#Sunrise Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 problemet med og skrive meldinger er jo skrive feil, jeg skulle snakke med en gutt jeg liker litt og samtalen ble sånn: jeg: hvordan får mann lys pæra? han: erhm what? jeg:halogen lampe eller hva det heter han:ja hva med de? han:Du setter spenning på de så lyser de jeg: du hæ også hva? han: Er ikke noe hokus pokus å få lys i en lyspære da jeg: jeg skjønner ikke hvordan mann gjøre det vertfall Han:Har du skrudd på lysbryteren? Jeg:ja, også sa det poff, også var det ikke lys mere Han:haha han:DA har pæra røket han:Da må du ha ny jeg trudde jeg hadde spurt han om hvordan man bytta lyspæra har du noen flaue skrive feil? jeg har lese og skrive vansker så har nok en god del:P 2
coconut100 Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Autocorrekt på iphone er jo standard skrivefeil iallefall hos meg, men har ingen konkrete skrivefeil som jeg husker. Men er derimot veldig flink til å sende melding til feil person. 2
Mb26 Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Jaja, har jo hatt noen skrivefeil jeg også! Men jeg kommer faktisk ikke på noen har noen dumme autocorrects da, dette var senest i går: Meg: er hos deg om en time! Kjæresten: gleder meg Meg: jeg og, skal drepe deg skikkelig!! Da fikk jeg en telefon gansk fort hahahah, mente jo selvfølgelig å skive klemme og ikke drepe... 7
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Dum* hihihi Var det den eneste skriveleifen du fant i det innlegget? 2
Gjest slettetbruker Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Var det den eneste skriveleifen du fant i det innlegget? Stjerne.
Gjest slettetbruker Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Hm? Virkelig? .. Stjerne til deg.. ? Fordi hun har altfor mange skrivefeil.. ?
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #12 Skrevet 9. juli 2013 Virkelig? .. Stjerne til deg.. ? Fordi hun har altfor mange skrivefeil.. ? Hehe. Oki! Jeg kaller dem en pluss eller plusser eller noe slikt jeg. Eller skriver bare "Word!" noen ganger. Men en stjerne (i boken) var slettes ikke det første jeg tenkte akkurat. 1
Gjest slettetbruker Skrevet 9. juli 2013 #13 Skrevet 9. juli 2013 Hehe. Oki! Jeg kaller dem en pluss eller plusser eller noe slikt jeg. Eller skriver bare "Word!" noen ganger. Men en stjerne (i boken) var slettes ikke det første jeg tenkte akkurat. Hehe, ja jeg og, men prøver å være original, hehe ;p Pleier å skrive "gullstjerne til deg" elns, så det er enklere å forstå.. men var så giddalaus at jeg ikke gadd e.e
#Sunrise Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2013 det var meningen og skrive dom med o, så vis dere føler dere veldig smarte fordi dere så at det var feil, så skal jeg virkelig la dere nyte det:) 3
Gjest Tanana Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 det var meningen og skrive dom med o, så vis dere føler dere veldig smarte fordi dere så at det var feil, så skal jeg virkelig la dere nyte det:) Hva er meninga med å skrive dum med en o hvis du vet at det er feil? 2
#Sunrise Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #16 Skrevet 31. juli 2013 Hva er meninga med å skrive dum med en o hvis du vet at det er feil? fordi hele tråden handla om skrivefeil, derfor var det litt morro, men om du ikke syns det så er det greit for meg:) 1
Mb26 Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Var det den eneste skriveleifen du fant i det innlegget? Overskriften på innlegget var "føler meg dom" da var det ganske ironisk at hun skrev dum feil, det var liksom et slags humoristisk preg over det. Men du må ha meg unnskyldt, må ut i forumet og finne fler skrivefeil! :-) 1
Tusenpusen Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Overskriften på innlegget var "føler meg dom" da var det ganske ironisk at hun skrev dum feil, det var liksom et slags humoristisk preg over det. Men du må ha meg unnskyldt, må ut i forumet og finne fler skrivefeil! :-) Heh. Jeg er veldig enig, og min kommentar var i grunn bare ironisk også, for å påpeke at det var skriveleifer over alt i innlegget også, som fortjente litt oppmerksomhet.
Mb26 Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Heh. Jeg er veldig enig, og min kommentar var i grunn bare ironisk også, for å påpeke at det var skriveleifer over alt i innlegget også, som fortjente litt oppmerksomhet. Haha, så sant så sant! 😄😊
Nebel86 Skrevet 12. august 2013 #20 Skrevet 12. august 2013 (endret) . Endret 12. august 2013 av Nebel86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå