Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd dette merket?

Hva har du prøvd, og ble du fornøyd?

Anonymous poster hash: 3eb50...d77

Gjest Kaxxy
Skrevet

Har prøvd basic eyeliner, glittereyeliner og negelakk. Glittereyelineren var det dårlig farge på og lite glitter, men de andre produktene funket bra!

Skrevet

Elsker leppestiftene!

Gjest Gjest
Skrevet

Har noen lebestifter og rouge, liker begge kjempegodt.

Skrevet

Jeg bruker concelar derfra og den er faktisk ganske god :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker leppeskrubben - men den inneholder mineral olje. Skrubber godt tho' - men kommer nok ikke til å kjøpe den igjen pga mineral oljen :/

Anonymous poster hash: b597f...409
Skrevet

Gjør det noe med mineralolje når den bare skal være kort tid på leppene da? Trodde problemet var at den tettet porene om den var smurt på huden over lengre tid.

• Liker 1
Skrevet

Har neglelakk og en svart eyeliner derfra. Synes ikke produktene var noe å skryte av...

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det noe med mineralolje når den bare skal være kort tid på leppene da? Trodde problemet var at den tettet porene om den var smurt på huden over lengre tid.

Mineralolje sies vel at den tørker ut leppene - pleier å ha den på en stund siden det er en leppepomade med skrubb i. Men, er vel ikke så big deal med denne mineraloljen men styrer unna om jeg kan:)

Anonymous poster hash: b597f...409

Skrevet

Jeg hadde en øyenbrynsblyant derfra, syns den var for rødaktig, men funka bra :)Neglelakken er helt grei. Jeg har også hatt en foundation, med tre forskjellige nyanser i, på en måte.. ganske smart!

Skrevet

Synes produktene deres er horrible, og kommer aldri til å kjøpe mer fra dem. Har fått og eid en del neglelakk og eyelinere i dette merket, men de holder så lav kvalitet at jeg hev dem rett i søpla. Fellesnevneren er at det er lav pigmentering på alt jeg har prøvd fra dem... Neglelakken har vært veldig tynn, og eyelineren farger for dårlig. Ender opp med et dårlig resultat om jeg ikke bruker andre produkter for å rette opp i mangler, og da er jo litt av poenget borte.

Ser at noen her har gode erfaringer med dem, for øvrig, så det kan hende jeg bare har vært uheldig.

Skrevet

Har en glitter øyenskyggepallett som jeg bruker til fest/bursdag, den er veldig god ! Sitter lenge på og har akkurat passe sterke farger :)

Skrevet

Ja, har prøvd flere forskjellige produkter fra det merket,og ærlig talt; makan til drittmerke har jeg ikke vært borti før.

Skrevet

Bruker concealer og er veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare prøvd neglelakken deres. Det var ikke innholdsliste på den så jeg sendte e-post til firmaet, men de kunne ikke oppgi innholdet......

Anonymous poster hash: 00241...b94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare prøvd neglelakken deres. Det var ikke innholdsliste på den så jeg sendte e-post til firmaet, men de kunne ikke oppgi innholdet......

Anonymous poster hash: 00241...b94

det burde de kunne svare på!

Anonymous poster hash: c4db0...163

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt en del ting fra Viva la diva.. Kjøpte noen øyenskygger, de var ikke noe særlig gode. Kjøpte nude lebestift, ikke noe god den heller.. Har en øyenbrynspenn fra det samme merket, og den er virkelig dårlig. Kan trykke kjempehardt, og fortsatt nesten ikke se noe..

Bortkasta penger :(

Skrevet

Føler at dette er et merke som "masseproduserer" sminke noe som er en grunn til at det er billig. Hvem vet hva slags ingredienser, hva det er laget av -og testet på.

• 3 uker senere...
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Liker ikke sminken derfra. Spesielt ikke leppestiftene, synes de har en ekkel konsistens og holder ikke lenge på fargen. Neglelakken er helt ok. Concealeren er også helt ok, men litt for oljete. Kommer ikke til å kjøpe mer fra det merket

Gjest Gjest
Skrevet

Det er noen rouger som jeg liker, ellers holder jeg meg unna det merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...