Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest joakim
Skrevet

Dette kommer til å høres sært ut, men det er faktisk et plagsomt problem for meg.

Jeg holder på å falle for ei jente. Hun er søt, snill, kul og morsom, rett og slett perfekt. Vi er vel i ferd med å bli kjærester, men saken er at hun er ALTFOR morsom for meg. Hun tuller hele tida og og jeg ler og ler og ler, men jeg selv er ikke vittig i det hele tatt og er redd for å kjede henne og/eller bli i

oppfatta som fnisete siden hun er morsom hele tida og jeg bare ler.

Hjelp! Jeg liker henne virkelig, hun er unik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ler/tuller/smiler masse i ditt selskap kan du nok senke skuldrene. :laugh: Så lenge du faktisk synes hun er morsom, og ikke slitsom, så ser jeg ikke problemet. Kanskje hun elsker at du synes hun er morsom?

AnonymBruker
Skrevet

Tipper også hun digger at du synes hun er morsom. Jeg og kjæresten hadde heller ikke samme humor da vi møttes, og jeg syntes han var litt sær. Men etterhvert har vi fått våre interne spøker og begge to ler av hverandre.

Anonymous poster hash: c4783...d78

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på hvordan hun er morsom. Dersom det betyr at hun alltid er i godt humør og har evne til å se det morsomme i situasjoner og glede seg over det, så er hun et funn. En lys og lett personlighet er deilig å ha i sin nærhet. Så lenge latteren hennes ikke plager deg så er det helt fint

Men hvis det betyr at hun ikke kan være alvorlig og snakke om seriøse ting, så kan det bli slitsomt i lengden.

Det fins også folk som er veldig festlige og morsomme i sosiale settinger, men som kollapser litt når de kommer hjem til seg selv hvor de kan være sure og grinete. De elsker den oppmerksomheten de får ved å være morsomme og blir litt avhengig av den. Verst er de som alltid forteller vitser og forteller de sammen vitsene om igjen. Ikke særlig morsomt å høre på når du har hørt vitsene 100 ganger tidligere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Verst er de som alltid forteller vitser og forteller de sammen vitsene om igjen. Ikke særlig morsomt å høre på når du har hørt vitsene 100 ganger tidligere.

Jeg har et par i familien hvor han er et oppkomme av artige historier/vitser (han kunne glatt vært med i Rorbua). Nå er han en veldig god forteller, men kona hans gjennom maaaange år må jo ha hørt noen av disse historiene 1000 ganger. Hun sitter like fullt og ser beundrende på mannen når han setter i gang, og sier gjerne "ta den om..., da, den er så bra". De er kjempesøte, og et bevis på at man ikke nødvendligvis må ble lei hverandre etter 40 år :)

Anonymous poster hash: 60dcc...d2e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at av og til holder det med en moroklump i et forhold (dama i paret over er helt "vanlig", ikke utpreget morsom), to kan lett bli slitsomt, og man ender opp med å konkurrere i å være morsomst. Etter hvert vil dere sikkert utvikle dere egen internhumor, og så lenge du ikke begynner å overanalysere tviler jeg på at dette er det som tar knekken på forholdet.

Anonymous poster hash: 60dcc...d2e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke særlig morsomt å høre på når du har hørt vitsene 100 ganger tidligere.

Det #5 sier. Dersom noen er en god forteller kan jeg dø av latter av en vits jeg har hørt hundre ganger før, fordi de fremfører den så bra. Selv om jeg vet poenget gleder jeg meg til å høre hvordan vedkommende dra den. Litt som at det alltid går an å fremføre en klassisk låt på en måte som tilfører den noe nytt.

Anonymous poster hash: e3200...079

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter veldig pris på at kjæresten synes jeg er morsom :) og det var noe jeg savnet veldig i mitt forrige forhold... Eksen trodde ikke jeg hadde humor i det hele tatt... humor er ikke objektivt, og begge trenger ikke være "historiefortelleren", men så lenge man forstår hverandres humor og kan gi bekreftelse på det, kommer man langt. Kanskje du også er morsom i hennes øyne, i hvert fall får du helt sikkert cred for at du tar spøkene hennes :)

Anonymous poster hash: cb27c...06f
  • Liker 1
Skrevet

Nåh... dette hørtes jo bare koselig ut da. :rodmer:

Gjest Eurodice
Skrevet

For mye og for lite forderver alt. Det er en god egenskap å ha et lyst sinn, men for mye sprudling og morsomheter kan være slitsomt å forholde seg til i lengden.

Skrevet

I og med at dere holder på å bli sammen, så kan det hende at hun er morsom hele tiden bare for å imponere! Når dere har kommet et lite stykke lenger inn i forholdet, kan det hende at hun ikke har det store behovet for å imponere og være morsom hele tiden, og du får sluppet til litt mer! ..men er veldig enig i hva de andre her sier, at det hadde vel i grunn ikke fungert med to stykker i et forhold som er helt like på dette området. Da hadde det nok blitt konkurranse og deretter dårlig stemning om en overgår den andre.
Go for her! :D

Gjest Gjest
Skrevet

Altfor slitsomt? Da er det straks et begynnende problem.

Gjest kvinne46
Skrevet

Morsomme jenter? Sjeldenhet.

Menn synes sjelden jenter er morsomme, og er de det, er det straks et problem!

TS, ikke lag et problem av dette. Bli bedre kjent med hverandre er mitt råd. Noen ganger avskriver man den andre part alt for fort: Hun er for morsom, han er for treig osv.osv.

AnonymBruker
Skrevet

Om humoren blir slitsom, er det sjeldent holdbart i lengden.

Heldigvis er de fleste humorer forskjellig og passer ulikt sammen med hverandre.

Jeg vet jeg hadde blitt lei meg hvertfall, hvis jeg likte en som hadde en humor jeg ikke satt pris på.

Eller om den enten var for intens eller laber. Men den virker i grunn som den er perfekt.

Men det er mulig det er fordi jeg selv har en ganske spesiell humor da. Det er ikke alle som forstår den.

Anonymous poster hash: 39026...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av! Bare det at du synes hun er morsom er nok :) Hun kommer nok til å slappe av rundt deg etter hvert, noen prøver å være morsomme hele tiden fordi de er litt nervøse, hun er nok veldig betatt :)

Anonymous poster hash: 0b270...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...