Gå til innhold

Neon kjolespørmål - trenger litt veileding/gode råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som det står i overskriften så har jeg noen spørsmål om kjole.
Jeg trenger noen gode tips/veileding som jeg kan snappe opp. Årsaken til at jeg spør er at jeg vil prøve å rett opp noen feil som jeg gjør. Det som jeg ser ut som pent ut kan være stygt for andre eller motsatt. Jeg er en jente som er akkurat 30år og vil se best muiig ut.

1. Hva bruker du under kjolen nå på sommertid?

Singlet og tights eller stayups/strømpebukse eller ingenting av delene.

2. Bruker du underkjole/skjørt?

3. Er det greit at bh viser under kjolen? Hva mener du?

4. Er det greit å bruke en bh med mønster og farger? Eller er det ikke? Hvorfor?

5. Hvor mye smykker skal en ha på seg?

Takk for at du leste dette. Håper du vil svar på det også.

Ha en fin kjolesommer :danse:

Anonymous poster hash: 955e6...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Jeg bruker en kort bomulls eller sånn treningsshorts under. Hvis det blir kaldt drar jeg med meg et par lårhøye ullstrømper i veska.

Nei, føler det holder med den shortsen.

Synes ikke det er greit. Hvis kjolen har feks en spesiell rygg synes jeg det ødelegger en del hvis det er en BH i veien.

4. Er det greit å bruke en bh med mønster og farger? Eller er det ikke? Hvorfor?

Vil helst at kjolen skal være i fokus og syns det ser rart ut hvis undertøyet viser gjennom. "Under"tøy, liksom. Jeg bruker gjerne mønstret bh under kjoler, men bør ikke kjolen være gjennomsiktig.

Det kommer helt an på kjolen og hva slags utringning du har på den. Personlig så er jeg superdårlig til å bruke smykker så føler ikke jeg er til stor hjelp her.

AnonymBruker
Skrevet

Heihei!

Jeg bruker en kort bomulls eller sånn treningsshorts under. Hvis det blir kaldt drar jeg med meg et par lårhøye ullstrømper i veska.

Nei, føler det holder med den shortsen.

Synes ikke det er greit. Hvis kjolen har feks en spesiell rygg synes jeg det ødelegger en del hvis det er en BH i veien.

Vil helst at kjolen skal være i fokus og syns det ser rart ut hvis undertøyet viser gjennom. "Under"tøy, liksom. Jeg bruker gjerne mønstret bh under kjoler, men bør ikke kjolen være gjennomsiktig.

Det kommer helt an på kjolen og hva slags utringning du har på den. Personlig så er jeg superdårlig til å bruke smykker så føler ikke jeg er til stor hjelp her.

bra svar :-) lærte en del her :-))

Anonymous poster hash: 56496...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Som det står i overskriften så har jeg noen spørsmål om kjole.

Jeg trenger noen gode tips/veileding som jeg kan snappe opp. Årsaken til at jeg spør er at jeg vil prøve å rett opp noen feil som jeg gjør. Det som jeg ser ut som pent ut kan være stygt for andre eller motsatt. Jeg er en jente som er akkurat 30år og vil se best muiig ut.

Jeg bruker kun kjole når det er varmt, og da bruker jeg ingenting annet enn undertøy (BH og truse) under.

Nei.

NEI. Det er i mine øyne uanstendig om undertøyet synes. Er kjolen såpass gjennomsiktig, bør du bruke underkjole. Har kjolen spesielle stropper e.l. bør du bruke en BH uten stropper. BH under kjole med åpen rygg, ødelegger hele antrekket, etter min mening.

Det er selvfølgelig greit så lenge den ikke synes. Hvis BH-en synes, har du bommet i utgangspunktet, men du gjør vondt verre om BH-en da også har mønster eller gal farge mtp. kjolen.

Jeg synes det er pent med veldig lite eller ingen smykker om sommeren. Det ser mer avslappet ut :)

Takk for at du leste dette. Håper du vil svar på det også.

Ha en fin kjolesommer

:danse:

Anonymous poster hash: 955e6...9ff

Anonymous poster hash: a9389...80f

• Liker 1
Gjest Dansedilla
Skrevet

- Ingen av delene tror jeg, går sjelden i kjole. Kommer an på om det er kjole på kveldstid eller dagtid, men ikkeno strømpebukse på dagen hvertfall. Muligens tynn nylon på kvelden..

-Nope.

- Nei, jeg synes hvertfall ikke det er greit. Å vise bh'en generelt er noe av det styggeste jeg ser.. Gjennomsiktige klær eller disse store tanktopene. Nei skal man ha kjole er dét plagget som skal stå i fokus - med mindre du kjører på med en nøytral kjole og knasjfarga sko da :D enig med lille trille ang åpen rygg.

- Så lenge den ikke vises er det vel greit.

I likhet med lille trille mener jeg at det kommer ann på utrigning. Men mønster er også viktig å tenke på. Er kjolen veldig "mye" bør man ikke ha mye tilbehør. Selv er jeg glad i sølvsmykker hvis jeg skal pynte meg :)

Håper dette var liiitt til hjelp hvertfall :) god sommer!

Skrevet

Er det kaldt, så bruker jeg en sort strømpebukse (15denier). Hvis ikke, så bruker jeg ingenting.

Nei.

Nei, liker ikke det. Går helst uten BH jeg da og gjerne da med nipplecovers.

Er jo greit det med mindre det syntes gjennom klærne.

Kommer an på kjolen. Er det en kjole som er ensfarget med lite dilldall og utringning, er det fint med et statement smykke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å teipe over nipla med bandage teip.

Anonymous poster hash: fbae1...30e
Skrevet

Kort bomullshorts eller nylonshorts, strømpebukse om det er behov for det, helst tynn nylon.

Om kjolen er gjennomsiktig ja, evt om kjolen er litt kort bruker jeg underkjole med blondekant nederst.

Nei, ikke vanlig bh. Jeg kan bruke en tynn tubebh i blonde om det er dyp utringning e.l.

Hvis den ikke syns ja, en tynne stropper på kjolen og bhstropper som kræsjer er ikke pent.

Jeg bruker lite smykker i halsen på sommeren, helst bare et enkelt diamantsmykke e.l. Armbånd og/eller øredobber bruker jeg mye av til kjoler for å pynte opp eller dresse ned.

Skrevet

Jeg bruker stort sett kun truse under kjolen, men av og til strømpebukser/strømper/stay-ups til kveldsbruk.

Bruker ikke underkjole/skjørt.

Synes ikke BH'en skal vises, med mindre kjolen er gjennomsiktig og man har en tube-BH eller en pyntet BH som er ment for å vises litt. har kjolen åpen rygg synes jeg at man kan ha en BH med pyntet rygg på under.

Jeg bruker sjeldent undertøy med mønster, og viser det ikke under kjolen.

Jeg liker smykker! Så lenge kjolen er forholdsvis enkel kan jeg godt slenge på et kraftig statement-smykke! Liker også ringer veldig godt, om du tenkte på smykker generelt og ikke bare de man har rundt halsen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...