Gjest ?? Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Vil bare høre om hva dere andre synes om at partner fjerner positive innlegg ang den andre parten etter å ha hatt det stående maks en uke? Når jeg ser at de "skryte" innlegg partner har om meg blir fjernet, begynner jeg å lure på hvorfor. Når jeg har spurt rett ut får jeg som svar "jeg fjerner statuser av og til" Ok? Hvorfor er det da statuser som har med meg som blir slettet? Om det er noe man ikke vil skal stå på Facebook så trenger man vel ikke skrive det for så og fjerne det? Det mener nå jeg. Hva mener dere?
Gjest Teta Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Jeg skjønner ikke. Hvis han legger ut "skryteinnlegg" om deg på Facebook, så må det vel være positivt? Selv om han tydeligvis har en vane med å fjerne gamle statuser etter hvert.. Eller?
Gjest gjest17 Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Hadde vel i grunn vært verre om han fjernet andres kommentarer og poster som omhandlet deg? Endret 28. juni 2013 av delirious
Gjest ?? Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Jeg skjønner ikke. Hvis han legger ut "skryteinnlegg" om deg på Facebook, så må det vel være positivt? Selv om han tydeligvis har en vane med å fjerne gamle statuser etter hvert.. Eller? Ja, det jeg heller ikke skjønner. Og hvorfor da fjerne akkurat de der det står om meg, mens resten blir stående? Etter jeg har nevnt det har det forsvunnet litt andre statuser og. Men så godt som alle statuser der jeg er involvert i en positiv setting blir fjernet. Uansett om det er at vi er på tur å koser oss med barna, eller at det er deilig å komme hjem til mannen har vasker huset. Jeg synes jo det er stas når hun deler med alle andre at hun liker å være med meg eller hvordan jeg behandler henne, men hvorfor fjerne de?? Nå er det heller ikke så ofte hun skriver noe slikt så merker veldig fort om de "forsvinner" Synes ikke det er noe moro å bla ned veggen hennes å se at statusen hun skrev for tre dager er fjernet..
Gjest ?? Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Hadde vel i grunn vært verre om han fjernet andres kommentarer og poster som omhandlet deg? Vet ikke helt om jeg skjønte. Kommentarer til "statusen" som andre skriver, eller kommentar å innlegg på hennes vegg eller min vegg?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Herregud... Jeg kan ikke begripe hvorfor folk er på facebook
Skjoldmøy Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Elementært, min kjære Watson. Han er på KG og har lest denne tråden 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Vel.. Synes det er rart. Tok det opp med henne igår. Hun sa at hun hadde ikke fjernet det, men satt restriksjoner på hvem som kunne se det. Jeg kan ikke se det, så hvorfor lage restriksjoner på meg så jeg ikke kan se hva hun skriver om meg? Vet ikke om hun har noen restriksjoner på meg. Men er dette vanlig i ett forhold? Føler da at hun har noe å skjule..? Bladde ned på siden hennes og ser at hun har enten fjernet alt hun har lagt ut der jeg er involvert eller har satt restriksjoner på det. Er det normalt? Eller er det bare jeg som overreagerer? Jeg synes ikke at vi som er forlovet og samboere skal ha restriksjoner på hva den andre kan se på våres sider.. Hun sa hun hadde satt restriksjoner sånn at kun de som bodde i bygda vår kunne se det. Da føler jeg at hun vil skjule forholdet vårt til noen? Igjen, overreagerer jeg? Jeg synes dette er veldig merkelig. Og når jeg tar det opp sier hun bare at det er hennes profil, hun som bestemmer. Synes det høres rart og mistenkelig ut.. Eller tar jeg feil? Hilsen TSAnonymous poster hash: a1cc1...f6a
Gjest Tirkes Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Du overtenker og overanalyserer. Om eneste reaksjonen din er å poste her inne, så overreagerer du ikke foreløpig. Jeg har sett mindre matnyttige tråder. Det kan være hun synes det er litt pinlig, kanskje noen har gitt slengbemerkninger om at det er irriterende med folk som puser på FB og har så perfekte liv, kanskje noen hun kjenner og hun følte seg truffet. Jeg luker ofte ut gamle ting på FB, alt fra youtubeklipp, bilder jeg synes var morsomme eller poster om ferien vi var på i forrige uke. Fordi jeg ikke liker at folk kan bla tilbake og se en oversikt over hele liver mitt i 2012. Men noen poster har artige kommentar-dialoger som jeg beholder, og noen bilder er tidløse - så jeg beholder dem også.
Gjest Beano Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Kanskje det er fordi han i ettertid syntes det er pinlig med sånne statuser eller at han skriver dem og lar dem stå for en kort tid, for å vise deg hva han føler? Da jeg var på Facebook fjernet jeg ofte statusene mine etterhvert fordi jeg innså hvor dumme de var...
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Jeg kan til en viss grad relatere meg til dette. Jeg hadde synes det var småflaut at hele tidslinjen min var full av kjærlighetserklæringer. Og dette kunne vært en måte å unngå dette, samtidig som jeg kunne fortsette å skrive hyggelig ting til/om min kjære. Hvis han derimot plutselig en dag fjernet ALL hyggelig omtale om meg og det ikke kom nye ville jeg vært mer skeptisk.. Anonymous poster hash: a225a...0dd
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Du overtenker og overanalyserer. Om eneste reaksjonen din er å poste her inne, så overreagerer du ikke foreløpig. Jeg har sett mindre matnyttige tråder. Det kan være hun synes det er litt pinlig, kanskje noen har gitt slengbemerkninger om at det er irriterende med folk som puser på FB og har så perfekte liv, kanskje noen hun kjenner og hun følte seg truffet. Jeg luker ofte ut gamle ting på FB, alt fra youtubeklipp, bilder jeg synes var morsomme eller poster om ferien vi var på i forrige uke. Fordi jeg ikke liker at folk kan bla tilbake og se en oversikt over hele liver mitt i 2012. Men noen poster har artige kommentar-dialoger som jeg beholder, og noen bilder er tidløse - så jeg beholder dem også. Hei. Tingen er bare at hun pleier ikke skrive noe om oss eller meg. Før nevnte hun meg i statuser oftere enn nå. Men ikke mye. Ikke noe problem det. Det Jeg synes er rart er at hun fjerner det. Mens andre statuser forblir. Hvorfor akkurat fjerne de hvor hun skriver at hun er glad i mannen sin? Føler at hun ikke vil vise til andre, eventuelt nye guttevenner hun får på Facebook? Hun sier hun fjerner statuser nå og da. Og det forsvinner en status av og til. Men samtlige der jeg er nevnt forsvinner etter kort tid. Hun var selv veldig nøye på at jeg måtte ha statusen vår som forlovet på Facebook offentlig fordi det måtte jo være noe jeg ville vise. Og det er det jo. Jeg har ikke gjort noe annet enn å prøve å snakke med henne og skrive her. Men når jeg spør henne mener hun at jeg prøver og kontrollere henne og der hun gjør på Facebook. Det er jo ikke det jeg vil. Men lurer jo på hvorfor det er som det er. Eller synes dere jeg bare ska la det gå? Anonymous poster hash: a1cc1...f6a
Gjest Tirkes Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Jeg synes ikke det er noe å ta ille opp, egentlig.
Pappa1472 Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Kanskje det er fordi han i ettertid syntes det er pinlig med sånne statuser eller at han skriver dem og lar dem stå for en kort tid, for å vise deg hva han føler? Da jeg var på Facebook fjernet jeg ofte statusene mine etterhvert fordi jeg innså hvor dumme de var... Men skal det være en dum status om hun skriver at det er deilig å komme hjem til at mannen har vasket huset? Hvorfor fjerne det? Er det en dum status?
Pappa1472 Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 Hei. Ja, det skjønner jeg også. Men nå er profilen hennes helt tom for slikt og ingenting på profilen hennes tilsier at hun er i ett forhold. Vi står oppført som forlovet. Men det hun skriver som har med oss og gjøre forsvinner etterhvert. Jeg synes dette er veldig rart. Før gjorde hun ikke sånn. Men nå har jeg reagert på at hun har fjernet statuser nå. Og etter jeg nevnte det har hun rensket hele tidslinjen med ting hun har skrevet før. Så nå er det ingenting om oss fra vi ble sammen til nå. Føler da at jeg blir fjernet fra profilen hennes. Jeg kan til en viss grad relatere meg til dette. Jeg hadde synes det var småflaut at hele tidslinjen min var full av kjærlighetserklæringer. Og dette kunne vært en måte å unngå dette, samtidig som jeg kunne fortsette å skrive hyggelig ting til/om min kjære. Hvis han derimot plutselig en dag fjernet ALL hyggelig omtale om meg og det ikke kom nye ville jeg vært mer skeptisk..Anonymous poster hash: a225a...0dd
Pappa1472 Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Ble galt. Sitatet kom sist i forrige post..
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Men skal det være en dum status om hun skriver at det er deilig å komme hjem til at mannen har vasket huset? Hvorfor fjerne det? Er det en dum status? Det er en unødvendig status. Men om hun har for vane å poste "alt og ingenting" på facebook ellers, men sletter fjaset som omhandler deg (og kun det) så er det litt snodig. Kvinner gjør sjelden noe uten baktanker, men de hun har kan jo være så enkle som: -venninner "mobber" henne for kosestatuser -hun ønsker å fremtre som proff ovenfor kollegaer på fb (og har misforstått at hun i så fall enten må hindre dem fra å se, eller poste mer substantielle saker) Om hun på noe vis øksket skjule at dere har et forhold i det hele hadde jo det logiske alternativet vært å poste statusene slik at kun du og ev. noen nære venner kan se de, og så beholde dem, så tviler på at det kan være noe slikt. Dersom hun stort sett sletter statuser a'la: "kom hjem til rent hus", "ute med bestevenninnen for å drikke vin", "mann og unger trosser regn på fjelltur" etc. så kan det hende hun bare syns at det over tid gir for mye innsikt? Ev at det ser ut som hun lever et dørgandes kjedelig liv? Eller at hun ser litt "blond" ut med mye slikt over tid? Anonymous poster hash: 7bae6...08a
Gjest oreokaka Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver om kjæresten sin i statuser jeg. Eller hvorfor man i det hele tatt skriver en huag med statuser på facebook. Har man så vanvittig mye å si skaffer man seg twitter. 1
Pappa1472 Skrevet 29. juni 2013 #19 Skrevet 29. juni 2013 Det er en unødvendig status. Men om hun har for vane å poste "alt og ingenting" på facebook ellers, men sletter fjaset som omhandler deg (og kun det) så er det litt snodig. Kvinner gjør sjelden noe uten baktanker, men de hun har kan jo være så enkle som: -venninner "mobber" henne for kosestatuser -hun ønsker å fremtre som proff ovenfor kollegaer på fb (og har misforstått at hun i så fall enten må hindre dem fra å se, eller poste mer substantielle saker) Om hun på noe vis øksket skjule at dere har et forhold i det hele hadde jo det logiske alternativet vært å poste statusene slik at kun du og ev. noen nære venner kan se de, og så beholde dem, så tviler på at det kan være noe slikt. Dersom hun stort sett sletter statuser a'la: "kom hjem til rent hus", "ute med bestevenninnen for å drikke vin", "mann og unger trosser regn på fjelltur" etc. så kan det hende hun bare syns at det over tid gir for mye innsikt? Ev at det ser ut som hun lever et dørgandes kjedelig liv? Eller at hun ser litt "blond" ut med mye slikt over tid?Anonymous poster hash: 7bae6...08a Hei og takk for svar. Som sagt så pleier hun ikke skrive så masse statuser i det hele tatt egentlig. Så er vel egentlig derfor jeg reagerer på at detabsolutt er mine som forsvinner når hun sparer på ett bilde av motoren i bilen hennes som har brent hvor hun sskriver at "blir vel ikke siste gang det brenner i bilen min :-P" Føler bare hun da synes det er viktigere enn at mannen har vasket huset feks. Men var veldig bra svar, ser litt anderledespå det nå og får bare la det gå. Det kan jo bare være meg som overre agerer :-)
Gjest Daenerys Skrevet 29. juni 2013 #20 Skrevet 29. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå