Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste på nettet at man får festeblødning, men at alle ikke fikk det. det jeg er lurer på er hvor mange er det som egentlig får det?

Jeg er i første prøveperiode og skalk snart ha mensen(håper ikke det men) om noen dager. Men jeg har ikke sett noe som helst blod. Er det et tegn på at man ikke er gravid?? Har også hatt murringer i noen dager nå, men det kommer og går. Svake murringer sånn sett.

Så det jeg lurer på er vel egentlig at om man ikke har fått festeblødning så kan man da gå utifra at man ikke har klart bli gravid?

Anonymous poster hash: cc22d...72c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det kun i mitt første svangerskap.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det ikke.

Anonymous poster hash: 4fcc8...de3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det heller ikke. Jeg hadde murring nederst i magen som deg, og så uteble mensen. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f8379...9ce
Gjest Twelve12
Skrevet

Jeg har ikke fått festeblødning, de to gangene jeg har blitt gravid.

Men denne gangen fikk jeg kraftige menssmerter ca 7 dager etter befruktning, uten at jeg blødde. Dagen etter var magen veldig hard nederst mot symfysen og på kvelden da, fikk jeg en svaaaaak positiv test.

Så smertene jeg kjente var nok festesmerter. Men ikke noe blod

Skrevet

Jeg fikk ikke det.

Skrevet

Ikke jeg heller!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde to på to dager. En for hvert egg som festet seg.

Anonymous poster hash: 60010...349

Gjest Delphina
Skrevet

Hadde festeblødning i en uke, var bare brunt som kom ut., og skikkelig festesmerter (sånn at jeg lå på senga, beit i puta og vrei meg).

Skrevet

Gravid to ganger og ikke hatt det, har spurt min mor og hun har vært gravid 3 ganger uten festeblødning, har spurt et par venninner og, ingen har hatt det. Trur det er mindre enn 50% som får det. Så du kan ikke tenke at siden du ikke har hatt festeblødning så er du ikke gravid, er jo ikke så veldig mange som får det. Se heller om mensen kommer eller ikke, er det du må tenke på nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Vært gravid 3 ganger (1av de Sa), ikke hatt festeblødning ved noen av de.

Anonymous poster hash: f3d5b...28a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke festeblødning

Anonymous poster hash: 5da34...540
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ikke det

Anonymous poster hash: 93185...1c6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hatt det med mine to jeg heller.

Anonymous poster hash: 5bbfa...c31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke.

Anonymous poster hash: 4dbd6...af6

Skrevet

Jeg hadde 😊

Skrevet

Jeg hadde ikke noen festeblødning. Hadde svake mensensmerter rundt ikm, kjentes ut som mensen snart skulle komme, men det gjorde den jo ikke :danse:

Lykke til, håper det går din vei :)

Skrevet

Jeg hadde ikke festeblødning.

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg hadde ikke det. Fikk ømme pupper ca 1 uke etter eggløsning og tok en test på 9dpo og den ble positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...