Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Vi har fått tilbud om å kjøpe en emmaljunga edge duo fra 2009 med et ekstra sett med hjul, stellebag, men uten regntrekk for 3600. I utgangspunktet ville de ha 5000 for den..

Jeg har sett andre vogner med nyere årsmodell til 4000+ der man får med både regntrekk, stellebag og fotpose til sportsdelen, så jeg kjenner meg litt i tvil.

Dere som har mer erfaring enn meg, hva tenker dere om dette tilbudet? Eierne sier at de har brukt den til ett barn. Hva er egentlig prisen for ekstra hjul? Samboeren tenker at når vi nå kjøper denne vogna, så har vi både til barnet på vei og neste. I mine øyne er da det å kjøpe en vogn fra 2009 litt optimistisk. Men jeg vet ikke. Dette er vårt første, så vi står litt på bar bakke når det kommer til erfaringer med vogn ;)

Vi får et vinter barn og bor på landet, så vi er avhengig av gode hjul og helst stor bag.

Tilleggspm: hva er prisen for fotpose til sportsdelen?

Endret av Kala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt vår 08modell til tre barn og vogna er nesten god som ny.

Men prisen du fikk syns jeg var for høy, vi kjøpte vår ny for rundt det samme ny. Og det skal jo egentlig følge med fotpose til sporsdelen og regntrekk.

Hva ekstra hjul koster aner jeg ikke, men jeg syns absolutt 5000 var for mye.

Men du skal ikke se bort fra at denne vogna hadde holdt i mange år til.

Skrevet

Vi har brukt vår 08modell til tre barn og vogna er nesten god som ny.

Men prisen du fikk syns jeg var for høy, vi kjøpte vår ny for rundt det samme ny. Og det skal jo egentlig følge med fotpose til sporsdelen og regntrekk.

Hva ekstra hjul koster aner jeg ikke, men jeg syns absolutt 5000 var for mye.

Men du skal ikke se bort fra at denne vogna hadde holdt i mange år til.

Jeg nevnte det til henne angående prisen og da sa hun at hun ikke gikk under 4000. Deretter kom det frem at regntrekket ikke var tilgjengelig likevel, så da gikk hun ned til 3600. Synes du det er en høy pris for denne pakken? Jeg ser for meg at det er en stor fordel med fotpose til sportsdelen. Vet ikke hva jeg skal forvente meg egentlig.

Skrevet

Jeg nevnte det til henne angående prisen og da sa hun at hun ikke gikk under 4000. Deretter kom det frem at regntrekket ikke var tilgjengelig likevel, så da gikk hun ned til 3600. Synes du det er en høy pris for denne pakken? Jeg ser for meg at det er en stor fordel med fotpose til sportsdelen. Vet ikke hva jeg skal forvente meg egentlig.

Jeg syns det var litt dyrt ja, iallefall når det mangler både orginalt regntrekk og fotpose.

Hvor mye kjøpte de den for ny?

Skrevet

Jeg syns det var litt dyrt ja, iallefall når det mangler både orginalt regntrekk og fotpose.

Hvor mye kjøpte de den for ny?

Jeg aner ikke. Høres det rimelig ut å tilby 3000 for den, eller kan jeg gå enda lavere? 2800? Max?

Skrevet

Fire nye dekk koster rundt 1000,-, og fottrekk koster ca 500. Hvilken farge er vogna? Om fargen er gått ut, kan det bli vanskelig å få tak i riktig farge på trekket. Vil du ha originalt regntrekk, koster det rundt 250, vil du ha ett annet, kan du finne det ganske mye billigere :)

Skrevet

Jeg aner ikke. Høres det rimelig ut å tilby 3000 for den, eller kan jeg gå enda lavere? 2800? Max?

Jeg ville ikke gitt mer enn 3000 siden den egentlig ikke er komplett.

Skrevet

Takk for svar og at jeg fikk høste av erfaringen din :)

AnonymBruker
Skrevet

Regntrekk er billig å kjøpe nytt i butikken da, 100-200 eller noe..

I butikken som selger Emmaljunga her hvor jeg bor sa de at den var beregnet til å vare til 3 barn. Understellet siger litt sammen og struer/understell kan være utsatt for rust hvis den ikke har blitt tatt godt vare på.

Jeg har kjøpt brukt Emmaljunga vogn som er brukt til 1 barn (ifølge selger), 2009 eller 2010 modell, husker ikke. Betalte 4500,-.. (Her er det sykt stress å få tak i brukte emmaljunga fordi de forsvinner så sykt fort fra finn, må bare hive seg rundt!) Her fikk jeg med regntrekk, fottrekk, sportsdel og bag (city cross + city bag).

Fottrekk til city cross og sikkert de andre modellene koster nytt 450,-...

Anonymous poster hash: c575a...e0a
Skrevet

Det ble så vi kjøpte den, og det var med fottrekk og ett ekstra dekk. I tillegg var det med en solparasoll i samme trekk som bag og sportsdel. Den var kjempefin og dekkene så lite slitt ut :) Virka som hun var mest keen på å ble kvitt den pga plassmangel, så vi fikk den for 3500. Så jeg er veldig fornøyd. Den er kun brukt til et barn tidligere.

Jeg fikk alt jeg så etter i denne vogna. I bagen var det mulig å vippe opp ryggen, i tillegg til at den hadde vippefunksjon. Bagen var stor og romslig noe som var et av de viktigste kriteriene sammen med gode hjul siden vi får et vinterbarn. Understellet var et sportsunderstell.

:nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...