Gå til innhold

Trenger forslag til hobby for kjærester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei =)

Jeg og kjæresten min har ingen hobbier, vi ser for det meste serier/film, drar ut på byen med venner eller spiller konsollspil på tur (jeg har ikke råd til å kjøpe en egen konsoll akkurat nå slik at vi kan spille sammen)

Han jobber lange dager, med fysisk arbeid så trening/sport er utelukket. (Hender vi drar på turer i skog og mark eller rideturer, men prøver å finne noe som vi kan finne på når vi føler oss late!)

Håper noen har ideer, da det hadde vært morsomt å gjøre noe sammen som vi kan se fram til og kose oss med! Helst noe som ikke er veldig dyrt!

Vi er 27 og 28 år, ikke samboere.

Anonymous poster hash: 9dbf4...1e7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brettspill?

Anonymous poster hash: f588c...b55
Skrevet

Jeg kommer ikke på så veldig mye latmannshobby som man gjør inne sammen unntatt å se på tv eller spille spill (brettspill eller playstation/wii/osv).

Skrevet

Vi elsker begge musikk, så bruker mye tid å bare høre på musikk og finne nye artister og slikt :)

Lenge tenkt at jeg har lyst å begynne å spille sjakk også, men akkurat nå er jeg så hjernedau etter jobb at jeg ikke får tenkt noe som helst.

Ikke mange brettspill som er morsomme med bare to, men Scrabble funker bra! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...