Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp kommet hjem fra byen og jeg ble dødsirritert over ei dame som kommenterte til meg, da jeg sto i baren for å kjøpe meg noe å drikke, at "voksne" kvinner bør ikke ha langt hår.

Jeg er snart 30, og har langt hår med naturlige krøller som rekker ned til ca midjen.

Seriøst; er det meningen at en skal klippe seg i en kort og "kul" frisyre når man nårr 30-tallet?

Anonymous poster hash: 45079...334
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts;

Godt å høre:)

Jeg er veldig glad i dette håret mitt, og har absolutt ikke lyst til å klippe meg kort, selv om jeg nærmer meg 30..

Anonymous poster hash: fcc96...247
Skrevet

Nettopp kommet hjem fra byen og jeg ble dødsirritert over ei dame som kommenterte til meg, da jeg sto i baren for å kjøpe meg noe å drikke, at "voksne" kvinner bør ikke ha langt hår.

Jeg er snart 30, og har langt hår med naturlige krøller som rekker ned til ca midjen.

Seriøst; er det meningen at en skal klippe seg i en kort og "kul" frisyre når man nårr 30-tallet?

Anonymous poster hash: 45079...334

Haha, neeiii! 30 er da ingen alder. Jeg er selv bare barnet, og jeg er 31.

Noen mener at eldre kvinner ikke kler langt hår. Jeg er til en viss grad enig. Min mor har laaangt raggete hår, men hver gang hun klipper seg til skuldrene ser hun 10 år yngre ut. Men en sånn kort "hipp kjærringsveis" burde de flste styre unna syns jeg.

• Liker 9
Skrevet

Det er en av fordelene ved å bli tredve, at man er gammel nok til å bestemme sånt selv :danse:

Jeg tror sånne kommentarer kommer av en av to: Enten syntes dama at du ikke så så bra ut med langt hår, og er av typen som tror hun redder verden ved å utbasunere meningene sine uten filter, eller så var hun rett og slett misunnelig på håret ditt!

• Liker 6
Skrevet

Hun hørtes misunnelig ut, spør du meg! Så lenge man tar vare på håret sitt kan man ha langt hår til man er 100 om man vil det. Har sett en del gamle damer med vakkert hvitt oppsatt hår og håper at jeg klarer å holde det like fint når jeg blir gammel.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Yooo ? Du burde jo slettes ikke klippe deg kort, selv om håret går ned til midjen. Det er fin lengde det og. Det var bare et vilt skudd i blinde det tidligere, slettes ingen preferanse eller noe. :)

Jeg synes hvertfall helt klart at "voksne" kvinner kan ha langt hår. Men det er langt nok da da, ikke sant?

Anonymous poster hash: d34d7...4f4
  • Liker 2
Skrevet

Fordelen med å være et voksent, selvstendig menneske er at du selv kan bestemme hvilke valg du foretar. Håret og valget er ditt. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men du. Selvfølgelig er det opp til en hver enkelt. Forøvrig, noe som går begge veier, og hår generelt.

Men det er jo ikke akkurat fint når voksne damer har hår som går forbi midjen og ned på rumpen f.eks?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her;

Ikke skyt meg for å høres selvdiggende ut, men jeg er faktisk ganske så fornøyd med håret mitt. Det er langt, tykt, korketrekkere som er naturlig og fyldig. Helt uten extantions (skrives det sånn?), men helt mitt eget hår.

Ser ikke helt ravgalende ut heller, Selv om jeg er "gammel" så ble jeg bedt om legitimasjon på polet før helga....

Jeg trives godt med langt hår..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men du. Selvfølgelig er det opp til en hver enkelt. Forøvrig, noe som går begge veier, og hår generelt.

Men det er jo ikke akkurat fint når voksne damer har hår som går forbi midjen og ned på rumpen f.eks?

Ts;

Har ikke hår ned til rumpen. Har hår til midjen, naturlig lysebrunt, og litt gyldent skjær, med krøller.

• Liker 1
Skrevet

Har plassert skrekk-tallet og nekter pent å klippe meg i nærmeste framtid. Håret mitt ser faktisk bedre ut nå enn det gjorde når jeg var 20.

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg tenker at det var fordi hun var sjalu på håret ditt! Og nei, ikke klipp deg, for guds skyld!

Selv har jeg like langt hår som deg, jeg er nesten ti år eldre enn deg, men har fantastisk tykt, mykt hår med fall i om jeg får mange komplimenter for, og aldri har tenkt å klippe!

Det er stor forsjkell på hvordan folk ser ut når det gjelder alder. Bare se dere rundt! Noen ser ut som kjærringer og blir "satt" når de er 25, noen har alltid noe jentete med seg, blir aldri "satte". Selv tilhører jeg siste kategori. Jeg ser veldig bra ut, har gode gener.

De som har kommentert om jeg ikke skal klippe meg en dag, er de som har kort , pistrete kjærringfrisyre! Etterpå spør de hvilken sjampo/hårprodukter jeg bruker...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt halvlangt og kort hår de siste par årene, men etter at jeg passerte 40 syntes mannen min at det var på tide å spare til langt hår igjen :)

Anonymous poster hash: d195a...e2d
  • Liker 1
Skrevet

Øsj ikke bry deg, jeg har selv hatt kort hår siden jeg var 15, og nærmer meg 30 med stormskritt, jeg kommer alltid til å ha kort hår fordi det kler ansiktet mitt og jeg føler meg vel med det, får en bunsj med komplimenter kontra da jeg hadde langt hår, men så føler jeg meg også som en kjæring med langt hår, kanskje fordi det virkelig ikke kler meg.

Men så er jeg jo også gammel nok til å bestemme selv over mitt eget hår enda noen mener kort hår kun er for gutter og kjæringer.

Point is, det er da virkelig ditt hår, og jo da mange har preferanser og mener noe ser mindre fint ut og det får en ta med seg på veien både du og jeg uten at det trenger å ha med sjalusi å gjøre selv om det alltid er en gjenganger på kg :fnise:

Så lenge du er fornøyd med hårmanken din som det ser ut til at du er så er det vel ikke slik at noen andres meninger tvangsklipper av deg håret ditt.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Det kommer an på dama og håret hennes! Noen voksne damer, kan ha fantastisk hår, hvorfor skal de da klippe det?

Håret er pelsen vår! Har sett godt voksne damer med amazing hår!

AnonymBruker
Skrevet

Ts;

Hersens idioter ute på byen asså!! Gjør ei "gammel" dame usikker på seg selv!

Nuvel; da unngår jeg panikktime til frisøren i morgen, og samtidig så slipper jeg å sjokkskade mannen min med kort hår.

AnonymBruker
Skrevet

Dette virker som et sårbart tema?
Det var ikke meningen å trakke inn her som en elefant.

Det viktigste er jo at man trives med det selv da. Og liker det.
Og jeg tviler ikke på at det er et nydelig hår et sekund en gang.

Gjest Nucleus
Skrevet

Ingen kvinner kler kort hår, så du må regne med at de kvinner som ikke kler noe vil ha deg ned på deres nivå.

• Liker 4
Skrevet

Den dama var bare dum. Behold det lange håret! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...