Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Jeg har vært sammens med kjæresten i 4 mnd. Før jeg traff han så holdt jeg på med en annen en. Han ville ikk noe mer da så vi endte bare som et venne rofhold. Men nå har han begynt å skrive til meg masse på facebook. Vi kan ha lange samtaler om alt mulig,jeg har merket med meg selv at jeg tenker mye på han og savner han utroli masse. Børr jeg fortelle dette til kjæresten min eller skal jeg bare se på det som en fase eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han andre innså sikkert at han ville ha deg alikavell, siden du har kjæreste(man vet ikke hva man har før man mister det). Hvis jeg var deg, ville jeg spurt meg selv "Er det verdt å ofre kjæresten for en person som ikke er villig til å binde seg. Det er ikke sikkert at han andre vil binde seg nå heller. Jeg vet ikke om du har lyst til å være i et forhold eller ikke, men du har kjæreste nå. Det er kanskje bedre å satse på kjæresten din enn han andre? Hvis du forteller det til kjæresten din, blir det kanskje slutt. Det verste "utroskapet" er når man har følelser for en annen person enn kjæresten, fordi det er det som sårer mest for kjæresten. En one-nightstand betyr ingenting, og det er fortsatt kjæresten som betyr mest. Du burde tenke på om du skal si noe til kjæresten din eller ikke.

Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor har du masse kontakt med han andre? Det nærer jo følelser. Dette er en av utfordringene i tida vi lever i...at man har stadig åpne dører til andre..på fb o.l. Derfor mener jeg at man ikke skal ha kontakt med tildligere flammer.

Forholdet til han du har nå, er ferskt, da bør du klare å holde deg unna han du holdte på med like før.

Kanskje du bare skal være singel nå siden du er så usikker?

Gjest anonym
Skrevet

Det er ikke jeg som har tatt kontakt. DEt er han som har skrevet til meg hele tiden. Jeg har svart han mn så utviklet det seg fort. Både med vilje og ikke med vilje. Jeg har anger for det men samtidig så cil jeg mer med han. Men jeg vil ha kjæresten min ,det er han jeg vil ha en framtid med osv. Men faen,jeg vil ikke føle set jeg gjør nå. Tenkte på kansje å si ifra til han andre om hva jeg føler osv at vi ikke børr ha mer kontakt osv pga det.

Skrevet

Ja, det kan være lurt å snakke med han andre. Han andre han hadde sin sjanse med deg, men han ville ikke da. Jeg føler han har brukt den sjangsen opp, og at det er feil av han og snakke med deg når du har fått deg kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som nylig har fått kjæreste?

Jeg vet ikke hva jeg kan anbefale deg jeg, TS.

Følelser kan være vanskelige noen ganger.

Anonymous poster hash: 15e62...70e

• Liker 1
Gjest anony.
Skrevet

Har ikke turt å snakka med han andre ennå.vet ikke helt hva jeg skal si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...