Gå til innhold

Er det vanlig å kjenne murring en uke før forventet menstruasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjente du det? Jeg har kjent det i en uke eller litt mer til og med kanskje og, husker ikke.

Er det normalt eller kan det tyde på at en liten spire er i ferd med å overraske meg? :D

Anonymous poster hash: 2ca39...4cb
Skrevet

Varierer fra person til person.

Det kan være både mens og spire. Vanskelig å svare på før du eventuelt får det ene eller tester for det andre...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ha murringer en uke før jeg får mensen.

Anonymous poster hash: ff0bd...f74
Skrevet

En uke før er litt tidlig kanskje om man er gravid, men hvem vet :) Kanskje du kan være lengre på vei enn du trur.

Når jeg skal ha mensen så kan jeg få murring flere dager i forveien, opptil en uke før. Jeg er gravid nå for andre gang og begge gangene syns jeg at gravidmurringen er helt annerledes enn mensmurring, ikke likt selv om begge deler er murring.

AnonymBruker
Skrevet

åh :(

jaja,da er nok ikke gravid allikevel da.. Bare ønsketenkinger... :(

Føles håpløst..

Jeg tok test for noen dager siden, da var den negativ, veldig negativ. Ikke noe hint til strek i det hele tatt. Venter mensen nå den første eller andre juli..

Noen sier at man kan sjekke fire.fem dager før mensen å få resultat.. Kanskje jeg bare skal teste imorgen tidlig.. Fader altså.. :(

Anonymous poster hash: 4bb27...ad8
Gjest Twelve12
Skrevet

Jeg hadde mensensmerter en uke før mens. Ikke blødning da, men i etterkant tror jeg det var festesmerter.

Så alt håp er ikke ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...