Gjest kjapers Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Til dere som ikke liker samboerens kamerat. Hvordan takler dere situasjonen? Samboer har en kamerat som er hans rake motsetning. Han er ufordragelig. Han kommer altfor ofte på besøk og spiser sammen med oss. Ikke rydder han opp etter seg eller takker for maten. Han piller på nesen midt under middagen og slipper ut en fis. Rett etter middag går han rett på do og gudene må vite hvordan han klarer å få brune flekker på veggen rundt klosettet som jeg må vaske etterpå. Ofte blir han værende på besøk lenge etter at jeg har lagt meg. Han stinker. Jeg har innsett at han ikke forsvinner av samboerens liv og må leve med denne slasken. Før har jeg tålt at han kommer 1-2 ganger i uka, men nå er han blitt arbeidsledig og kommer oftere. Jeg blir gal! Det var dagens utblåsning
Gjest sweetsugar Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Du kan jo begynne å be han rydde etter seg, vaske doen etter han har brukt den, å oppføre seg som folk generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå