Gå til innhold

Hvordan ville du reagert........

Anbefalte innlegg

Gjest snuppelur
Skrevet

Hvordan ville du reagert........hvis kjæresten skrudde av radioen til If I were a boy av Beyonce......og sa stupid bitch.....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tenkt at han var en fornuftig fyr :)

Skrevet

Sett rart på han og spurt hva som var i veien med han i dag.

• Liker 3
Skrevet

Ville vært enig

Gjest Anonym
Skrevet

Hvordan ville du reagert........hvis kjæresten skrudde av radioen til If I were a boy av Beyonce......og sa stupid bitch.....?

Han har min dypeste sympati ang Beyonce,

Ellers er ikke setninga ´If I were a boy´ gal i seg sjøl. (det er hun som ødelegger den :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Vi går ut i fra at det var en han som skrudde av radioen altså?

Og ei stupid bitch er hun nok ikke, men den sangen er vel ikke blant de bedre hun har heller.

Jeg ville reagert med å si; "Greit at du ikke liker den låta eller dama, men hvorfor slår du av i stedet for å bytte kanal?"

Anonymous poster hash: 0d35a...833

Gjest anonym
Skrevet

Han hadde vært et interessant mannebein for meg! :wow: Den låta er jævlig!

Liker menn som tør si ifra, gjerne menn med temperament!

Skrevet

Ville ledd, eller så ville jeg ikke brydd meg i det hele tatt :P

Skrevet

Jeg hadde vært glad for at han i det hele tatt snakket til meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke noe spesielt bra nei. Hørt "Miss You" forøvrig?

Hehe. En litt tilfeldig setting, men låten er egentlig ganske bra.

Og liker du menn med et temperament? Ukult.

Jeg kan fint si ifra, men jeg sitter slettes ikke så mye pris på det selv, å være så temperert.

Gjest anonym
Skrevet

Den er ikke noe spesielt bra nei. Hørt "Miss You" forøvrig?

Hehe. En litt tilfeldig setting, men låten er egentlig ganske bra.

Og liker du menn med et temperament? Ukult.

Jeg kan fint si ifra, men jeg sitter slettes ikke så mye pris på det selv, å være så temperert.

Å være temperert? :sjokkert::klo:

Hvorfor er det ukult å ha temperament? Et sånt utsagn er ikke mye kult..!

Ja, mye heller en mann som tør å vise ekte følelser, å ha tempereament, enn en veik konfliktsy mann!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mye heller en mann som tør å vise ekte følelser, å ha tempereament, enn en veik konfliktsy mann!

Nå er ikke det å reagerer rolig og foreslå å skru over på en annen kanal ensbetydende med å være veik heller. Er mann selv, og det mest irriterende er andre menn som bitcher over småting som en dårlig låt på radioen. I mitt miljø ville man truffet rolige menn, til tider ganske bedagelige. De som har misforstått det som konfliktskyhet og f. eks har yppet til vold på byen har derimot angret, da de fleste av (oss) har kampsport som en del av livet.

Anonymous poster hash: db3a7...4c2

Gjest BettyBoop
Skrevet

sikkert ledd

Skrevet

Jeg reagerer mer på alle punktumene i overskriften og åpningsposten.

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Nå er ikke det å reagerer rolig og foreslå å skru over på en annen kanal ensbetydende med å være veik heller. Er mann selv, og det mest irriterende er andre menn som bitcher over småting som en dårlig låt på radioen. I mitt miljø ville man truffet rolige menn, til tider ganske bedagelige. De som har misforstått det som konfliktskyhet og f. eks har yppet til vold på byen har derimot angret, da de fleste av (oss) har kampsport som en del av livet.

Anonymous poster hash: db3a7...4c2

Selv om jeg liker menn med temperament betyr det ikke at jeg liker voldelige menn, hallo!

Men ja, mye heller en mann med temperament, enn en bedagelig mann...Jeg trenger motstand!

AnonymBruker
Skrevet

Å være temperert. Jeg synes den var grei jeg. Å temperere temperamentet, ikke sant?

Også er det noen ganger et temparert temperament.

Det er ikke ukult å ha et temperament. Det var ikke det jeg sa. Mitt utsagn sa at det er ukult å like temperamentet. Fordi det er ikke noe moro å ha et fullblåst og intenst temperament ovenfor noe som helst. Det er ukult, men det er jo ikke ukjent. F.eks, hvem liker ikke Hulken da?

Vold burde i grunn ikke blandes inn her.

Men som avsporing; Jeg har snakket meg ut av langt flere slosskamper enn jeg har sloss meg ut av.

Gjest anonym
Skrevet

Å være temperert. Jeg synes den var grei jeg. Å temperere temperamentet, ikke sant?

Også er det noen ganger et temparert temperament.

Det er ikke ukult å ha et temperament. Det var ikke det jeg sa. Mitt utsagn sa at det er ukult å like temperamentet. Fordi det er ikke noe moro å ha et fullblåst og intenst temperament ovenfor noe som helst. Det er ukult, men det er jo ikke ukjent. F.eks, hvem liker ikke Hulken da?

Vold burde i grunn ikke blandes inn her.

Men som avsporing; Jeg har snakket meg ut av langt flere slosskamper enn jeg har sloss meg ut av.

Det var du som blandet inn vold. Jeg ser på temperament som noe positivt, det er sterke følelser, det er lidenskap! En bedagelig mann er ikke noe for meg, en mann må ha temperament!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...