Gå til innhold

Hva skjer med at jenter ikke bruker BH?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okay.. Så jeg jobber i en butikk, og da kommer det den utrolig deilige jenta sammen noen venninner..

De andre venninne hadde på seg bh, men ikke den ene jenta, hun hadde på seg en hvit topp og man kunne se at hun hadde faste pupper med stive brystvorter.

De jentene som drar ut i offentligheten uten bh vet at folk kommer til å stirre ikke sant?

Anonymous poster hash: b1f5f...982
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg bruker en BH med tynt stoff, eventuelt en bikini, vises alltid brystvortene mine igjennom genseren.

Anonymous poster hash: cf719...03d

• Liker 11
Skrevet

So what? Har man smashing boobs som ikke trenger BH, så støtter jeg bruk uten. BH suger.

• Liker 32
Skrevet (endret)

Det er mye deiligere å gå uten bh enn med. Derfor. Jeg bruker som regel bh med veldig tynt stoff, og da hender det brystvortene kan synes. Jeg tenker ikke over det. Bryr meg heller ikke.

(Skrivefeil).

Endret av pinar
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

So what? Har man smashing boobs som ikke trenger BH, så støtter jeg bruk uten. BH suger.

Det roper litt "attention whore"

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er SÅ stygt når jenter går uten BH. Blir så distrahert når jeg ser de nipplene bare popper ut.

Æsj æsj æsj.. Lurer alltid på hvem som får seg til å gå med brystvortene på vift på den måten.

Anonymous poster hash: c3036...612
  • Liker 7
Skrevet

Så se en annen vei.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Tynt stoff? Sånn T-shirt bra thingy?

Og det er ikke så veldig attention whore å vise litt nippler altså.
Noen synes jo det og foretrekker å la være, men jevnt over er det realtivt ganske mange som gjør det. Og det ser slettes ikke stygt ut, så hvorfor eventuelt skjule det? Altså, for funksjonen sin del, kan jeg forstå hvorfor bh brukes.

En av mange koselige fordeler er det og, om en skal se en friends episode.

Det er ikke mange episodene hvor Jennifer går med bh der altså. Og det er ingenting klage på.
Det er aldri det. Jeg høres kanskje litt ufin ut nå, men ærlig talt. :)

Anonymous poster hash: 403e0...484
AnonymBruker
Skrevet

Det er MANGE som bruker bh i tynt blondestoff, altså bh som ikke er vattert. Da kan kanskje noen tro at man går uten bh? Når man bruker bh skjuler man jo brystvorten og formen på brystet, dette kommer tydligere frem i en bh som ikke er vattert :)post-37809-0-34737900-1372363296_thumb.j

Anonymous poster hash: 9d4f4...3a4

Anonymous poster hash: 9d4f4...3a4
  • Liker 3
Skrevet

jeg synes det er sexy med de som kler det, men noen ganger blir jeg redd for at jeg skal få stukket ut et øye...! Men dette gjelder forsåvidt menn uten skjorte også.

:fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utfordrende og en mer "trashy" look.

Jeg liker ikke jenter som kler seg som om de skulle ha det lettere for å ta av seg klærene når de skal knulle med den første gutten de ser!

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er utfordrende og en mer "trashy" look.

Jeg liker ikke jenter som kler seg som om de skulle ha det lettere for å ta av seg klærene når de skal knulle med den første gutten de ser!

Det der er jo kun i hodet ditt. Da er det dine holdninger det er noe galt med. At man bruker bh med tynt stoff betyr ikke at man ønsker, eller har sex med alt som kan krype å gå.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg bruker vattet BH for at niplene ikke skal synes igjennom, og bruker niple cover under BH-en om den er så tynn at de går gjennom. Synes ikke det tar seg ut å gå rundt og vise dem til alt og alle, og sånn oppmerksomhet vil jeg ikke ha heller. Selv synes jeg det er horete (snakker da om meg selv), men jeg bryr meg ikke om hva andre kvinner gjør. Om de ikke vil bruke BH så skal de få lov til det.

Anonymous poster hash: 9dbb8...98a
  • Liker 10
Skrevet

Brenn bh'n! Hadde jeg hatt pupper til det ville jeg aldri brukt bh!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo kun i hodet ditt. Da er det dine holdninger det er noe galt med. At man bruker bh med tynt stoff betyr ikke at man ønsker, eller har sex med alt som kan krype å gå.

Så du ville ha truffet foreldrene til din kommende/eksisterende partner ved å gå med nippes synlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du ville ha truffet foreldrene til din kommende/eksisterende partner ved å gå med nippes synlig?

De er ikke mer synlige enn rumpa er synlig når man går med bukse.

Anonymous poster hash: 71e6e...e19

• Liker 14
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nei, jeg bruker vattet BH for at niplene ikke skal synes igjennom, og bruker niple cover under BH-en om den er så tynn at de går gjennom. Synes ikke det tar seg ut å gå rundt og vise dem til alt og alle, og sånn oppmerksomhet vil jeg ikke ha heller. Selv synes jeg det er horete (snakker da om meg selv), men jeg bryr meg ikke om hva andre kvinner gjør. Om de ikke vil bruke BH så skal de få lov til det.

Jeg synes det er mer horete, for å bruke det uttrykket, å ha pushup-pupper til haken og utringning til navlen omtrent, og skjørt som rekker til skrittet. I tillegg sko med himmelhøye hæler. Det er ikke mye stilig.

Endret av Arabella
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du synes vel at menn i stramme sykkelbukser er horete også da, siden de i mange tilfeller viser omrisset av pensen sin? :ler:

Anonymous poster hash: 71e6e...e19

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...