Lilletrollet Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Hvor går du helst ut når du skal ut å spise? Hvor mye penger bruker du/dere på en kveld på restaurant? Da tenker jeg ikke på om du går ut å spiser på McDonalds altså,men på en ordentlig restaurant! Jeg lurer bare litt på hvor folk går ut å spiser,hva som er favoritt stedet å gå ut å spise på!
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Mother India Men liker også Tullin Cafe, Bambus , Xich Lo
Gjest Lea Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Vi går ikke ut og spiser på restaurant så ofte. Og når vi først går ut, så ender vi ofte på folkelige steder som Egon, Mamma Rosa eller noe sånt. Bruker vel ikke noe særlig mer enn 200 kroner pr pers hvis det ikke er noe spesielt.
Gjest Phair Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Delicatessen og Coma på Løkka, Sorgenfri Cafe og Beach Club på Aker Brygge, Big Horn og Bar og Restaurant på Majorstua. Alle anbefales:)
LilleMy Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Jeg er glad i gourmet-mat, og når vi går ut ender vi ofte opp på steder som ORO, Le Canard, Bagatelle o.l. Der har vi ofte kommet opp i regninger for to på 2500-3000,-. Av de mer "vanlige" restaurantene liker jeg Bølgen & Moi på Høvikodden, Hos Thea i byen, og Hansken. Her får man god mat til en langt rimeligere penge. "Hverdags-restauranten" blir alle de japanske spisestedene i Oslo-området. Mm. God mat er SÅÅÅÅÅÅÅ godt....
Gjest Starya Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 Mama Rosa. En kebab og et glass rødvin. Party for meg, det.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Vi spiser mest på de italitenske restaurantene på Grünerløkka. Nært hjemmet, billig, trivelige lokaler, hyggelig betjening, enorme porsjoner og UTROLIG godt!
Gjest Balenciaga Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Det meste som finnes på Majorstuen. Fra det dyreste til Burger King. Derfor vil prisen bli noe uforutsigbar. 8) Når det gjelder bedre steder raser hundrelappene raskt avgårde. På slike steder er det hele opplevelsen man betaler for.
Gjest 1111 Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Mother India. Hvis jeg skal ut og spise, ikke har så mye penger, men likevel vil kose meg med god mat, går jeg på Vera Pizza.
Tundra Skrevet 14. april 2004 #12 Skrevet 14. april 2004 Vi er mye ute å spiser, nesten en gang i uka. Det blir veldig mye indisk, og da er det Taj Mahal på Grünerløkka, eller Mister India ved Børsen. Også vært litt på Lofoten på Aker brygge som forøvrig er veldig bra! Og Lorrys, der liker jeg meg! Glemte nesten Brød og Vin på Torshov, lite tapas sted som er helt ok og nærme hjemme.
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #13 Skrevet 14. april 2004 Frati i Trondheim.. Bruker vel ca 150-200 per pers der, det er ganske billig der og de har god mat
Catzy Skrevet 14. april 2004 #14 Skrevet 14. april 2004 Elsker sashimi, så det blir ofte Sushi Huset på Carl Berner eller East (var Helt Rått) på Grünerløkka. (Tror den er der fremdeles, fant ut at Sushi Huset var rimeligere og minst like god.) Indisk: Rehmanns på Grünerløkka!!! Genial indisk restaurant, og ikke altfor dyr heller. Ellers er Shalimar på Sinsen god på take-away, selv om telefonservicen deres er heller alternativ. Italiensk: Basilico på Grünerløkka eller Santinos ved Rådhuset. Italiensk pizza: Pizza Plutselig på St. Hanshaugen (tar med hjem.) Tapas / mezes: El Medina ved Sannergaten skotøymagasin. Masse mat, utrolige smaker, rimelig pris, genialt for flere venner sammen. (Jeg + 3 voksne karer spiste oss gode og mette på 3 store menyer.) Koz (?) i Grensen er også god. Thai: Hai ved Sentrum Scene, eller Rice Bowl ved Sentrum politistasjon. Har spist på Bagatelle, og ble egentlig litt skuffet. Mye godt, men liksom ikke helt den WOW-opplevelsen jeg forventet. Dessuten var jeg både mer sulten, men også litt kvalm da jeg gikk derfra. Tror det ble for mye dessert av det søte slaget. (Vi gikk for en 7-retters middag, for å virkelig smake på alt. Kanskje ingen lur ide.) Værste spisested i Oslo: East på Aker brygge. Sashimien smaker dass, og selv nuddelretter klarer de å få uspennende og kjipe. Og så er det dyrt. Catzy
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #15 Skrevet 14. april 2004 Også Baltazar, Dinner, Touch of France, Fridays.
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #16 Skrevet 14. april 2004 Har ingen plassar å gå ut å ete her eg bur vi... Berre Peppes, og det er jo i og for seg kosleg det.. Men eg saknar ein romantisk, intim restaurant!
Arwen Skrevet 15. april 2004 #18 Skrevet 15. april 2004 Indisk: Rehmanns på Grünerløkka!!! Genial indisk restaurant, og ikke altfor dyr heller. Ellers er Shalimar på Sinsen god på take-away, selv om telefonservicen deres er heller alternativ. Det er super service og helt greie lokaler på Shalimar, hvorfor nevner du de bare som take away? *Nysgjerrig*
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 Nå må de få Fridays til Trondheim snart! Jeg skrev mail til dem for en god stund siden og maste også VesleBråka
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 Ja jeg antar denne tråden også er for de som ikke bor i Oslo-gryta.... Ooooog, da vil jeg anbefale "AGO" her i byen min. Vanvittig god mat til en faktisk u-skremmelig pris. Var der for tre helger siden og spiste ilag med min kjære, vår datter og moder'n. Vi hadde forrett, middag, vin og en avec til kaffen. Herligheten kom på litt over 2000,-. DET er ikke gæli altså Og, hvis dere reiser (eller befinner der sånn HELT plutselig her i byen uten dere viten *knegg-kengg* ) til min by så MÅ dere dra innom Aune-gården!!! Det er faktisk en ordre Nyyyyydelig mat til en VELDIG grei penge. Glem alt som heter kalorier, kilo og sukker og gå LITT amok i kake-disken dere :D Ja, uhm...dette tenker jeg var dagens snikreklame
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå