Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Har vært sammen med typen i over 1 år nå, føler meg veldig knyttet til han og elsker han mye... Jeg har fortsatt sterke følelser for han, og ønsker mest av alt at det kan bli oss to men jeg innser nå at det ikke går! Jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre det slutt med ham, fordi jeg vil egentlig ikke, men forholdet ødelegger meg å det er best at jeg kommer meg vekk. Hva kan jeg gjøre? :((
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Jeg hadde det på samme måte selv. Endte opp med å være sammen med fyren i 2 år, før han var utro, og selv da gikk jeg tilbake til han. Da jeg ENDELIG turte å gå ifra han etter å ha tenkt på det i nesten 1 år, var det den deiligste følelsen jeg har kjent. Det er veldig vanskelig å gjøre det slutt med noen når du vet de elsker deg og bryr seg om deg, men det viktigste du kan gjøre er å tenke på deg selv. Du vil ikke være i et forhold og "kaste" bort tid på noe du selv vet ikke fungerer. Det trenger ikke være en dårlig ting heller, kanskje dere kan fortsette som venner :-) Men husk å tenk på deg selv først! Anonymous poster hash: 869fd...925
myrrasarru Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Ja. Tenk på deg selv først. Jeg vet at sånt er vanskelig, men en dag må du ta valget. Ingen grunn til å utsette det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Youve gotta do what you gotta do, homie. Det er ikke noen morsom greie å gjøre akkurat. Anonymous poster hash: 10a93...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå