Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en mann på snart 50 år. Uroer meg og liker heller ikke hans holdninger og verdier. Lurer i grunnen på om jeg i det hele tatt kan holde ut ned/føle meg vel med en som han her.

Han snakker nedsettende om folk: se så stygg h*n er, oi så hun har lagt på seg, orker ikke snakke med folk med downs syndrom, hermer etter folk med downs s.,hyler og skriker til folk i trafikken, snakker og lar ikke andre komme til, alle er idioter etc etc.

Ellers er han jo kjærlig og god med meg, men kjenner denne arrogansen blir for mye..

Anonymous poster hash: aa836...530

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, fyren har rukket å bli 50. Tviler sterkt om han har tenkt å forandre seg noe særlig. Det du ser er det du får . Du får ta et valg, vil du ha dette ?

Skrevet

Det hadde ikke jeg orket ihvertfall.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Gamle folk vokste opp i en annen tid, i en tid da homofile skulle hates og alle som ikke var "normale" skulle hates.

Anonymous poster hash: 064ca...293
  • Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Forkastelig. Er jo usmakelig oppførsel på han, hadde ikke klart å vært venner engang med en sånn en jeg.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg dumpet ei dame pga holdninger! Hu var fantastisk og jeg så for meg en fremtid med henne... Fortalte hva jeg mente og det ble bedre, et øyeblikk! Det ble for mye, kjente selv at jeg begynte og bli ufin pga konstant irritasjon. .

Gjest Riskjeks
Skrevet

Er dette han samme som sikler konstant på andre damer og spoler tilbake på film når han ser en halvnaken kvinne? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Gamle folk vokste opp i en annen tid, i en tid da homofile skulle hates og alle som ikke var "normale" skulle hates.

50-åringer vokste IKKE opp i en tid der homofile og andre skulle hates. 50-åringer var ungdommer på 70-tallet, tiåret for peace and love.

• Liker 8
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Uroer meg og liker heller ikke hans holdninger og verdier. Lurer i grunnen på om jeg i det hele tatt kan holde ut ned/føle meg vel med en som han her.

Det hadde lyst RØDT for meg for lenge siden. Jeg vil være sammen med noen jeg ser opp til, som jeg kan lære av og ha saklige diskusjoner med. Er det ikke helt essensielt at man føler seg vel med kjæresten sin? Kan hende du tenker annerledes enn meg og da må du ha lykke til:)

Skrevet

Du er ikke gammel når du er 50. Ikke i dag ihvertfall. Når man bikker 70, kan man begynne å snakke om gammel. Forøvrig synes jeg typen ti TS er ufattelig umoden. Jeg hadde ikke orket en slik mann.

• Liker 3
Gjest anonym
Skrevet

Det hadde lyst RØDT for meg for lenge siden. Jeg vil være sammen med noen jeg ser opp til, som jeg kan lære av og ha saklige diskusjoner med. Er det ikke helt essensielt at man føler seg vel med kjæresten sin? Kan hende du tenker annerledes enn meg og da må du ha lykke til:)

Må du se opp til han du er sammen med? Det skurrer i mine ører...Jeg kan elske noen ikke bare på grunn av, men på tross av...Det er da man virkelig KAN elske noen mener jeg. Ingen er perfekte!

Gjest anonym
Skrevet

Du er ikke gammel når du er 50. Ikke i dag ihvertfall. Når man bikker 70, kan man begynne å snakke om gammel. Forøvrig synes jeg typen ti TS er ufattelig umoden. Jeg hadde ikke orket en slik mann.

Enig. Man er UNG når man er 50 idag. Ordet gammel liker jeg ikke da jeg synes noen aldri blir gamle. Ville gått opp til 80+ hvis man skal bruke ordet eldre mennesker.

Gjest Ironically me
Skrevet

50 år...så han var ung på 70-tallet. Da har han blitt veldig preget av Stutum. Kan muligens helbredes.

I skammekroken hver gang det kommer et utbrudd :laugh:

Skrevet

Hadde ikke engang funnet meg i sånn oppførsel fra ungen min. Så fra mannen min? Nei. Over og ut.

Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Må du se opp til han du er sammen med? Det skurrer i mine ører...Jeg kan elske noen ikke bare på grunn av, men på tross av...Det er da man virkelig KAN elske noen mener jeg. Ingen er perfekte!

Jeg ser opp til mange mennesker som ikke er perfekte. Det er ikke synonymt med hverandre. Men det betyr ikke at jeg kunne vært sammen med en person som hadde hatt holdninger som nevnt over. Det synes jeg hadde vært så forkastelig. Hermer etter folk med downs? Er nedlatende mot andre? Det er ikke snakk om at man trenger å være perfekt, men om stor mangel på respekt for andre mennesker. DET hadde jeg hatt et stort problem med.

Endret av SweetSunshine
Skrevet

Han høres ukultivert og usympatisk ut og har ikke noe godt hjerte. Man kan jo lure på hvor lang tid det tar før han begynner å snakke til/ om deg på samme måten... ?

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har vel alle interne saker vi snakker og fleiper om, forskjellen er bare at det forblir internt. Blir det derimot et problem, irritasjonsmoment er det straks feil. Og hvis alderen hans enda er en belastning er det iallefall ikke rett mann for deg.

Skrevet

Vi har vel alle interne saker vi snakker og fleiper om, forskjellen er bare at det forblir internt. Blir det derimot et problem, irritasjonsmoment er det straks feil. Og hvis alderen hans enda er en belastning er det iallefall ikke rett mann for deg.

Er det vanlig å ha interne greier som går ut på å drite ut andre? :klo: Hm, mulig det, men her høres det ut som enveiskjøring.

Skrevet

Unnskyld, gamle folk!? Tror min skamspreke mor på 50 hadde protestert høylydt på det. :P Alderen er ingen unnskyldning her, han er helt enkelt bare en tufs. Besteforeldrene mine på godt over 70 er åpne, tolerante og reflekterte mennesker. Det samme gjelder de fleste andre besteforeldre jeg kjenner.

TS, jeg hadde ikke klart å leve med en sånn fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser opp til mange mennesker som ikke er perfekte. Det er ikke synonymt med hverandre. Men det betyr ikke at jeg kunne vært sammen med en person som hadde hatt holdninger som nevnt over. Det synes jeg hadde vært så forkastelig. Hermer etter folk med downs? Er nedlatende mot andre? Det er ikke snakk om at man trenger å være perfekt, men om stor mangel på respekt for andre mennesker. DET hadde jeg hatt et stort problem med.

Ts her: jeg synes også at det vitner om liten respekt, samt å sette seg høyere og bedre enn alle andre mennesker. Jeg tenker ofte: hva er det han innbiller seg? Tror han at han er den perfekte utgaven? Egoet hans er stort, og i andre sammenhenger har han vist mangel på redpekt og jeg misliker det sterkt.

Han fortalte en gang at moren til en kjæreste hadde sagt til han ved første møte (hun var dog beruset):"jeg ser på øynene dine at du er ond"...mon tro...?

Anonymous poster hash: aa836...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...