Brumm Skrevet 15. april 2004 #21 Skrevet 15. april 2004 Og vi som synes vi er avanserte hvis vi for en gangs skyld spiser på Big Horn Som dere skjønner, mat er mat og ikke kos for oss, hadde noen bedt meg ut på 7 retters på Bagatelle, hadde jeg nok grått mine modige tårer, og lurt på hvordan i all verden jeg skulle overleve det..... Er så enkel i matveien at det nesten er skremmende..... Så jeg trives best på Egon, Peppes, Rio pizza og lignende steder jeg. Mat jeg liker, og blir mett av, og som jeg ikke legger igjen mesteparten av på tallerkenen... Havner vel på mellom 400-500 kr tilsammen når sambo og jeg spiser ute.
Tusseline Skrevet 15. april 2004 #22 Skrevet 15. april 2004 N.B Sørensen eller Sting i Stavanger sentrum.
Padmee Skrevet 15. april 2004 #23 Skrevet 15. april 2004 Hvor vi går ut for å spise avhenger mye om vi har barnet med oss eller ikke. Hvis vi har det går vi til Kinaresturanten på Torget. Hvis vi har barnefri havner vi stort sett på Kinaen på Torget da også hvis det bare er oss to, er vi flere går vi stort sett på Big Horn på Bryggen. hva vi spiser for pr pers blir veldig individuelt da vi aldri bestiller det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå