AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Begynner å bli engstelig og stressa rundt kjæresten min. Vi bor ikke sammen og ses noen ganger i uka, overnatter osv. Jeg er ikke selvskader, og ikke skader jeg meg ofte heller, men i det siste har jeg skadet meg 3 ganger som krevde legetilsyn, alle tre endte på legevakta og to av de med sting. En av de gangene ble jeg dyttet slik at jeg fallt frem og slo meg hardt i hodet, de to andre var nå så som så uhell, dere vet, ulykker skjer i hjemmet :S Det som er verre enn det der er at kjæresten min reagerer med ord og utrykk som "herregud, har du klart å skade deg på den måten? gratulerer, du er så jævlig klønete og jeg fatter ikke at du får det til, det er så dumt av deg, klarer du ingenting" osv. Og han blir virkelig sur. Det er ikke slik at jeg syter og klager over at det er vondt eller noe, jeg bare sier hva som skjedde og at joda, det gjorde vondt, men er bedre nå.. Likevel blir han rimelig sint Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare at jg tror ikke det er normalt.. Anonymous poster hash: 91987...c64
Anciol Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Dump han eller gi han et ulitmatum enten slutter han å fornærme deg eller så blir han dumpet på dagen!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 kanskje han er redd? fortell han at det er uaktuelt å bli kjefta på for uhell. Anonymous poster hash: 09865...157
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Jeg reagerer med sinne når jeg blir såret eller føler meg lei meg, så kan godt hende han blir redd. Du må si han skal skjerpe seg. Om han ikke gjør det, forlat han.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Kjæresten min kunne også bli irritert for sånne ting. Da blir jeg forbanna og sier han ikke får lov til å bli sur for slike ting. Da kommer ikke forholdet til å fungere in the long run. Anonymous poster hash: 72709...972
Gjest Minpin Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Be han skjerpe seg og si at uhell kan skje hvem som helst, også han. Ikke la han tråkke på deg på den måten. Sånn oppfører man seg bare ikke, og jeg synes egentlig at du bør revurdere hele forholdet hvis han er så nedlatende mot deg.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 At han blir sint fordi du skader deg selv er forståelig. Det må være forferdelig frustrerende for ham å se noen han er glad i gjøre sånt. Likevel hjelper det ikke deg, og du må fortelle ham at det ikke hjelper at han blir sint. Du må fortelle ham hvordan han kan støtte deg så du kan få slutt på selvskadingen med tid og stunder. Det er ikke akseptabelt å rakke ned på deg uansett, og jeg tror han gjør dette med uhell fordi han ikke stoler på at det faktisk var et uhell og noe du ikke gjorde med vilje. Forholdet er ikke liv laga om dere ikke støtter hverandre, stoler på hverandre og respekterer hverandre, så dette må du ta opp med ham og ha en åpen dialog om. Anonymous poster hash: 15c10...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Jeg kan reagerer med oppgitthet som kanskje høres sint ut, når folk er klønete. Men jeg hadde ikke reagert sånn når du skader seg såpass alvorlig at du må på legevakten. Snakk med han, si at du ikke like det. Fortsetter han så tenk etter om du faktisk ønsker å dele livet med han. Anonymous poster hash: aacce...9c6
Feeky Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Faen, rakk ikke å komme før "slå opp"-patruljen denne gangen heller. Har en vits på lager skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå