Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er snart to uker siden jeg fødte, og har siden den tid vært veldig øm i klitoris hvis jeg kommer borti. Får også veldig vondt når jeg tisser :-/ Stråler oppover i underlivet.. *grøss*

Noen som har opplev det samme?

Klør også en del, hvis det kan hjelpe på å finne ut hva det er..

Anonymous poster hash: 78bdf...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også det problemet, og også en vennine av meg. Fikk en logisk forklaring fra jordmora, men pr dags dato husker jeg ikke hva det var.

Farlig var det hvertfall ikke, men ring jordmor på sykehuset om du er nervøs :)

Skrevet

Hadde på samme måte, fikk beskjed om at det var vanlig og helt normalt. Først etter 2-3 Mnd gikk det helt bort

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også vondt i klitoris etter fødsel. Føltes som jeg hadde blitt tuppa skikkelig hard midt i herligheten. For min del gikk det over etter 5-6 uker.

Etter mye googling mener jeg at jeg resonnerte meg frem til at det kom av at underlivet består av en masse nervetråder som samles i klitoris, og at hvis noen av disse hadde blitt skadet under fødsel så kunne man få vondt i klitoris. Jeg ble klippet under fødsel, så for meg så passet iallefall denne "diagnosen".

Du får ta denne forklaringen med en liten klype salt, men det var iallefall det masse googling gav meg av info :fnise:

Anonymous poster hash: fbafb...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...