Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg frøs kjøttdeigen på lørdag, som gikk ut igår..og brukte halve pakningen på søndag..og resten lå igjen i kjøleskapet, godt pakket inn. siden den gikk ut igår, hvordan kan jeg se/lukte osv om kjøttdeigen er bra? Har tenkt å steke kjøttdeigen, lage pizza... Noen som vet ca holdbarhet på kjøttdeig som er ferdigpakket, hvor lenge kjøttdeigen kan ligge i fryseren og kjøleskapet? Er den spiselig selv om holdbarhetsdatoen er gått ut? Og hvordan kan man se/merke om kjøttdeigen er dårlig?! takker på forhånd for tips/svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg frøs kjøttdeigen på lørdag, som gikk ut igår..og brukte halve pakningen på søndag..og resten lå igjen i kjøleskapet, godt pakket inn. siden den gikk ut igår, hvordan kan jeg se/lukte osv om kjøttdeigen er bra? Har tenkt å steke kjøttdeigen, lage pizza... Noen som vet ca holdbarhet på kjøttdeig som er ferdigpakket, hvor lenge kjøttdeigen kan ligge i fryseren og kjøleskapet? Er den spiselig selv om holdbarhetsdatoen er gått ut? Og hvordan kan man se/merke om kjøttdeigen er dårlig?! takker på forhånd for tips/svar.. det var meg ja... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 14. april 2004 #3 Del Skrevet 14. april 2004 Når man har tatt den opp av fryseren så lønner det seg å steke all kjøttdeigen på en gang selv om man ikke skal bruke den med en gang. Hvor lenge den kan være i kjøleskapet før den blir dårlig kommer an på om pakningen er tett og hvor kaldt det er i kjøleskapet. Men jeg vil si toppen to dager når pakningen er åpnet. I fryseren kan den være rimelig lenge så lenge den blir lagt der med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 14. april 2004 #4 Del Skrevet 14. april 2004 Takk Takk =) Jeg tok sjansen og stekte kjøttdeigen, pizzaen var ihvertfall god.. nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå