Gjest Tse Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 I vinter var jeg (jente 18) med en gutt (21). Vi snakket hver dag flere måneder og besøkte hverandre stadig til tross for avstand. Dette er en gutt jeg var sammen med våren 2011, men han avviste meg. Etter dette har han prøvd å ta kontakt med meg ca hver måned i to år hvor jeg har vært avvisende, og han har spurt om han kan kjøpe "kos" av meg. Så fikk vi som sagt kontakten igjen i vinter, og samtidig som vi snakker så vet jeg at han snakker med en annen. Jeg konfronterer han gang på gang om at jeg ikke er interessert i å være en elskerinne, hvor han da svarer at jeg er den eneste han vil ha. Plutselig er han i ett forhold med en 32 år gammel trebarnsmor!!! Likte henne absolutt ikke i starten, men nå kan jeg ikke annet enn å synes synd på henne da han likevel fortsetter å snakke med meg. Han har sendt flere bilder av pikken sin hvor det står: lyst til å kose? Og foreslått sex i skogen og vel så det. Vil presisere at jeg har aldri blitt med på noe av det, men har snakket litt med for å se hvor langt han vil gå, og det er LANGT. Har nå en god del beviser for dette fra både meldinger, facebook og snapchat(ja, kan ta printscreen uten at den andre parten vet om det) og mitt spørsmål er da om jeg burde kontakte denne 32 år gamle trebarnsmoren? Planen min har hele tiden vært å sende henne alt dette for det hadde vært forferdelig sårende for henne, men ettersom jeg nå synes synd på henne mener jeg hun har rett på å vite dette men det må være grusomt å få vite dette av meg... Noen som har vært i liknende situasjon?
Gjest Murica Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Jeg lurer bare på en eneste liten ting. Hvorfor i all verden snakker du med denne mannen? 2
Gjest sweetsugar Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Egentlig.. så burde du ikke det. Man bør så absolutt holde seg ute av andres forhold. Jeg har selv gjort det, og det hjalp ikke, dem var fortsatt sammen og ingen trodde på meg. Nå er min sak litt anderledes en det din er, men man bør ikke blande seg inn i andre sine forhold. Det er kjipt for henne.. men .. jeg synes bare ikke man har så veldig rett til å blande seg inn, med mindre man er supergod veninne med hun det gjelder.
Gjest Tse Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Nei, det er ikke godt å si.. Det irriterer meg bare grenseløst at han slipper unna med dette.. Jeg er kjempe glad for at det ikke er meg som endte opp med han Ja, hadde nok ikke vært så kult å troppe opp på joker hvor hun jobber å plutselig si at kjæresten er utro, hehe. Huff, jeg får nok bare ta avstand fra hele greia!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde ville visst det. Hun har jo tre barn hun skal ta hensyn til også. Alle har rett til å vite hvem de er sammen med. 4
la Flaca Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Siden hun har barn å ta hensyn til syns jeg faktisk det er best å fortelle henne hva slags fyr han er så hun kan finne seg en orntlig mann. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Med tanke på at det er et ferskt forhold ville jeg sagt i fra! Og sluttet å snakke med den tullingen. Anonymous poster hash: fac48...25b
Gjest Tse Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Ja, ettersom hun har introdusert han ovenfor hennes barn hvor den yngste er 2 år, tenker jeg at dette er noe hun burde vite. Han har gjort dette gjennom hele forholdet til henne, og det at barna blir involvert synes jeg er helt sykt. Blir så ustabilt for de stakkars! Jeg har sagt at han ikke får snakke til meg mer, og har ikke hørt fra han på en uke så det ser ut til å virke Føler at jeg ikke har noe rett til å blande meg oppi dette og er redd for hvordan hun vil ta dette.. Samtidig føler jeg at jeg har et ansvar på en måte, er jo tydelig at han aldri kommer til å fortelle dette selv..
la Flaca Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 (endret) enig med hun tynne over meg Etter 10 år med det nicket begynner det å bli litt misvisende føler jeg hihi. Hvis det dukker opp ei "la Gorda" her, så er det meg. Endret 28. juni 2013 av la Flaca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå