AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hadde en lang drøm i natt som går ut på at eksen min som alltid har vært av og på, ville binde seg for så å ikke tørre det likevel, knuste hjertet mitt ukjent antall ganger osv, ringte og ba meg gi ham en sjanse til. Han sa han elsket meg, at vi får det fint sammen og at vi skal prøve igjen. I drømmen svarte jeg ja, jeg var glad for at han ringte, jeg ville mer enn gjerne stikke fra kommende ektemann og til denne fyren her. Heldigvis våknet jeg opp i morres og kjente meg helt kvalm, drømmen var så livaktig at jeg måtte sjekke anropsloggen på telefonen om han faktisk hadde ringt, heldigvis har jeg ikke hørt fra ham på år og dag. Er litt sjokkert over meg selv som i drømmen kasta alt over bord og hev meg etter eksen når første og beste tilbud kom, jeg hadde aldri gjort noe for å såre forloveden min eller gått fra ham ved alteret i helga, aldri. Likevel sitter jeg her med en ekkel smak i munnen, brullypet er i morgen og jeg skal liksom ordne en haug detaljer og glede meg mye, i stede sitter jeg bare her og henger med hodet. Ekle livaktige mareritt!! Anonymous poster hash: 8491a...bd3
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Ta deg en tur på treningssenteret eller løp deg en tur eller noe sånt, så du får det ut av kroppen. Det er ekkelt med sånne mareritt som setter seg fast, men gjør du noe fysisk så slipper det fortere taket. Lykke til med bryllupet.
Gjest SweetSunshine Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Hjernen er fantastisk på den måten. Jeg sitter her og tenker på alt det rare jeg drømte i natt. Helt fucked up. Mennesker man sjelden tenker på blir plutselig helt sentrale, ting man aldri ville gjort i virkeligheten blir en selvfølge og så videre. Jeg hadde fått et rimelig idiotisk liv hvis jeg skulle ha tenkt på hva drømmene betydde, jeg har de morsomste og kleineste drømmene i mils omkrets tror jeg. Så sant dette ikke er noe du har tenkt på en god del før i natt, så hadde jeg gjort som gjest over her og tatt meg en løpetur. Du trenger ikke å legge noen ting i det-det betyr INGENTING! Bare slapp av og kos deg masse imorgen! GRATULERER SÅ MYE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå