AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 - Hvordan oppfører du deg når du er forelska? Tenker du på vedkommende hele tiden? Sommerfugler i magen? Tar du mye kontakt, prøver du å holde litt igjen for å finne ut om vedkommende er interessert i deg også eller tar du det helt med ro (tenker ikke så mye over hvordan kontakten oppstår)? - Liker du at personen du er interessert i holder litt igjen selv eller at vedkommende tar mye kontakt/initiativ? - Med en person du ønsker å innlede et forhold til, når "forventer" du fysisk kontakt? Er du tålmodig eller vil du komme i gang så raskt som mulig? Når passer det seg sånn uten at vedkommende blir sett på som enten prippen eller løsaktig?Anonymous poster hash: 977f7...fed
Gjest hogwash Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 - Hvordan oppfører du deg når du er forelska? Tenker du på vedkommende hele tiden? Sommerfugler i magen? Tar du mye kontakt, prøver du å holde litt igjen for å finne ut om vedkommende er interessert i deg også eller tar du det helt med ro (tenker ikke så mye over hvordan kontakten oppstår)? - Jeg blir nok fort for intens for de fleste. Orker ikke spille spill og late som jeg er en annen, hvem jeg er vil jo uansett bli tydelig etterhvert. - Liker du at personen du er interessert i holder litt igjen selv eller at vedkommende tar mye kontakt/initiativ? - Jeg liker at hun tar så mye kontakt som hun ønsker. - Med en person du ønsker å innlede et forhold til, når "forventer" du fysisk kontakt? Er du tålmodig eller vil du komme i gang så raskt som mulig? Når passer det seg sånn uten at vedkommende blir sett på som enten prippen eller løsaktig? - Det blir som det blir. Om du har vært prippen eller løs før er irrelevant, at kjemien mellom oss stemmer blir det viktige. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Jeg oppfører meg som regel som en tulling. Gjør mye dumt i blant. Går og å tenker på vedkommende hele dagen. Og får litt sommerfugler noen ganger. Andre ganger kan jeg humre godt. Kontaktmessig, kan jeg dessverre bli fort slitsom og ivrig noen ganger. Men jeg tror egentlig det bare var et spørsmål om tid, før enn. Så kan en bli langt roligere og avslappet til det, uten å ta det HELT med ro. Å kontakte når det faller seg naturlig høres nok ut som det beste. Verken holder igjen eller tar litt mer kontakt enn naturlig. Naturlig, kan være et vagt uttrykk dog. Og jeg har ikke sett for meg hvor lenge jeg burde "forvente" å vente før det blir "fysisk" kontakt. Ser for meg jeg ville ha vært svært så tålmodig egentlig og ikke ville hatt noe hastverk. Kanskje. Etter noen måneder hadde jeg muligens ha blitt litt frustrert gjerne. Og en grense mellom løs og prippen, vet jeg ikke hvor er. Hva er normalen da? Finnes det en? Anonymous poster hash: 44d0d...04e 1
ohyeahitsme Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 (endret) 1. Når jeg blir forelsket så blir jeg som et lite barn inni meg! Jeg tenker på vedkommende 24/7, og må virkelig ta meg selv i skinnet for ikke å overdrive kontakten. Jeg har skikkelig sommerfugler i magen konstant når jeg er skikkelig forelsket. Rett og slett en god følelse. Hvis jeg er usikker på om jenta føler det samme tilbake så holder jeg selvsagt litt igjen, for ikke å blotte meg helt. Jeg sier nok garantert at jeg har såpass sterke følelser for jenta, men jeg åpner meg ikke 110 % hvis jeg ikke tror følelsene er gjensidig. Da blir man dessverre veldig lett sårbar (been there done that, bye bye). Hvis følelsene er gjensidige så er det ikke noe på hele jordkloden som er bedre. Det å kunne vise følelser for ei jente du virkelig elsker, og få den samme følelsen tilbake, er helt ubeskrivelig. Når jeg skriver om det nå så savner jeg virkelig ei dame å være forelska i 2. Jeg liker at jenta tar masse kontakt Ingenting er bedre enn jenter som selv tar initiativ! 3. Jeg liker og forventer fysisk kontakt i form av kosing, kyssing og den biten der, i veldig tidlig fase. Når det kommer til sex så har jeg ingen problemer med å vente. Det kommer etter hvert uansett, og så lenge det er følelser inne i bildet så blir jeg ikke utålmodig (ikke det at jeg blir utålmodig uansett, men så lenge jeg har følelser for jenta så kan jeg vente leeenge). Jeg har aldri "presset" noen til sex, og lar jenta selv bestemme tid og sted. Litt gentleman må man være. Jeg ser ikke på noen som "løsaktig" jeg, med mindre de knuller rundt på x-antall menn hele tiden. Men hey, er du singel: Har du lyst har du lov. Håper svarene var gode nok ;p Dette er jo subjektivt, og jeg vet at andre menn kan ha sine egne premisser. Jeg kan bare svare for meg selv. Endret 27. juni 2013 av ohyeahitsme 3
Gjest kloss Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 jeg oppfører meg som en tulling. jeg forventer att ho tar kontakt.. orker ikke no kostbarhet og lek. jeg forventer ikke no fysisk. 2
Gjest Nucleus Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 - Hvordan oppfører du deg når du er forelska? Tenker du på vedkommende hele tiden? Sommerfugler i magen? Tar du mye kontakt, prøver du å holde litt igjen for å finne ut om vedkommende er interessert i deg også eller tar du det helt med ro (tenker ikke så mye over hvordan kontakten oppstår)? - Liker du at personen du er interessert i holder litt igjen selv eller at vedkommende tar mye kontakt/initiativ? - Med en person du ønsker å innlede et forhold til, når "forventer" du fysisk kontakt? Er du tålmodig eller vil du komme i gang så raskt som mulig? Når passer det seg sånn uten at vedkommende blir sett på som enten prippen eller løsaktig?Anonymous poster hash: 977f7...fed -Lenge siden jeg har hatt en ekte forelskelse, men det gir en kriblende følelse i magen når jeg tenker på henne. Starter med å ta lite til moderat kontakt for å finne ut hvor interessert hun er for så å øke når jeg føler meg trygg på at hun er komfortabel med det. -Jeg er forelska, så det meste hun gjør tolkes positivt. -Intimitet er en større greie når jeg er forelska, så foretrekker å være tolmodig. Når det er sagt foretrekker jeg heller å unngå å få følelser for jenta og heller kjøre et spill for galleriet. Da er jeg mer selvsikker, noe vi begge tjener på, og sex og intimitet blir mindre seriøst og lettere å ha og kan nytes skikkelig. Om dette skyldes at selvtiliten min da tiltrekker seg mer promiskuøse kvinner som har lettere for å føle seg trygg i senga eller om det lettere gjør jentene mer "tøsete" er uvisst, men det har hvertfall gjort ting enklere for min del. At det ikke er ordentlige følelser der gjør det også mye enklere med hensyn til et brudd. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Jeg blir ganske intens, men prøver å holde igjen litt slik at hun og kan komme til. Synes det er greit om meldingene går sånn ca. annenhver gang... Men om hun bruker for lang tid på å svare, så blir det til at jeg ikke gidder til slutt. Om hun tar initiativ, så blir jeg kjempeglad ;-). På det med fysisk kontakt, så er det greit at det kommer naturlig for begge. Det tar den tiden det tar. Men greit om det ikke er det første som skjer. Liker å kjenne jenta litt først.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 - Hvordan oppfører du deg når du er forelska? Tenker du på vedkommende hele tiden? Sommerfugler i magen? Tar du mye kontakt, prøver du å holde litt igjen for å finne ut om vedkommende er interessert i deg også eller tar du det helt med ro (tenker ikke så mye over hvordan kontakten oppstår)? - Liker du at personen du er interessert i holder litt igjen selv eller at vedkommende tar mye kontakt/initiativ? - Med en person du ønsker å innlede et forhold til, når "forventer" du fysisk kontakt? Er du tålmodig eller vil du komme i gang så raskt som mulig? Når passer det seg sånn uten at vedkommende blir sett på som enten prippen eller løsaktig?Anonymous poster hash: 977f7...fed 1. Tenker ofte på henne om jeg er forelsket og tar nok en del initiativ, men uten å "spamme" henne med ørten tekstmeldinger om dagen. 2. Foretrekker at hun tar mye kontakt uten at det blir påtrengende, det er en viktig forskjell. Initiativ er helt fint bare man ikke lurer på hvorfor jeg ikke svarer etter 1 minutt...(Til tider jobber jeg mye og er begrenset hvor raskt jeg kan svare) 3. Når det er naturlig. Man skal ikke holde igjen bare for å vente hvis det faller seg naturlig og begge har lyst. Anonymous poster hash: cfa2c...1a7
Gjest Lincoln Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 (endret) - Hvordan oppfører du deg når du er forelska? Tenker du på vedkommende hele tiden? Sommerfugler i magen? Tar du mye kontakt, prøver du å holde litt igjen for å finne ut om vedkommende er interessert i deg også eller tar du det helt med ro (tenker ikke så mye over hvordan kontakten oppstår)? - Liker du at personen du er interessert i holder litt igjen selv eller at vedkommende tar mye kontakt/initiativ? - Med en person du ønsker å innlede et forhold til, når "forventer" du fysisk kontakt? Er du tålmodig eller vil du komme i gang så raskt som mulig? Når passer det seg sånn uten at vedkommende blir sett på som enten prippen eller løsaktig?Anonymous poster hash: 977f7...fed 1. Blir helt tulling. Ekstremt nervøs i nærheten av henne og tenker romantiske tanker om et langt liv sammen. Jeg er nå såpass dreven at jeg vet at man må spille litt kul, og ikke vise for mye følelser for fort. 2. ÅÅÅH så utrolig befriende det er når jenter tar litt initiativ sjøl. Det er som å få et glass iskaldt vann midt i ørkenen. 3. Jeg vil selvfølgelig ha det fysiske på plass så fort som mulig. Er tross alt forelska! Men det blir jo ennå bedre hvis man venter litt. Men bare litt. Endret 28. juni 2013 av Lincoln 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 1. Blir helt tulling. Ekstremt nervøs i nærheten av henne og tenker romantiske tanker om et langt liv sammen. Jeg er nå såpass dreven at jeg vet at man må spille litt kul, og ikke vise for mye følelser for fort. 2. ÅÅÅH så utrolig befriende det er når jenter tar litt initiativ sjøl. Det er som å få et glass iskaldt vann midt i ørkenen. 3. Jeg vil selvfølgelig ha det fysiske på plass så fort som mulig. Er tross alt forelska! Men det blir jo ennå bedre hvis man venter litt. Men bare litt. Kan ikke si meg mer enig... ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Jeg kan heller ikke si meg mer enig. Jenter som spiller spill og tror at det er noe vi menn liker er helt forferdelig. Mulig noen menn liker "jakten", men det er utvilsomt ikke de mennene som er noe å satse på heller. Det er kun umodne drittunger som mener det er riktig og gøy å leve etter et sosialt spill. Vi ordentlige menn mister interessen av vinglete, påtatt kostbare kvinner.Anonymous poster hash: b9541...ea1 3
Mr.Omg Skrevet 28. juni 2013 #12 Skrevet 28. juni 2013 1. Blir helt tulling. Ekstremt nervøs i nærheten av henne og tenker romantiske tanker om et langt liv sammen. Jeg er nå såpass dreven at jeg vet at man må spille litt kul, og ikke vise for mye følelser for fort. 2. ÅÅÅH så utrolig befriende det er når jenter tar litt initiativ sjøl. Det er som å få et glass iskaldt vann midt i ørkenen. 3. Jeg vil selvfølgelig ha det fysiske på plass så fort som mulig. Er tross alt forelska! Men det blir jo ennå bedre hvis man venter litt. Men bare litt. Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. juni 2013 #13 Skrevet 28. juni 2013 Jeg kan heller ikke si meg mer enig. Jenter som spiller spill og tror at det er noe vi menn liker er helt forferdelig. Mulig noen menn liker "jakten", men det er utvilsomt ikke de mennene som er noe å satse på heller. Det er kun umodne drittunger som mener det er riktig og gøy å leve etter et sosialt spill. Vi ordentlige menn mister interessen av vinglete, påtatt kostbare kvinner.Anonymous poster hash: b9541...ea1 Det er jo noen menn som liker dette pga. jakten.. Jeg er vel heller den som ser dumt på damene som prøver seg på dette. Men det jeg har registrert er at flere av disse vet faktisk ikke om så mange andre måter å gjøre det på. Når en ikke spiller med, så ender de opp med å bli usikre på seg selv i stedet. Det er like morsomt hver gang! ;-)
Steinar40 Skrevet 28. juni 2013 #14 Skrevet 28. juni 2013 Når man er forelska så gjør man dumme valg.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #15 Skrevet 28. juni 2013 Beklager avsporingen her, men det skrives om damer som gjør seg kostbare, noen ganger så ille at dere mister interessen. Hvordan vet dere om hun leker kostbar eller om hun rett og slett ikke er SÅ interessert? Ærlig spørsmål, altså, ikke noe annet her *hands up*Anonymous poster hash: e86a4...ae4
Gjest Lincoln Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Beklager avsporingen her, men det skrives om damer som gjør seg kostbare, noen ganger så ille at dere mister interessen. Hvordan vet dere om hun leker kostbar eller om hun rett og slett ikke er SÅ interessert? Ærlig spørsmål, altså, ikke noe annet her *hands up*Anonymous poster hash: e86a4...ae4 Det vet vi ikke, så moralen er: Er du interessert så VIS DET! 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Beklager avsporingen her, men det skrives om damer som gjør seg kostbare, noen ganger så ille at dere mister interessen. Hvordan vet dere om hun leker kostbar eller om hun rett og slett ikke er SÅ interessert? Ærlig spørsmål, altså, ikke noe annet her *hands up*Anonymous poster hash: e86a4...ae4 Ved at hun senere, når man har lidd seg gjennom idiotien, forteller at hun spilte kostbar "for det er jo sånt dere liker". Alternativt, og egentlig vanligere, er det at felles kjente forteller at hun til dem snakker om hvor interessert hun er. Det skjer ofte. Det hender det er vanskelig å vite sikkert, men relativt ofte blir en av to oppfylt. Ikke det første nå lenger, siden jeg ikke orker sånt tull mer, men. Det er jo en kjent sak (bare å titte rundt i forumet her, hudnrevis av eksempler) at mange kvinner også oppriktig tror at det er populært hos menn flest.Anonymous poster hash: b9541...ea1 1
Gutt95 Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 - Hvordan oppfører du deg når du er forelska? Tenker du på vedkommende hele tiden? Sommerfugler i magen? Tar du mye kontakt, prøver du å holde litt igjen for å finne ut om vedkommende er interessert i deg også eller tar du det helt med ro (tenker ikke så mye over hvordan kontakten oppstår)? - Liker du at personen du er interessert i holder litt igjen selv eller at vedkommende tar mye kontakt/initiativ? - Med en person du ønsker å innlede et forhold til, når "forventer" du fysisk kontakt? Er du tålmodig eller vil du komme i gang så raskt som mulig? Når passer det seg sånn uten at vedkommende blir sett på som enten prippen eller løsaktig?Anonymous poster hash: 977f7...fed Tenker på vedkommende ofte. Litt sommerfugler, alt avhenger av personen. Tar kontakt selv, men hadde ikke hatt noe i mot å bli kontaktet selv, oftere. Liker at jenta inviterer til initativ og kontakt. Fysisk kontakt må alltid være til stedet. I hvilken grad er en annen sak.
Gjest kloss Skrevet 29. juni 2013 #19 Skrevet 29. juni 2013 Beklager avsporingen her, men det skrives om damer som gjør seg kostbare, noen ganger så ille at dere mister interessen. Hvordan vet dere om hun leker kostbar eller om hun rett og slett ikke er SÅ interessert? Ærlig spørsmål, altså, ikke noe annet her *hands up*Anonymous poster hash: e86a4...ae4 det er vanskelig og si forskjellen. hvis hun aldri sender melding, ringer eller tar kontakt først..så tar jeg det som liten interesse desverre. mange er redd for og mase..tror jeg. det er synd og kan lett bli misforstått. dating og den første fasen er veldig usikker og full av tankespinn. ...da er det godt med bekreftelse og slippe følelsen av og alltid ta kontakt først.
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. juni 2013 #20 Skrevet 29. juni 2013 Ved at hun senere, når man har lidd seg gjennom idiotien, forteller at hun spilte kostbar "for det er jo sånt dere liker". Alternativt, og egentlig vanligere, er det at felles kjente forteller at hun til dem snakker om hvor interessert hun er. Det skjer ofte. Det hender det er vanskelig å vite sikkert, men relativt ofte blir en av to oppfylt. Ikke det første nå lenger, siden jeg ikke orker sånt tull mer, men. Det er jo en kjent sak (bare å titte rundt i forumet her, hudnrevis av eksempler) at mange kvinner også oppriktig tror at det er populært hos menn flest.Anonymous poster hash: b9541...ea1 Slikt spill kan gjøre den andre usikker og dermed føre til økt kontakt gjennom en kortere periode. Overdriver man det, så risikerer man at det slår negativt ut i stedet. Overdreven hyppig kontakt kan gjøre den andre lei.. Det gjelder å finne en god balansegang som man også er komfortabel med selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå