Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først forsover jeg meg og kommer ikke i gang før kl. er 11.

Dette var uten noe særlig kaffe i omløpet først, og det er alltid en sikker vinner for at dagen skal bli dårlig(ere). Så viser det seg at jeg hadde langt mer å gjøre i dag enn foruttatt, så det ble en del stress og løping fra a til b.

Nå er jeg ferdig og er "klar" for helg. Og er dødssliten fra uken.
Det har vært få kvelder hvor jeg har fått sovne før klokken ble 2 på natten.

Jeg føler meg en smule utmattet og ikke minst, lei meg. :(

Jeg har ingen god grunn for det, men det er slik det blir noen ganger.

I morgen skal jeg i utdrikningslag til kompis og vi starter hos han i 10-tiden.

Jeg må ta bussen ut til ham og han bor jo selvsagt HELT på andre siden av byen. Jeg kommer ikke til å være nøye på å komme 'tidsnok' på denne her, tror jeg. Og gud som jeg gleder meg til denne da. Kunne det ikke bare ha vært neste helg i stedet?

Sitter og sipper litt til Daniel Powter med 'Bad Day' nå.

Vet ikke hva jeg ville det med dette innlegget. Kanskje noen har en liten håndfull av trøstende og oppløftende ord til overs?

Anonymous poster hash: 0badb...bd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke hvordan du kan mene at du har en "knusedårlig" dag ut fra det du skriver her?

Med tanke på hva du beskriver, så tenker jeg bare at du har en skikkelig negativ innstilling. Kos deg på utrikningsdag i morgen, og et lite tips: ikke gå inn for å komme for sent (??).

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bare gi deg en klem jeg. Slapp av og legg deg tidlig i kveld. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg sier jo at jeg egentlig ikke har noen god grunn for å føle det sånn, men jeg gjør jo det likevel.

Jeg kan også nevne at de oppdragene jeg måtte på i dag var ganske kjedelige og tunge.
Og det dukket opp mye uforventet piss og unødvendigheter med de fleste av dem. Dette er ikke noen dag ting gikk på skinner, eventuelt noe som minner om plankekjøring. Dette kombinert med et overtrøtt og litt frustrert sinn, så ble det hele ikke så veldig artig.

Føler simpelthen bare at alt har jobbet i mot meg i dag. Og slikt er tungt!
Spesielt siden jeg er så tappet for energi fra hele uken. Live søvn og en del fjasing. Golf-spilling f.eks.
Det handler nok en del om innstillingen, men den er ikke mye samarbeidsvillig idag.

Gaaaah. Vurderer egentlig bare å stikke å legge meg med en gang.

Jeg har jo ingen planer om å gå inn for å komme for sent.
Men hvis jeg er like dautrøtt i morgen tidlig, som jeg var i dag f.eks, så tar jeg meg en time til.
Det er hvertfall ikke vits om jeg skal få for lite søvn, også være med på et kalas hvor vi skal drikke i nesten 12 timer i strekk. Leirdueskyting på formiddagen, etter det er det vors (og middag), deretter bærer det videre på øl-smaking. Og der igjen, videre ut på byen sannsynligvis.

En skikkelig god og varm klem hadde sikkert vært godt nå. :(

Gjest anonym
Skrevet

Må du være med på utdrikkingslaget da? Evt må du drikke så mye hvis du ikke føler for det?

Sett ned foten! Man skal ikke måtte presses til å være med på ting hvis man ikke klarer det. Virker som du trenger dager med å bare slappe av. Sosialt press er ikke bra for noen. Følg hjertet ditt!

AnonymBruker
Skrevet

Hm? Må ikke være med nei. Har lyst dog. Må ikke drikke så mye heller, men får sikkert lyst dog.

Sosialt press? Nei, det er ikke noe slikt. Jeg er overbevist om at hvis jeg får sovet ut i natt, så vil morgendagen bli kjempebra den. Har egentlig lenge sett frem til denne dagen, men akkurat i dag ser jeg ikke like lyst på den. Noen dager i ny og ned til å slappe av på ja, er nok definitivt noe jeg trenger i blant.
Om jeg hadde begynt å trene f.eks, ville jo dette gjerne ikke påvirket meg i like stor grad, men det er et for stort tiltak i disse tider.

Og i tillegg, er disse gutta earlybirds hele gjengen, så de så ikke noe problem ved å starte det tidligst mulig. Det hele startet med at vi skulle begynne kl. 8. Da skulle vi alle være på plass. Dette ble sett på som galskap av de fleste av oss, så da ble det heller satt ut til kl. 10 i stedet. Dét sier litt da, gjør det ikke?

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Du kom for sent på jobb, men har allikevel tid til og sitte og klage på kvinneguiden<br />før klokka fem??? har ikke opplevd mye motgang i livet du, om dette er en knusedårlig dag.Trur du må flytte fokus gitt. Ikke alle har en jobb å gå til. Ikke alle blir invitert i utdrikninglag. Livet er hva man gjør ut av det.

Anonymous poster hash: 646df...2f8

Skrevet

First world problems deluxe

AnonymBruker
Skrevet

Alle har drittdager. Det du kan gjøre noe med, er innstillingen din. Rett og slett. Lykke til.

Anonymous poster hash: 73883...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, dette er ikke en knusedårlig dag. Men jeg skjønner at mangel på søvn mest sannsynlig gjør at det føles verre. Men du, jeg lover det at det utdrikningslaget er absolutt det du trenger! Så begynn å glede deg til det! Litt av poenget med utdrikningslag er jo å overraske brudgommen alle sammen så jeg synes du skal være der tidsnok. Spander heller på deg en taxi dersom du må stresse mye med med buss om morgenen. Og legg deg tidlig i kveld.

En stor klem skal du då! *kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem*

Anonymous poster hash: ad32c...158
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fredager er lagt opp til at det skal være kortere dager da. Vanligvis er jeg ferdig i 11 - 12 - 13 tiden.

Og hva vet vel en om hvilke motgang jeg har gått gjennom i livet mitt?

Men jeg tok tak og ryddet opp i det meste i livet mitt for en stund tilbake.

Det ble langt bedre, men det hender jo at jeg blir sliten og havner på felgen igjen likevel?

Burde jeg ikke få lov å klage da?

Og som jeg har prøvd å si siden HI,

jeg har ikke en drittdag i dag kun pga. denne dagen. Det var egentlig bare den siste dråpen.
Men jeg er redd det bare blir verre, om jeg ikke får pustet ut litt etterhvert.

Får begynne med innstillingen.

Men hvordan kan jeg lure frem et smil på denne gamle og stae røveren da?

TS

AnonymBruker
Skrevet

legg deg tidligere i dag, verre er det virkelig ikke.

Anonymous poster hash: f710f...4fa
AnonymBruker
Skrevet

Ha en positiv innstilling! Jeg tipper utdrikkningslaget kommer til å bli gøy!! Kos deg TS, nå er det helg! :D

Anonymous poster hash: da118...97a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får begynne med innstillingen.

Men hvordan kan jeg lure frem et smil på denne gamle og stae røveren da?

TS

uzIx6Jp.gif

.......Hypnotoad says...............: Let's put a smile on that face!

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, dette er ikke en knusedårlig dag. Men jeg skjønner at mangel på søvn mest sannsynlig gjør at det føles verre. Men du, jeg lover det at det utdrikningslaget er absolutt det du trenger! Så begynn å glede deg til det! Litt av poenget med utdrikningslag er jo å overraske brudgommen alle sammen så jeg synes du skal være der tidsnok. Spander heller på deg en taxi dersom du må stresse mye med med buss om morgenen. Og legg deg tidlig i kveld.

En stor klem skal du då! *kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem*

Det var en knusedårlig dag i min bok. Du sier mye bra her, synes jeg. Å ta en taxi, er egentlig ikke så dumt. Taktstene er jo ikke så altfor gale heller på den tiden av døgnet. Og han kommer ikke til å bli veldig overrasket, tror jeg. Jeg snakket med han i sted og han var vel egentlig greit overbevist over hva som skulle skje i morgen. Men det er også få andre helger det ville ha passet, så det var slik han visste om det. Anywho, skal og prøve å legge meg tidlig i dag. Har jo prøvd på det tidligere, men det er på kvelden at tiden fort kan løpe fra en.

Og takk! *Klem*

TS

AnonymBruker
Skrevet

uzIx6Jp.gif

.......Hypnotoad says...............: Let's put a smile on that face!

*vrom vrom vrom vrom vrom vrom vrom* :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...