 2 mnd. men juvedermen sitter enda litt igjen.. helt utroligt! anbefaler alle å ta bedøvelse! er skikkelig vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå